Koronarokote.

Anonyymi

Uskallatko ottaa?
Uskallatko olla ottamatta?
Kuulun riskiryhmään D2 takia.On ehkä pakko ottaa.

14

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaa täysipäinen ei edes harkitse ottamista. WHO suorittaa etnistä puhdistusta. Liikakansoitettu maailma ja liikaa kalliita eläkkeensaajia. Ei niitä haluta maksaa, eikä ole sen puoleen maksajiakaan.
      On outoa ettei suomella ole varaa ilmaiseen terveydenhuoltoon, eikä vanhusten ilmaisiin lääkkeisiin, mutta juopot ja narkkarit saa ilmaiset hoidot ja lääkkeet, sekä valtiolla on rahaa ottaa velkaa 9 miljardia ja antaa se ranskalle.

    • Anonyymi

      En ota.
      Ei ole piikkikammoa.
      Kuulun riskiryhmään.
      Rokote on uudenlainen, joka vaikuttaa suoraan ihmisen perimään, joten katson mieluummin kuin kadun. Arvioni mukaan viiden vuoden päästä on jo suurin osa rokotteen haittavaikutuksista tiedossa. Siispä odotellaan.

    • Anonyymi

      Se on sitten pakko ottaa kaikkien.Mielipiteitä ei nyt kysytä.
      Pakkopiikki kaikille.

      • Anonyymi

        Nykytiedon mukaan kaikki piikit ovat vapaaehtoisia, myös koronapiikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykytiedon mukaan kaikki piikit ovat vapaaehtoisia, myös koronapiikit.

        Matkustaminen ilman rokotustodistusta lentoyhtiö ei ota kyytiin . Rokotukset kouluissakin ei kysytty perheen päältä mielipidettä,joten poissa tunneilta ja sisällä .


    • Anonyymi

      Minullakin on D2 mutta koska olen porissa niin odottelen että rokotteita joskus tulee poriin. Täällähän on tuo SDP-jarru joka antaa aikaa. Kyllä ne haitat tulee sitten joskus tietoon.

      • Anonyymi

        SDP. llä on tämä venäjän salainen suojelupoliisi tukena, jos et ota niin ne tulee kotiisi, ja pakottaa sinut siihen.
        Koska salaista kansanmurhaa ei sovi vaarantaa esilletuloilla. Emme ole orjia, jotka joutuu ottamaan vaarallisen piikin kun poliitikko, joka saa kovat rojaltit, niin käskee.


    • Anonyymi

      Missä on aloituksista vinkuja kun häntä tarvittaisiin? Tämä sama aloittelija on tehnyt useamman kyselyn tismalleen samasta asiasta ja varmaan tekee lisääkin.Aina kun laittaa todisteet rokotteen vaarallisuudesta, herra tekee uuden aloituksen.Onko hieman pipi olo?

    • Anonyymi

      D2 on täysin itse aiheutettu sairaus!

      • Anonyymi

        Miten se liittyy koronarokotukseen lääketieteen proferssori?


      • Anonyymi

        Ei ole. Minulla on D2 ja olen laiha ja liikun paljon ja en pelaa viinan kanssa, mutta diagnoosina on D2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Minulla on D2 ja olen laiha ja liikun paljon ja en pelaa viinan kanssa, mutta diagnoosina on D2.

        Eli syöt epäterveellisesti ja köyhästi.


    • Anonyymi

      Aijon ottaa rokotteen, heti kun on minun vuoroni, vaikka mulla on piikkikammo. :)

    • Anonyymi

      Sulla ei itseaiheutetun sairautesi vuoksi kuulu olla mitään etuoikeuksia. Lähde lenkille ja laihduta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe