Shiftaaminen

Anonyymi

Auttakaa!! Oon nähny tik tokissa paljon tyyppei jotka shiftaa. Haluisin itekki kokeilla koska haluun tylypahkaan. Mut onks kellää kokemusta esim et niinku miten se tehään.

42

13183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      shiftaamiseen on monii eri metodeja mutta esim. raven metodi on sillai et meet meritähti asentoon makaamaan ja lasket hitaasti sataan. hissi metodi on sellainen että kuvittelet meneväsi hissiin, lasket sataan ja kuvittet että astut sieltä ulos. metodia ei ole tietenkään pakko käyttää, saattaa riittää vain että miettii omaa dr:rrää ja voi myös kuunnella youtubesta jotain shiftaus musiikkia. kannattaa kirjottaa myös scripti eli suunnitelma millasta siellä on. siihen voi kirjottaa perusjutut esim. ikä, nimi, tupa ja suojelius (tylypahkaan shiftatessa) ja myös turvasana jolla pääset takaisin, tai niin ainanakin ymmärsin. shiftaaminen on täysin turvallista ja sinne ei pitäisi jäädä jumiin, koska se on vain sun mielessä tapahtuvaa. se ei aina todellakaan onnistu, mutta ei kannata luovuttaa. merkkejä siitä että oot shiftaamassa on esim. susta tuntuu että leijut, näät valoi, sun käsii ja jalkoi kipristelee sillai ja päänsärky liittyy myös shiftaukseen. enkelinumeroiden näkeminen tarkottaa kans jtn et tuut shiftaamaa eli jos näät jossai 111 tai 222, 333, 444 jne niin tuut todennäköisesti shiftaamaan tai niin olen ymmärtänyt. ennen shiftaamista kannattaa juoda paljon vettä. en itse ole vielä onnistunut mutta aika lähellä oon ollu :3 onnea yrittämiseen!

      • Anonyymi

        Juu kiitos äärettömästi ei kyllä itelläkään ollu mitään hajua xD mutta KI I I IT T T O O OSSSSSSSSS WWWÄWÄWÄWÄWWWÄWWÄW ❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Mulle on käyny just noi merkit mutta ei enkelinumeroita


    • Anonyymi

      Emt

    • Anonyymi

      Miten voi lähteä shiftaamisesta? No eli ekana ota joku sana jonka muistat vaikka poni sitten shiftaa ja jos haluat pois sano neljä kertaa poni tai se sana mut jos unohdat niin avaa silmäsi

      • Anonyymi

        Mun kaveril jäi toine silmä jumiin sinne dr ään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaveril jäi toine silmä jumiin sinne dr ään

        ai miten se jäi jumiin


    • Anonyymi

      mäki kiitän sua joka kirjotit sen hirveen pitän ohjeen, kiitoossssss<3

    • Anonyymi

      Aattelin että onko shiftaaminen vaarallista? Itse haluaisin mutta en viittis jos se on vaarallista ja jos se on hirveen vaikeaa

      • Anonyymi

        Ei oo koska se tapahtuu sun mielessä mut kanttii kirjottaa scripti mis on turvasana ja kanttii laittaa et sitä ei voi unohtaa ja et dr ei voi lähtee vahingos ja ettet voi saada unihalvausta ja esim jos shiftaat tylypahkaan nii kannattaa laittaa et kukaan ei voi pyyhkiä sun muistia tai muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo koska se tapahtuu sun mielessä mut kanttii kirjottaa scripti mis on turvasana ja kanttii laittaa et sitä ei voi unohtaa ja et dr ei voi lähtee vahingos ja ettet voi saada unihalvausta ja esim jos shiftaat tylypahkaan nii kannattaa laittaa et kukaan ei voi pyyhkiä sun muistia tai muuta

        Voiko joku siellä pyyhkiä sun muistin oikeesti tai tappaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo koska se tapahtuu sun mielessä mut kanttii kirjottaa scripti mis on turvasana ja kanttii laittaa et sitä ei voi unohtaa ja et dr ei voi lähtee vahingos ja ettet voi saada unihalvausta ja esim jos shiftaat tylypahkaan nii kannattaa laittaa et kukaan ei voi pyyhkiä sun muistia tai muuta

        miten scriptin voi kirjottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten scriptin voi kirjottaa

        Voit kirjoittaa sen puhelimelle, paperille tms. Siihen kannattaa kirjottaa esim. En voi kuolla yms muita turvallisuus juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kirjoittaa sen puhelimelle, paperille tms. Siihen kannattaa kirjottaa esim. En voi kuolla yms muita turvallisuus juttuja

        Mut jos siihe kirjottaa ” en voi kuolla ” nii eikö sit pysty päästä sieltä varmasti pois? Koska oon kuullu että sieltä pääsee varmasti pois jos tekee itsemurhan eli kuolee mut jos ei voi kuolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten scriptin voi kirjottaa

        Sä voit kirjottaa sen minne vaa esim johonki vihkoo tai puhelimelle tai vaik puhelimelle iha minne vaa haluut. Sen kirjottamises ei oo mitää sääntöi teet mite ite tykkäät. Se on siis "käsikirjoitus" tai "säännöt " sun dr:ässä.siihe voit kirjottaa esim sun iän siellä ja ulko näköö jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos siihe kirjottaa ” en voi kuolla ” nii eikö sit pysty päästä sieltä varmasti pois? Koska oon kuullu että sieltä pääsee varmasti pois jos tekee itsemurhan eli kuolee mut jos ei voi kuolla

        Sieltä pääsee aina pois. Turvasana on hyvä scripata mut ei oo mahollist et sinne jää jumii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos siihe kirjottaa ” en voi kuolla ” nii eikö sit pysty päästä sieltä varmasti pois? Koska oon kuullu että sieltä pääsee varmasti pois jos tekee itsemurhan eli kuolee mut jos ei voi kuolla

        Pitää laittaa taika sana jolla pääset pois ja et muistat sen taikasanan tai jos et muista sitä nii sit tapa ittes nii herät kai


    • Anonyymi

      Se on kanssa hyvä että kirjottaa siihen scriptiin että esim ei tule nälkä tai jano. Kannattaa myös kirjottaa siihen että onko sulla jtn erityis kykyjä. Dr:ästä pääsee myöskin pois ilman turvasanaa, jos teet dr maailmassa itsemurhan niin se on ainakin varma tapa päästä pois, onnea yrittämiseen!

    • Anonyymi

      Shiftaaminen on toki siistin kuulosta ja tekee varmasti mieli kokeilla, mut silläkin on hintansa. Shiftaus ei oo todellista vaan se tapahtuu kokonaan sun pään sisällä. Kun onnistuu shiftaamaan niin siitä tulee usein addiktoivaa ja haluaa kokeilla uudestaan ja uudestaan. Järkihän siinä menee. Shiftaaminen ei oo mitään fysiikkaa tai taikaa vaan se on aivojen HÄIRIÖTILA.
      Suosittelen kattomaan youtubesta tälläsen videon ku: reality shifting how the tiktok teens are giving themselves psychosis. Videossa kerrotaan hyvin miks shiftaamista EI KANNATA edes kokeilla. Monet lähteet väittää et se on turvallista mut video saa aivan toisenlaisen käsityksen shiftaamisesta.
      Oon myös kuullu tarinoita ihmisiltä miten he kokevat maailman erilaisena ja epätodellisena kun he ovat shiftanneet. Jotku sanoo näkevänsä hahmoja shiftausmaailmasta. Noi ei oo millään tavalla normaaleja. Ihminen joutuu psykoosiin shiftaamisen takia. Ajan kanssa shiftaamisesta saattaa tulla hallitsematonta. MIETI SIIS ENNEN KU SHIFTAAT

      • Anonyymi

        Paitsi että se ei välttämättä ole häiriötila vaan ihan todellista. Kannattaa tutustua shamanismiin ennen kuin täällä huutelet mukatotuuksia. Tiedekin tukee nykyään rinnakkaismaailmoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että se ei välttämättä ole häiriötila vaan ihan todellista. Kannattaa tutustua shamanismiin ennen kuin täällä huutelet mukatotuuksia. Tiedekin tukee nykyään rinnakkaismaailmoja

        Itse juuri shiftasin pitkästä aikaa ja päädyin maailmaan, missä miulla ei oo kipuja . Ihan kivaa


    • Anonyymi

      Voiko joku kertoo lisää metodeja?

      • Anonyymi

        kato @.sh1ft1ing tiktokkeja (suomalainen), sielä on paljon metodeja


    • Anonyymi

      moi! osaako kukaan auttaa, haluaisin shiftata, ja oon melkein onnistunutkin mutta, en oo päässy vielä dr:rään asti. mul on se ongelma et en tiiä mitä pitäis tehdä metodin jälkeen yleensä vaan käännän kylkee ja toivon parasta. mut se ei oo oikeen toiminu. onks mitään mitä vois tehdä metodin jälkeen joka auttais shiftaamisessa?

    • Anonyymi

      Kaikille, jotka täällä väittää että shiftaaminen tapahtuu vaan pään sisällä, niin ootte väärässä :D Shiftaaminen on nimenomaan sun mielen siirtämistä toiseen todellisuuteen, ei tapahdu vain pään sisällä. Kannattaa ettii luotettavampia tietolähteitä, tiktok ei todellakaan oo aina se paras paikka mistä ettii tietoa. Myöskään puhutusta scriptistä ei kannata tehä liian epäluonnollista (esimerkiksi tää miten jotkut sanoo että ei ikinä tuu nälkä/jano, ylipäätään mitään, mikä on liian epäinhimillistä), sillä se ei edelleenkään ole mikään uni :’)

    • Anonyymi

      Etsi metodi joka kiinnostaa/kuulostaa kivalle ite shiftaan tylypahkaan sunni tai hissi metodilla yleensä

    • Anonyymi

      Moi! Haluisisin koittaa shiftaamista silleen että pääsisin johonki maailmaan missä ois paljon hevosia millä mä ratsastaisin. Onko se siis turvallista? Ja miten sen voi tehdä? Onks se vaa sillee että sä meet lattialle makaamaan tai en minä tiedä onko pakko missää lattialla olla mut nii et pidät esim. kädessä sitä paperia missä lukee se sana millä pääsee pois ja sitte siinä lukis myös säännöt että millasen haluut siitä ja jotai vahvuuksia ja lasket 100 nii EHKÄ saatat päästä, sit ku haluut pois ni sanot 4 kertaa sen sanan minkä kekseit? Onks se näin? Pikasii vastauksii!☺

      • Anonyymi

        tyhmintä mitä oon shiftaamisesta IKINÄ kuullu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyhmintä mitä oon shiftaamisesta IKINÄ kuullu...

        no aijjaaaaaa


    • Anonyymi

      Onko toi jollain tavalla mahdollista?

    • Anonyymi

      Mä en oo iha varma oli ks lähel päästä mun dr ku koitin sellasta metodii et laskin 100 ja ajattelin shiftausta ja hevostalli mihin haluun ja sit jossai 70 kohal aloin näkee valkosii valoi ja käsii ja jalkai alko kihelmöimää ja tuntu et leijun. Ku laskin sataan ei tapahtunut mitää.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille jotka kerto miten shiftataan♥️👍

    • Anonyymi

      Onnistuin viimeviikonloppuna shiftaamaan, hyvin vaikea onnistua taas uudestaan. Kokemuksena oli todella koukuttavaa, mutta pelotti vielä sen verran, että mitä tapahtui niin tulin turvasanalla takaisin. 7kk meni, että onnistuin, mutta voin sanoa oli todellakin sen arvoista. Tsemppiä kaikille, jotka koittaa onnistua. Älkää lannistuko, se voi vaatia aikaa, mutta ennenpitkää se onnistuu.

    • Anonyymi

      Terve! Olen shiftannut nyt noin vuoden verran!! Olen onnistunut siinä.
      Asioita joita kannataa muistaa:
      Sinne ei voi jäädä jumiin
      Sieltä päsee kun niin itse päättää
      Scriptiin kannattaa kirjoittaa seuraavat asiat:
      Minne shiftaat-
      (Voit kirjoittaa miksi shiftaat)
      Ikä-
      Nimi-
      Ulkonäkö-
      Luonne-
      Pelot-
      Lempi asiat-
      Vahvuudet-
      Heikkoudet-
      Backstory(taustatietoa sinun shiftausmuodosta)-
      Pystytkö vahingoittumaan dr maailmassasi(dr=minne shiftaat)
      Kaikki mitä kirjoitat niin kirjoita ne pohjautuen sinun dr maailmaasi ja dr hahmoosi.
      Scripti ei ole pakollinen.
      Muista että shiftaat vain sinne minne itse mentaliisesti pystyt. Eli siis jos mielentilasi on vaikka masentunut ja haluat käyttää shiftausta pakokeinona niin muista että älä yritä shiftata jonnekin mikä voi olla (traumatisoivaa)—>shiftaamisesta voi jäädä traumat(riippuu sinun mielentilastasi ja siitä mitä asioita kestät ja mitä et)
      Minä käytin shiftaamistä pakokeinona,mutta tajusin myöhemmin että se vain sai minut ikävöimään minun dr maailmaani ja elämääni.
      Joten pidin tauon ja nyt vain shiftaan huvinvuoksi.
      Jos haluat shiftata silleen että pysyt siellä dr maailmassasi koko loppu elämäsi, niin mieti erittäin tarkaan(tämä on mahdollista) koska voi käydä niin että unohdat tämän todellisuuden ja alat näkemään dr maailmassasi unia ja muistoja tästä todellisuudesta ja ne voi olla hyvinkin raastavia ja vaikeita ymmärtää kun et tiedä mistä niitä tulee.
      Eli siis mieti hyvin tarkaan kun mietit aijankulua dr maailmaasi varten.
      Miten minä shiftasin??
      No, yritin sitä noin kuukauden ajan kunnes viimein onnistuin.
      Onnistun sillä tekniikalla että olin täysin hiljaisessa huoneessa, jossa oli vain kello joka tikitti.
      Hengitin syvään useasti ja aloin (siirtää) ajatuksiani dr maailmaani. Laskiskelin kellon tikityksen tahtia ja sitten (yllätäen) päästin irti kaikista ajatuksistani.
      Ja kun ajatukseni olivat ihan (sekaisin) niin aloin viimein tuntea siirtyvän toiseen todellisuuteen.
      En kuullut enää kelloni ääntä, ajatusmaailmani tyhjeni ja pyörryti hieman,sitten yllätäen (nukahdin) ja silmäni aukesi automaattisesti ja olin dr maailmassani. En vielä tiedä kauanko olin nukahtanut tai muuta,mutta heräsin automaattisesti.
      Tämän jälkeen pystyin aina shiftaamaan.
      Muista:
      Tämä todellisuus on myös tärkeä ja muista keskittyä täällä elämiseen.
      Pidä välillä taukoja shiftaamisesta ja anna aikaa itsellesi. Pystyt siihen!!!

    • Anonyymi

      Siis oon yrittäny shiftata muutamaan otteeseen mut mua aina alkaa pelottaa ku alkaa kihelmöimään ja jne. Haluisin niin shiftata mut sit tulee ajatuksii et entä jos teenki jotai väärin ja traumatisoidun tai jotai lmao. Miten saisin rohkeutta pls?

      • Anonyymi

        Shiftaamista ei tarvitse pelätä.
        Et voi jäädä jumiin ja et voi tehdä niin sanotusti virheitä ja itse ainakin opin vain kokeilemalla erinlaisia tyylejä shiftata.
        Rohkeutta saa aina kun yrittää
        Eli siis kun yrität useampaan otteeseen shiftata niin alat pikku hiljaa huomat mikä on sinulle paras keino shiftata ja missä sinulla on hyvä olla.


      • Anonyymi

        Kun shiftaat on täysin normaalia että alkaa pelottamaan.
        Ja jos alkaa huimaamaan,pyörryttämään,kihelmöimään tai jos tulee sellainen olo että leijut ilmassa on täysin normaalia


    • Anonyymi

      Itsekkin haluisin koittaa shiftaamista. Mut tietääkö kukaan, et onks mahollista et vahingossa jää sinne ikuisiks ajoiks? Ja voiko niin sanotusti ”klooni” eli sun keho oikeessa maailmassa tehä ihan normaaleja asioita? Vai onks se sillon jotenki automaattisempi. Toivon nopeita vastauksii!

      • Anonyymi

        No sama en mäkään tiiä


      • Anonyymi

        EI OLE MAHDOLLISTA JÄÄDÄ DR/IR IKI AJOIKSI!!! sä pääset sieltä aina pois sanomalla sun turvasanan. (voit keksiä sen itse, mul on esim. Purjevene) ja kannattaa kirjoittaa sun scripsiin että et pysty unohtamaan sinun turvasanaasi.
        Sä pääset yleensä myös pois dr:ästä ajattelemalla et "nyt minä haluan pois/nyt minä haluan palata takaisin or"

        Mä kirjotan tonne alas vähän selityksiä noille termeille.


        On ainakin kaks teoriaa jotka selittää ton klooni jutskan.

        1. Tietoisuusteoria = on teoria jonka mukaan sun keho on tiedottomassa tilassa sun or elämässä ja sä vaan makaat siinä missä sä shiftasit etkä reagoi mihinkään

        2. Multiversumiteoria = on teoria jonka mukaan sun klooni elää aivan normaalisti sun or maailmassa, vaikka olisitkin sun dr maailmassa ja käyttäytyy aivan kuten sinä, koska ninun kloonisi on sinä. Eli jos sulla on huomenna koulua ja oot shiftannu sun dr/ir maailmassa, niin sun klooni or elämäs menee periaatteessa normaalisti kouluun sinun tajuamattasi. ÄLÄ KUITENKAAN IKINÄ SHIFTAA JOS SULLA ON MENOA JNE.

        3.on myös monia ihmisiä jotka ajattelee että shiftaus on jonkinlainen uni, mutta mitään ei ole todistettu varmaksi.

        Me ei kuitenkaan tiedetä että mikä 100% totta mutta jokainen saa uskoa aivan haluamaansa teoriaan tahansa. Itse tykkään uskoa ensimmäiseen, sillä minusta ajatus siitä että kävelen ja puhun normaalisti tietämättäni siitä on aika karmiva.

        Jos haluat shiftata suosittelen shiftaamaan yöllä, niin sä kuitenkin vaan nukut silloinkin sun or elämäs.


        Shiftaus Termejä:

        Ir = intendet reality= todellisuus, johon yritämme shiftata

        Dr = desired reality= todellisuus, johon yritämme shiftaa

        Or = alkuperäinen todellisuus, eli se mistä shiftataan toisiin todellisuuksiin (eli shiftataan or:ästä dr/ir:ään)

        Cr = current reality= tämän hetkinen todellisuus, jossa elämme normaalia elämää

        Wr = waiting room = odotus huone, vähän niinkuin tila ir:n ja or:n välissä

        Scripti = käsikirjoitus/muistiinpanot joita haluat ir/dr

        Klooni = keho josta et ole tietoinen, usein tarkotetaan or/cr jäävää kehoa kun shiftaat

        Metodi = metodi joka auttaa sinua pääsemään ir/dr

        Affirmaatio = kannustuslause joka auttaa sinua pääsemään ir/dr (esim. Minä osaan shiftata, minä pystyn shiftata)

        Subliminal = viesti tai affirmaatio, jota me emme pysty kuulla mutta tietoisuutemme ymmärtää sen. (Subliminaali voi olla piilotettu esim. Videoihin tai audioihin)

        Mini shiftaus = sama kuin normi shiftaus mutta muutemasta sekunnista muutemaan minuuttiin kestävä

        Intentio/intention = tarkoitus saavuttaa jotain (esim. "Minun intentio on mennä laivalle" eli minun on tarkoitus mennä laivalle)

        Ir ja dr on (melkein) sama asia.
        Or ja cr on (melkein) sama asia.

        Scriptin kirjoitus:

        Scripti ei ole pakollinen, sillä kaikki mitä haluat tehdä on sinun alitajunnassasi, mutta suosittelen kirjoittamaan sen.

        Itse kirjoitan scriptini sellaiseen sovellukseen kuin "lifa app". Se on todella hyvä sillä sinne voit suunnitella minkälaisen dr haluut.

        Juttuja minkä kantsii kirjottaa sun scriptiin:

        Säännöt:
        ESIM.
        1. Turvasana
        2. En voi unohtaa turvasanaa
        3. Aika dr maailmas (esim. 1viikko dr = 1h or)
        4. Kukaan ei saa tietää että olen shiftannu
        Jne.

        Minä dr maailmassa:
        1. Nimesi (ei tarvitse olla oikea nimesi)
        2. Ikäsi
        3. Synttärisi
        4. Pituus
        5. (Paino)
        6. Synnyin paikka
        7. Asuin paikka
        Kaikkee tollast normaalii tietoo dr itsestäst jne.

        Ulkonäkö:
        1. silmät
        2. hiukset
        3. Näytäks samalt dr kuin or
        Jne.

        Ihmissuhteet:
        1. Kaverit
        2. Perhe
        3. Viholliset
        Jne.

        Taidot:
        ESIM.
        1. Hyvä koripallossa
        2. Hyvä laulaa
        3. Kaunis käsiala
        4. Vahva
        Jne.

        Vaatteet:
        1. Tyyli (esim. Emo)
        2. Voit tallentaa pinterestisä outfittejä ja kirjoittaa "vaatteita, joita olen tallentanut or pinterestistä"
        Jne.

        Koulu/työ:
        On helppoa/vaikeaa
        Arvosanat 9-10
        Lyhyet mutta helpot päivät
        Jne.

        Asioita joita tulee tapahtumaan:
        ESIM.
        1. Ihastus pyytää ulos
        2. Kavereiden kaa isot bileet
        3. Saan hyvän työn josta tulee paljon palkkaa
        4. (Voi olla yksityiskohtaisempiakin kuten) illalla kello 17.03 huomaan ikkunastani kuinka ihastukseni heiluttaa lappua jossa lukee "tuletko kanssani tanssiaisiin"
        Jne.

        Tärkeää:
        ESIM.
        1. En voi kokea mitään traumatisoivaa
        2. Erittäin korkea kipukynnys
        3. Minä tai läheisemme voi kuolla vain vanhuuteen
        Jne.

        Extraa:
        ESIM.
        1. Lifa
        2. En punastu
        3. Minulla on papukaija
        Jne.

        METODIT:

        Tässä muutema helppo metodi(kirjoita googleen ja lue enemmän sieltä)

        1. Julia metodi
        2. Intentio metodi
        3. Raven metodi
        4. Käsivarsillasi metodi
        5. Estelle metodi
        6. Kaksipuolinen portaikko metodi
        7. Pilvi metodi

        Muistakaa että shiftatessa sulla on kaikki aistit käytettävissä, eli suo sattuu jos sulle tulee haava.
        Sä elät aivan samalla tavalla, sä näet samalla tavalla sun dr:ssä kuin or:ssä ja sulla ei ole taikavoimia ellet toisin scriptaa.

        Ja muistakaa rakastaa run or/cr elämää, sillä se on todellisuus jossa sä tuut elämään koko sun loppu elämäsi!!!

        Toivottavasti täs oli jotain joka auttaa shiftaajia.<3

        (Ps. Tiktok kt shifting.suomi1111 löytyy paljon tietoo shiftauksest!!) :)


    • Anonyymi

      Okei mää tiiän nyt vähän enemmän shiftaamisesta se on niiku et shiftaat toiseen ulottuvuuteen sää saat tehä niiku oman univerumin eli sä tarviit scriptin eli jonkun muistiin panon esim paperi sovellus suosittelen lifa äppiä se on tosi hyvä mut nii nii siihe kirjotat asioita mitä haluat sun dr eli se paikka minne sää shiftaat niin esim mitä sielä tapahtuu minkälainen se paikka on missä asut miltä näytät jos haluut esim laittaa kuvia netistä et miltä näytät Niin suosittelen lifa äppiä mut esim laitat miltä näytät miltä kuulostat tik tokista löytyy paljon tietoa ja netistä ja semmosia
      Ja nyt miten shiftaat no et tarvii methodia mutta se on yks tapa shiftata eli methodi on esim raven methodi niiku semmone avustus juttu millä shiftaat eli esim laitat silmät kii lasket sataan ja kun olet laskenut sataan niin sanot että minä shiftaan minä osaan olet ammatilainen olen shiftannut se on helppoa vaikka noi sanat ei olis totta nii silti sanot sitte sun pitäis tuntee merkkejä et shiftaat esim tuntuu et leijjut et tunne ittees näät valoo ja kannattaa olla silmätkii ku siftaat ja nii ja shiftaaminen ei oo vaikeeta se vaa saattaa tuntuu siltä mutta se ei ole se on vaa sun aivo joka ei anna sua shiftata ja kaikki ei aina onnistu siinä joten älä luovuta ja elä sano et en voi ikinä shiftaa tai et yritän koska sit sä et shiftaa vaa sano et sä osaat nii osaat ja pitää ajatella vaa (dr eli se minne shiftaat nii ajattele sitä elä mitään muuta vaa dr) siinä on my jotai mut suosittelen et katot tarkempaa tietoa netistä esim tik tok sieltä löytyy jotai ihmisii jotak kertoo paljon siitä eli kirjotat vaa hakuu et shifting suomi ja siletä löytyy paljon ja suosittelen shiftata vasta sitten kun oot kokonaa valmis eli twhny sun scriptin osaat kaikki kunnolla ja tiedät paljon siitä mut jos sulla ei oo tik tokkii nii sitte netti tai jopa you tube mit toivottavasti autto sori jos tuli kirjotus virheitä♡

    • Anonyymi

      Hitto tääl o paljo misinformatioo. Mä voin ny selittää shiftaamisen periaatteen. Eli siis, on olemassa multiversumi -teoria. Tän teorian mukaan on olemassa loputtomasti todellisuuksia/universumeita. Me ollaan JO olemassa kaikissa niissä, mutta me ollaan tietoisia vain tästä todellisuudesta.
      Shiftaaminen on sun tietoisuuden siirtämistä toiseen todellisuuteen. Joka ikinen ihminen on shiftannut. Ai miten vai? No, sanotaan vaikka että sua pyydetään juhliin. Mietit, meetkö sinne vai etkö. Päätät olla menemättä. Sä shiftasit! On olemassa todellisuus, jossa sä menit sinne juhliin. Joka kerta kun sä teet päätöksen, sä shiftaat.
      Elikkä, kun sä yrität shiftata (niin että sä siirrät sun tietoisuuden vaikkapa todellisuuteen, jossa elät Harry Potter -maailmassa) sä teet päätöksen.

      Okei tätä on tosi vaikee selittää suomeks mut joo, selitin nyt vaan mitä shiftaus on ja sen periaatteen, etsikää itse miten siinä voi onnistua. (älkää uskoko hei kaikkeen mitä netissä näätte)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe