Mun aloitus on mun

Anonyymi

Saat tulla mun aloitukseeni omilla mielipiteilläsi, miksi yrität muokata mun mielipidettäni jotenkin vääränä selitäs se.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos / kun joku on eri mieltä kuin sinä, niiin hän siis koettaa "muokata" mielipidettäsi mielestäsi. Eivätkö erilaiset mielipiteet ja tulkinnat asioista ja aiheista anna mahdollisuuden punnita omia näkemyksiään ja asettaa ne arvioitavaksi omassa olossaan ja elossaan. - Nm. Oikein, väärin, oikein väärin

    • Anonyymi

      Yrittääkö sen "jonkun muun" mielipide jotenkin muokata sinun mielipiteesi
      v ä ä r ä n ä ?
      Vai kuvitteletko vaan? Mietipä sitä.

    • Anonyymi

      Entä jos oletkin väärässä?

    • Anonyymi

      Sivusta huomaa ainakin eräs lintu kun nokkansa aukasee nii joukolla tulee eriäviä moitteita.

      • Anonyymi

        Eipä vaikuttanut kk:n aloitukselta tämä.


    • Tää vaikuttaa jonkun aloitukselta jolla on voimakkaat mielipiteet ja ei mielellään muuta kantaansa. Jota häiritsee se että kaikki ei ole samaa mieltä heti lähtöviivalla. Kyllä omia ajatuksiaan pitää pystyä motivoimaan ja puolustamaan keskustelussa, jos haluaa yleensäkään keskustella, ei vain ilmoittaa mielipiteensä. Toisaalta, keskustelutaito (ottaen huomioon muidenkin mielipiteet ja hienovarainen poikkeavien näkökulmien esiintuominen) ei ole aina priimaa anonyymeillä keskustelupalstoilla.
      Ei ollut kk:n avaus.
      Eikä minunkaan :)

      • Anonyymi

        Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂

        Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!


      • Paloma01 kirjoitti:

        Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!

        """menemättä henkilökohtaisuuksiin"""? Sinäkö?

        Kyllä minusta tuo analyysisi aloittajasta oli melkoisen henkilökohtaisuuksiin menevä.


    • Anonyymi

      Kuin viimeistä päivää aloitukset käy lopuksikin.

    • Anonyymi

      Aloitus oli kannanotto!

      Vastaukset väittelynhalua!
      Kertoo palstan tasosta, mennyt melkoiseksi sinä ja minä ja ne muut tason mittaukseksi ja sen tekevät palstan parhaat!
      Vai onko koko saakki samalla tasolla, kaikki osaavat nälviä toisiaan.

      Koittakaa viisastua, alkaa uusi vuosikin.
      En toivota hyvää tänne, koska itse teette kaikesta huonoa!

      • Anonyymi

        Meinaatko, että jos ajattelemme laillasi, tulemme viisaiksi. - Nm. Hah


    • Anonyymi

      Kommentointi voi olla mitä vain.

    • Anonyymi

      Ole hyvä vaan.

    • Anonyymi

      Ihminen elää itselleen omien mielihalujen ja piteiden mukaan.

    • Anonyymi

      No siks juuri, ettei mun mielipiteeni pääse muokkaantumaan. Sikshän mä yritän, mut vasta maanantain jälkeen, ku ekaks täytän tuon seittemänkymmentä. Nähään sillon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe