Aihe

Oikeustieteiden opiskelu

Anonyymi

Olisin innokas lukemaan oikeustiedettä. Olen tällä hetkellä lukion ykkösellä. Mihin aineisiin minun pitäisi panostaa erityisesti lukiossa?

Olen myös ADHD ja joissain asioissa tyhmä, mutta asiat jotka kiinnostaa

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...niin niissä olen perillä. Minun vahvuuksiani on hyvä muisti ja lukutaito. Varjona on ADHD keskittyvyys.

• Anonyymi

Sinun kuten muidenkin kannattaa panostaa lukiossa niihin aineisiin, jotka kiinnostavat ja joissa menestyt.

Ylioppilaskirjoitusten jälkeen tiedät, mihin panostuksesi riittää ja missä olet hyvä. Näiden tietojen pohjalta tunnistat oman alasi ja suuntaat opiskelemaan sitä.

• Anonyymi

Lähinnä yhteiskuntaoppi. Lisäksi kirjota L-E aineista, joista saa hyvin pisteitä todistusvalinnassa. Eli äikkä, pitkät kielet, matikka, fysiikka, historia ja uskonto.

• Anonyymi

Älä helvetissä rupea lukeen tähtäimenä oikkis. Joudut pyöritteleen loppuelämäsi homeisia papereita. Saat homeallergian. Se on huonopalkkainen homma.
      Jos haluat rikastua rupea yrittäjäksi heti lukion jälkeen. Jos tarvit lakipalveluja yrittäjänä niin voit sitten hankkia jonkun oikkislaisen siihen pyöritteleen niitä homeisia papereita.

Tv: Toivo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      33
      1951