Mun aloitus on mun

Anonyymi

Saat tulla mun aloitukseeni omilla mielipiteilläsi, miksi yrität muokata mun mielipidettäni jotenkin vääränä selitäs se.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos / kun joku on eri mieltä kuin sinä, niiin hän siis koettaa "muokata" mielipidettäsi mielestäsi. Eivätkö erilaiset mielipiteet ja tulkinnat asioista ja aiheista anna mahdollisuuden punnita omia näkemyksiään ja asettaa ne arvioitavaksi omassa olossaan ja elossaan. - Nm. Oikein, väärin, oikein väärin

• Anonyymi

Yrittääkö sen "jonkun muun" mielipide jotenkin muokata sinun mielipiteesi
      v ä ä r ä n ä ?
      Vai kuvitteletko vaan? Mietipä sitä.

• Anonyymi

Entä jos oletkin väärässä?

• Anonyymi

Sivusta huomaa ainakin eräs lintu kun nokkansa aukasee nii joukolla tulee eriäviä moitteita.

• Anonyymi

Eipä vaikuttanut kk:n aloitukselta tämä.

• Tää vaikuttaa jonkun aloitukselta jolla on voimakkaat mielipiteet ja ei mielellään muuta kantaansa. Jota häiritsee se että kaikki ei ole samaa mieltä heti lähtöviivalla. Kyllä omia ajatuksiaan pitää pystyä motivoimaan ja puolustamaan keskustelussa, jos haluaa yleensäkään keskustella, ei vain ilmoittaa mielipiteensä. Toisaalta, keskustelutaito (ottaen huomioon muidenkin mielipiteet ja hienovarainen poikkeavien näkökulmien esiintuominen) ei ole aina priimaa anonyymeillä keskustelupalstoilla.
      Ei ollut kk:n avaus.
      Eikä minunkaan :)

• Anonyymi

Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂

Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!

• Paloma01 kirjoitti:

Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!

"""menemättä henkilökohtaisuuksiin"""? Sinäkö?

Kyllä minusta tuo analyysisi aloittajasta oli melkoisen henkilökohtaisuuksiin menevä.

• Anonyymi

Kuin viimeistä päivää aloitukset käy lopuksikin.

• Anonyymi

Aloitus oli kannanotto!

Vastaukset väittelynhalua!
      Kertoo palstan tasosta, mennyt melkoiseksi sinä ja minä ja ne muut tason mittaukseksi ja sen tekevät palstan parhaat!
      Vai onko koko saakki samalla tasolla, kaikki osaavat nälviä toisiaan.

Koittakaa viisastua, alkaa uusi vuosikin.
      En toivota hyvää tänne, koska itse teette kaikesta huonoa!

• Anonyymi

Meinaatko, että jos ajattelemme laillasi, tulemme viisaiksi. - Nm. Hah

• Anonyymi

Kommentointi voi olla mitä vain.

• Anonyymi

Ole hyvä vaan.

• Anonyymi

Ihminen elää itselleen omien mielihalujen ja piteiden mukaan.

• Anonyymi

No siks juuri, ettei mun mielipiteeni pääse muokkaantumaan. Sikshän mä yritän, mut vasta maanantain jälkeen, ku ekaks täytän tuon seittemänkymmentä. Nähään sillon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe