Antonio muutti Berliiniin

Anonyymi

26

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen tuleva presidentti ja nuorikko Jere maan äiti.

      • Anonyymi

        Kohta Jeri voi tuoda tavaransa yhteiseen kotiin.


      • Anonyymi

        Onneksi Pekka on sössinyt sen verran että presidentin pestin voi haudata. Jerikin voi olla rauhassa vain tyttöystävänä eikä maan äitinä.

        Kaikki melkein hyvin. Antonion kannattaa jättää pettävä aviomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Pekka on sössinyt sen verran että presidentin pestin voi haudata. Jerikin voi olla rauhassa vain tyttöystävänä eikä maan äitinä.

        Kaikki melkein hyvin. Antonion kannattaa jättää pettävä aviomies.

        Ilman muuta, Antonio jättää pettäjä Pekan, kyllä Antonio pärjää jo omillaan.


      • Anonyymi

        Maan äiti Jeri...
        Ootte te kyllä ihan mahottomia suustanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta Jeri voi tuoda tavaransa yhteiseen kotiin.

        Varmaan on jo tuonut. Erityis avustajan pitää avustaa, kaikkina vuorokauden aikoina. Mikähän mahtaa, olla kuoro pojalla koulutus, erityis avustajan tehtävään.


    • Anonyymi

      Olin vuosia Haaviston kannattaja. Työt taisi tehdä hyvin kun oli ulkomailla työnsä vuoksi.

      Ministerisalkun saatuaan alkoi keplottelu. Virkamiehen painostaminen, vastuun sysääminen toiselle ja kun ei onnistunut siirsi syrjään.

      Kotirintamalla alkoi puolisonsa pettäminen, kulki julkisesti Jerin kanssa ja asui yhdessä Antonion kanssa.

      Täytyy olla läpeensä epärehellinen kun kaiken pettää, työssä ja kotona. Onneksi kaikki tuli ilmi.

      Terveisin entinen Pekan kannattaja

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä enää Pekka Haavistoa, tästä luonteen piirteestä ei kukaan aikaisemmin tiennyt, kun pestit lähinnä ulkomailla, nyt vaan näyttäytyi se todellinen Pekka Haavisto, ei ikinä enää !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä enää Pekka Haavistoa, tästä luonteen piirteestä ei kukaan aikaisemmin tiennyt, kun pestit lähinnä ulkomailla, nyt vaan näyttäytyi se todellinen Pekka Haavisto, ei ikinä enää !!!!!!

        Haavisto on näyttänyt aika erilaisia puolia itsestään viime aikoina. Ei kaihda mitään keinoja, vaikka lakikin tulisi vastaan, ja hyppii vieraissa. Aiemmin pidin Haavistoa ihan OK poliitikkona ja ihmisenä mutta kyllä nyt on mieli muuttunut aika radikaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on näyttänyt aika erilaisia puolia itsestään viime aikoina. Ei kaihda mitään keinoja, vaikka lakikin tulisi vastaan, ja hyppii vieraissa. Aiemmin pidin Haavistoa ihan OK poliitikkona ja ihmisenä mutta kyllä nyt on mieli muuttunut aika radikaalisti.

        Nooh, jos olisitte hiukan tarkemmin seuranneet Pekan ulkomaanpestejä ja kytköksiä, niin olisitte tienneet jo aikoja sitten minkälainen korruptoitunut käärme vihreiden niityllä luikertaa..

        Itseäni ei yllätä oikeastaan enää mikään, mitä Haavistosta uutisoidaan.

        Enpä ihmettelisi, vaikka olisi jotain laittomuuksia mukana tuon homostelunkin suhteen. Antoniohan oli reilusti alaikäinen, kun Pekka alkoi seurustella hänen kanssaan. Lasken Equadorin kehitysmaaksi, ja minua itseäni iljettää aina, kun kuulen jonkun hommaaneen itselleen huomattavasti nuoremman kumppanin köyhyyden keskeltä. Siinä on hyväksikäytön makua. Oli sitten naisesta tai miehestä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, jos olisitte hiukan tarkemmin seuranneet Pekan ulkomaanpestejä ja kytköksiä, niin olisitte tienneet jo aikoja sitten minkälainen korruptoitunut käärme vihreiden niityllä luikertaa..

        Itseäni ei yllätä oikeastaan enää mikään, mitä Haavistosta uutisoidaan.

        Enpä ihmettelisi, vaikka olisi jotain laittomuuksia mukana tuon homostelunkin suhteen. Antoniohan oli reilusti alaikäinen, kun Pekka alkoi seurustella hänen kanssaan. Lasken Equadorin kehitysmaaksi, ja minua itseäni iljettää aina, kun kuulen jonkun hommaaneen itselleen huomattavasti nuoremman kumppanin köyhyyden keskeltä. Siinä on hyväksikäytön makua. Oli sitten naisesta tai miehestä kysymys.

        Antonio sai tilaisuuden päästä pois synnyinmaastaan mutta nyt hän siirtyy eteenpäin elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on näyttänyt aika erilaisia puolia itsestään viime aikoina. Ei kaihda mitään keinoja, vaikka lakikin tulisi vastaan, ja hyppii vieraissa. Aiemmin pidin Haavistoa ihan OK poliitikkona ja ihmisenä mutta kyllä nyt on mieli muuttunut aika radikaalisti.

        Seiskassa on videota Haaviston autolla ajamisesta. Helvetin vaarallista näyttää olevan. Suojatien edessä olevan autonkin ohitti vauhdilla hiljentämättä. Kortti pitäisi ottaa pois moiselta piittaamattomalta. Vaan eihän Suomessa ole enää liikenteenvalvontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskassa on videota Haaviston autolla ajamisesta. Helvetin vaarallista näyttää olevan. Suojatien edessä olevan autonkin ohitti vauhdilla hiljentämättä. Kortti pitäisi ottaa pois moiselta piittaamattomalta. Vaan eihän Suomessa ole enää liikenteenvalvontaa.

        Onko tällä Haavistolla joku addikti, ainakin autolla ajo oli sen mukaista, eikös tuosta kuvien perusteella voisi lätkäistä kunnon sanktion Pekka pojalle, ei nyt sentään ministeri tason ihmisen sovi rikkoa noin törkeästi liikennesääntöjä.


      • Anonyymi

        Pekka saisi kadota jonnekin hyvin kauas. Voisi muuttaa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.


    • Anonyymi

      Jeri saattaa odottaa pian lasta 😍

      • Anonyymi

        Erityis avustaja 40v. nuorempi.


    • Anonyymi

      Juokse, Antonio, juokse!

    • Anonyymi

      Kyllä noilla palkoilla voi ostaa talon tai kaksi, mutta en ymmärrä miten hän voi olla neljän vuoden päästä presidentti eikö tasavallan presidentti instituution voi lakkauttaa turhana ja presidentin linnan antaa vaikka pakolaisten käyttöön.

    • Anonyymi

      Ettekö te nyt usko, että Jeri ei ole homoseksuelli? Hänellä on tyttöystäväkin ja kaikki!

      Jos nyt kerran erehtyy, niin ei se mitään. Ei kerta homoksi tee ja kymmenestä nollaantuu.

      • Anonyymi

        Ei nyt ihan hevin uskota, vaikka kuinka yrität vakuuttaa !


    • Anonyymi

      Peksulla ollut jo vuosia nuori kuoro poika erityis avustajana, jonka kanssa matkustaa ympäri maailmaa.

    • Anonyymi

      Antoniolla on parempia työtilaisuuksia Berliinissä ja myös nuorempaa seuraa tarjolla.

      • Anonyymi

        Hyvä Antonio, jätä pettäjä Pekka, kyllä pärjäät jo hienosti omillasi !!!!


    • Anonyymi

      Berliini on vapaamielinen kaupunki.

    • Anonyymi

      Nyt Pekka lähetti nuoria miehiä kuolemaan puolestaan Afganistaniin.

    • Anonyymi

      Onneksi Jeri 24v lohduttaa Haavistoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe