Olisin innokas lukemaan oikeustiedettä. Olen tällä hetkellä lukion ykkösellä. Mihin aineisiin minun pitäisi panostaa erityisesti lukiossa?
Olen myös ADHD ja joissain asioissa tyhmä, mutta asiat jotka kiinnostaa
Oikeustieteiden opiskelu
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
...niin niissä olen perillä. Minun vahvuuksiani on hyvä muisti ja lukutaito. Varjona on ADHD keskittyvyys.
- Anonyymi
Sinun kuten muidenkin kannattaa panostaa lukiossa niihin aineisiin, jotka kiinnostavat ja joissa menestyt.
Ylioppilaskirjoitusten jälkeen tiedät, mihin panostuksesi riittää ja missä olet hyvä. Näiden tietojen pohjalta tunnistat oman alasi ja suuntaat opiskelemaan sitä. - Anonyymi
Lähinnä yhteiskuntaoppi. Lisäksi kirjota L-E aineista, joista saa hyvin pisteitä todistusvalinnassa. Eli äikkä, pitkät kielet, matikka, fysiikka, historia ja uskonto.
- Anonyymi
Älä helvetissä rupea lukeen tähtäimenä oikkis. Joudut pyöritteleen loppuelämäsi homeisia papereita. Saat homeallergian. Se on huonopalkkainen homma.
Jos haluat rikastua rupea yrittäjäksi heti lukion jälkeen. Jos tarvit lakipalveluja yrittäjänä niin voit sitten hankkia jonkun oikkislaisen siihen pyöritteleen niitä homeisia papereita.
Tv: Toivo - Anonyymi
Näytän olevan pikkusen keskustelusta jäljessä, mutta itteä ainaki aikannan autto sellanen työkalu ku www.korkeakouluun.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058