Aihe

Koronarokote.

Anonyymi

Uskallatko ottaa?
Uskallatko olla ottamatta?
Kuulun riskiryhmään D2 takia.On ehkä pakko ottaa.

12

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaa täysipäinen ei edes harkitse ottamista. WHO suorittaa etnistä puhdistusta. Liikakansoitettu maailma ja liikaa kalliita eläkkeensaajia. Ei niitä haluta maksaa, eikä ole sen puoleen maksajiakaan.
      On outoa ettei suomella ole varaa ilmaiseen terveydenhuoltoon, eikä vanhusten ilmaisiin lääkkeisiin, mutta juopot ja narkkarit saa ilmaiset hoidot ja lääkkeet, sekä valtiolla on rahaa ottaa velkaa 9 miljardia ja antaa se ranskalle.

• Anonyymi

En ota.
      Ei ole piikkikammoa.
      Kuulun riskiryhmään.
      Rokote on uudenlainen, joka vaikuttaa suoraan ihmisen perimään, joten katson mieluummin kuin kadun. Arvioni mukaan viiden vuoden päästä on jo suurin osa rokotteen haittavaikutuksista tiedossa. Siispä odotellaan.

• Anonyymi

Se on sitten pakko ottaa kaikkien.Mielipiteitä ei nyt kysytä.
      Pakkopiikki kaikille.

• Anonyymi

Nykytiedon mukaan kaikki piikit ovat vapaaehtoisia, myös koronapiikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykytiedon mukaan kaikki piikit ovat vapaaehtoisia, myös koronapiikit.

Matkustaminen ilman rokotustodistusta lentoyhtiö ei ota kyytiin . Rokotukset kouluissakin ei kysytty perheen päältä mielipidettä,joten poissa tunneilta ja sisällä .

• Anonyymi

Minullakin on D2 mutta koska olen porissa niin odottelen että rokotteita joskus tulee poriin. Täällähän on tuo SDP-jarru joka antaa aikaa. Kyllä ne haitat tulee sitten joskus tietoon.

• Anonyymi

SDP. llä on tämä venäjän salainen suojelupoliisi tukena, jos et ota niin ne tulee kotiisi, ja pakottaa sinut siihen.
        Koska salaista kansanmurhaa ei sovi vaarantaa esilletuloilla. Emme ole orjia, jotka joutuu ottamaan vaarallisen piikin kun poliitikko, joka saa kovat rojaltit, niin käskee.

• Anonyymi

Missä on aloituksista vinkuja kun häntä tarvittaisiin? Tämä sama aloittelija on tehnyt useamman kyselyn tismalleen samasta asiasta ja varmaan tekee lisääkin.Aina kun laittaa todisteet rokotteen vaarallisuudesta, herra tekee uuden aloituksen.Onko hieman pipi olo?

• Anonyymi

D2 on täysin itse aiheutettu sairaus!

• Anonyymi

Miten se liittyy koronarokotukseen lääketieteen proferssori?

• Anonyymi

Ei ole. Minulla on D2 ja olen laiha ja liikun paljon ja en pelaa viinan kanssa, mutta diagnoosina on D2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Minulla on D2 ja olen laiha ja liikun paljon ja en pelaa viinan kanssa, mutta diagnoosina on D2.

Eli syöt epäterveellisesti ja köyhästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      11464
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      138
      5487
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2945