Aihe

Shiftaaminen

Anonyymi

Auttakaa!! Oon nähny tik tokissa paljon tyyppei jotka shiftaa. Haluisin itekki kokeilla koska haluun tylypahkaan. Mut onks kellää kokemusta esim et niinku miten se tehään.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

shiftaamiseen on monii eri metodeja mutta esim. raven metodi on sillai et meet meritähti asentoon makaamaan ja lasket hitaasti sataan. hissi metodi on sellainen että kuvittelet meneväsi hissiin, lasket sataan ja kuvittet että astut sieltä ulos. metodia ei ole tietenkään pakko käyttää, saattaa riittää vain että miettii omaa dr:rrää ja voi myös kuunnella youtubesta jotain shiftaus musiikkia. kannattaa kirjottaa myös scripti eli suunnitelma millasta siellä on. siihen voi kirjottaa perusjutut esim. ikä, nimi, tupa ja suojelius (tylypahkaan shiftatessa) ja myös turvasana jolla pääset takaisin, tai niin ainanakin ymmärsin. shiftaaminen on täysin turvallista ja sinne ei pitäisi jäädä jumiin, koska se on vain sun mielessä tapahtuvaa. se ei aina todellakaan onnistu, mutta ei kannata luovuttaa. merkkejä siitä että oot shiftaamassa on esim. susta tuntuu että leijut, näät valoi, sun käsii ja jalkoi kipristelee sillai ja päänsärky liittyy myös shiftaukseen. enkelinumeroiden näkeminen tarkottaa kans jtn et tuut shiftaamaa eli jos näät jossai 111 tai 222, 333, 444 jne niin tuut todennäköisesti shiftaamaan tai niin olen ymmärtänyt. ennen shiftaamista kannattaa juoda paljon vettä. en itse ole vielä onnistunut mutta aika lähellä oon ollu :3 onnea yrittämiseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      235
      16059
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13595
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9586
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6804
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      255
      4086