On kyllä käsittämätöntä miten yksi ihminen voi vuodesta toiseen pyöriä mielessä, ei tässä mitään järkeä ole, siellähän pyörit sitten 😄
Aikamoinen epeli olet.
30
146
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä
- Anonyymi
Sun ovi oli auki.
-aivoasukki- Anonyymi
Joo, läpiveto käy toisinaan 😄
- Anonyymi
Miten monta vuotta pyörinyt?
- Anonyymi
No tota... Monta!
- Anonyymi
Näin se on se.
- Anonyymi
No näin se on mentävä.
- Anonyymi
Sanos muuta. Ja minkäs teet.
Lämmittää kivasti, on aina mukana, osaa sopivasti kurnuttaa kun on aihetta.
Kivahan sun povessa on pörräillä.;)- Anonyymi
Povessako pörräilet 😀
- Anonyymi
No en minäkään sinua ole unohtanut mutta vuosia vuoan männöö ja vanhenoo...🤗
- Anonyymi
Kiva kuulla. Nopeastihan nuo vierii, voisit jo viereen kierii 🤔
- Anonyymi
Joo, siellähän mä tosiaan taidan olla, tää oma maallinen maja onki ihmeen tyhjä, tuntuu kuin järkiki ois lähteny evakkoon.
- Anonyymi
Järki kyllä tuntuu karkaavan välillä omille teilleen kun hänestä kyse..
- Anonyymi
No se on voivoi.
- Anonyymi
Olet niin nolo🙉
- Anonyymi
Samat sanat. Mies on ollut mielessäni jo yli kaksi vuotta joka ikinen päivä ja luultavasti tulee olemaan jatkossakin. Raskastahan tää on, mutta tän kanssa on vain elettävä.
Mikä tällainen häiriö on nimeltään? Mitä tää on? Ja miksi?- Anonyymi
En osaa muuta sanoa, kuin että syvä kaipuu toisen läheisyyteen ja kaipa tässä on aimo annos myös sellaista ihan puhdasta himoakin häntä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa muuta sanoa, kuin että syvä kaipuu toisen läheisyyteen ja kaipa tässä on aimo annos myös sellaista ihan puhdasta himoakin häntä kohtaan.
Noin se varmasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa muuta sanoa, kuin että syvä kaipuu toisen läheisyyteen ja kaipa tässä on aimo annos myös sellaista ihan puhdasta himoakin häntä kohtaan.
No niin, myönnetään, että käyn itsekin välillä aika kuumana sun suhteen, vaikka yritin oikeasti ottaa etäisyyttä ja pitää pään kylmänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, myönnetään, että käyn itsekin välillä aika kuumana sun suhteen, vaikka yritin oikeasti ottaa etäisyyttä ja pitää pään kylmänä.
Tavallaan jos en tuota "aistisi". Niin en täällä kirjoittelisi.
- Anonyymi
Kuulostaa voimakkailta tunteilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa voimakkailta tunteilta.
Kellonaika kertoo kaiken... 🤔
- Anonyymi
Olet iha väärän kans..
- Anonyymi
Niih miehen kuuluis olla mun kans ai hitsi veijari ku on tulis ny käymään ja olemaan 🤪🥰😘
- Anonyymi
Sinkkunainen olen. Aloittaja siis.
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii
..... ja ...... siinä hyörii ... vitt vuodesta toiseen 😁- Anonyymi
Nope.
- Anonyymi
Jännämiehet ovat sellaisia.
- Anonyymi
Jahas demareidenkieltä viljelyksessä jälleen. Öks yööh
- Anonyymi
Vihertäväpersu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466