Mun aloitus on mun

Anonyymi

Saat tulla mun aloitukseeni omilla mielipiteilläsi, miksi yrität muokata mun mielipidettäni jotenkin vääränä selitäs se.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos / kun joku on eri mieltä kuin sinä, niiin hän siis koettaa "muokata" mielipidettäsi mielestäsi. Eivätkö erilaiset mielipiteet ja tulkinnat asioista ja aiheista anna mahdollisuuden punnita omia näkemyksiään ja asettaa ne arvioitavaksi omassa olossaan ja elossaan. - Nm. Oikein, väärin, oikein väärin

• Anonyymi

Yrittääkö sen "jonkun muun" mielipide jotenkin muokata sinun mielipiteesi
      v ä ä r ä n ä ?
      Vai kuvitteletko vaan? Mietipä sitä.

• Anonyymi

Entä jos oletkin väärässä?

• Anonyymi

Sivusta huomaa ainakin eräs lintu kun nokkansa aukasee nii joukolla tulee eriäviä moitteita.

• Anonyymi

Eipä vaikuttanut kk:n aloitukselta tämä.

• Tää vaikuttaa jonkun aloitukselta jolla on voimakkaat mielipiteet ja ei mielellään muuta kantaansa. Jota häiritsee se että kaikki ei ole samaa mieltä heti lähtöviivalla. Kyllä omia ajatuksiaan pitää pystyä motivoimaan ja puolustamaan keskustelussa, jos haluaa yleensäkään keskustella, ei vain ilmoittaa mielipiteensä. Toisaalta, keskustelutaito (ottaen huomioon muidenkin mielipiteet ja hienovarainen poikkeavien näkökulmien esiintuominen) ei ole aina priimaa anonyymeillä keskustelupalstoilla.
      Ei ollut kk:n avaus.
      Eikä minunkaan :)

• Anonyymi

Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ja korppiksellako se keskustelutaito on priimaa? Vuoden paras vitsi: paloman hienovaraiset poikkeavat näkökulmat😂😂😂😂

Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!

• Paloma01 kirjoitti:

Näinhän se menee. Ole kiitollinen kun olen taas jakanut hienovaraisesti omia näkökohtiani menemättä henkilökohtaisuuksiin.
        Hyvää ja iloista uutta vuotta!

"""menemättä henkilökohtaisuuksiin"""? Sinäkö?

Kyllä minusta tuo analyysisi aloittajasta oli melkoisen henkilökohtaisuuksiin menevä.

• Anonyymi

Kuin viimeistä päivää aloitukset käy lopuksikin.

• Anonyymi

Aloitus oli kannanotto!

Vastaukset väittelynhalua!
      Kertoo palstan tasosta, mennyt melkoiseksi sinä ja minä ja ne muut tason mittaukseksi ja sen tekevät palstan parhaat!
      Vai onko koko saakki samalla tasolla, kaikki osaavat nälviä toisiaan.

Koittakaa viisastua, alkaa uusi vuosikin.
      En toivota hyvää tänne, koska itse teette kaikesta huonoa!

• Anonyymi

Meinaatko, että jos ajattelemme laillasi, tulemme viisaiksi. - Nm. Hah

• Anonyymi

Kommentointi voi olla mitä vain.

• Anonyymi

Ole hyvä vaan.

• Anonyymi

Ihminen elää itselleen omien mielihalujen ja piteiden mukaan.

• Anonyymi

No siks juuri, ettei mun mielipiteeni pääse muokkaantumaan. Sikshän mä yritän, mut vasta maanantain jälkeen, ku ekaks täytän tuon seittemänkymmentä. Nähään sillon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe