Puustellin keittiökuvastossa oli posliininen valkoinen keittiön tiskiallas.. Onko kellään kokemuksia, kestääkö mitä jos sinne tippuu jotain tai meneekö lasit rikki tiskatessa.. se on aivan ihanan näköinen, mutta uskallanko laittaa sellaista..
Posliininen keittiön tiskiallas, kokemuksia??
3
3171
Vastaukset
- weva
pudotappa sinne altaaseen vahingossa vaikka valurautapannu niin katotaan kuka nauraa!!!!
- Emäntä
valkoinen keittiön tiskiallas, ei tosin Puustellista ostettu, vaan IKEA:sta. Vuoden käyttökokemuksella voin sanoa, että hyvin se on lapsiperheessä kestänyt. Valurautapannun putoamista se ei tietysti kestä, mutta en minä pudotellut niitä aiemminkaan...
Meillä tiskiallas on kaksialtainen, joten toisessa altaassa astiat voi pestä ja toisessa huuhdella. Lisäksi altaat ovat tarpeeksi isoja ja syviä, joten hyvin niillä astianpesu sujuu, silloin kun siihen on tarvetta.
Ainoa huono puoli altaassa on se että allasta pitäisi pestä suht usein, jotta se säilyttäisi pinttymättä raikkaan valkoisen värinsä.- Emäntä
Eivät lasit mene rikki posliinisessa altaassa sen enempää kuin esim. teräsaltaissakaan. Jos kahvikuppi putoaa altaaseen, niin kyllä se kuppi menee ennemmin rikki kuin allas, mutta tällaista ei minulle ole käynyt. Olen kai ollut sitten sen verran huolellinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862