Induktioliedestä ei itsellä eikä kellään tutulla mitään kokemusta, mutta myyjä suositteli kaupassa sitä. Kaasuliedestä tykkään.. Onko induktioliesi todellakin samanveroinen tai parempikin kuin induktio?
Induktioliesi vai kaasuliesi??
3
1927
Vastaukset
Siitä on osaa sanoa onko induktio parempi kuin induktio, mutta on se kyllä jumallinen keksintö kun ruokaa laittaa.
Viikonloppuna piti kuumentaa 1dl kastike. Kattile liedelle, teho täysillä ja kiehui noin viidessä sekunnissa. Sitten kun meinaa kiehua yli, vähentää tehoa ja ylikiehuminen loppuu samalla sekunnilla.
Nopeus on jotain aivan uskomatonta, kaasulla en ole samaan päässyt kun olen sitä kokeillut. Lisäksi taso ei polta mitään kiinni itseensä, koska ei kuumene ja on uskomattoman tyylikäs mustan kivitason vieressä. Ja tietysti jos ei kaasu tule seinästä niin ei oo sitä pullojen vaihtoja.
Kun kerran on kokeillut, ei muuta kelpuuta. Ihan oikeesti. Ja tätä en olisi edes itse uskonut.
PS osta malli jossa kaikki levyt induktiota, perinteisellä levyllä ei halua induktion jälkeen enää kokata (eikä edes kiehuttaa, sillä reagointi on h i d a s t a - Kaasumestari
Kaasuliedellä voi tehdä muutakin kuin keittää ja se on halvempi ja pitkäikäisempi. Jos fiilistä haluaa myös niin valinta on kaasuliesi. Induktio vaatii magnetisoivat astiat mutta kaasulle käyvät kaikki normaalit ruoantekovälineet.
- induktio
kokemusta on molemmista.
kaasuliedessä on toki tunnelmaa, mutta myös huolta, jota en todellakaan kaipaa. meillä kaasu tuli pullosta ja vaihtaminen oli melkoinen projekti pienelle tytölle, jos satuin olemaan yksin kotosalla, kun kaasu loppui... ja aina oli pieni pelko, että joku ruuvi oli löysänä ja kaasu pääsee karkuun. ehkä olen neuroottinen, mutta kyllä tuo ihan todellinen, joskin satunnainen, pelko oli. kun ei koskaan tiedä.
ihan turhaan induktion kohdalla puhutaan noista astiahuolista, sillä ainakin minulla kaikki kattilat olivat jo valmiiksi magnetisoivia eli terästä. eli jos nyt ylipäätään käyttää peruslaatukamaa (ei ihan halvinta ja huonointa) kokkaukseen, niin aika vähän menee vaihtoon... myös kuparipinnoitetut teräsastiat (sellaiset ammattikäyttöön sopivat) käyvät induktiolle. ainoastaan alumiininen espressopannu meni meillä vaihtoon...
ja tosiaan, siistinä pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911