Aihe

Kestääkö ledit mielestänne yhtäpitkään kuin hehkut

Anonyymi

Vai onkohan käyttöi k ä lyhyempi elektroniikan bikaantunisen johdosta esim pakkasella

Ledeihin pettynyt tutha aloittelija kempele

8

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ledeihin pettynyt tutha aloittelija kempele = Ledeihin pettynyt turha aloittaja kempele

• Anonyymi

On se aikamoinen arpapeli.

Jotkut ovat ikiliikkujia, jotkut menee rikki melkein heti.
      Jos ostaa Airamin LED lamppuja, laita kuittu tarkasti talteen että saa uuden sitten kun se menee rikki.

Mutta, vaikka minulla on ollut paljon rikkinäisiä led valoja, niin jatkoin hehkulamppujen käyttöä joissakin paikoissa... Ja pitää sanoa että vaikka talossa on noin 30 LED lamppua ja 3 hehkulamppua, vaihdan hehkulammpuja useammin kuin LED lamppuja..

• Anonyymi

Mulla ainakin he y i meni ulkovaloissa ledit vaihtoon.äaiemin ns. Enerhiansääsätölamput paukuivbaina pakkasella.

Sanoisin min k ä sedien sähkössä ssätää nin tikapuiden kannossa tulee t akaisn kunsa t vaihdella lamppuja pitkin pihaa.
      Inssi kempele

• Anonyymi

Sama juttu. Kylmässä liitteissä LED-lamput ovat olleet lyhytikäisiä, mutta lämpimissä tiloissa näkyvät kestävän hyvin.

• Anonyymi

LED komponenttina kestaa paremmin kuin hehkulanka komponenttina.

Kiinalainen LED elektroniikka ei oikein jaksa kestää.

• Anonyymi

Suljetuissa lasikuvuissa ei meillä led-lamput kestäneet. Muuanne asennetut ovat kestäneet hyvin eikä ole pahemmin tarvinnut vaihtaa.

• Anonyymi

Ei kestä kinalinek kondensaattori kauaa. Ei pakkasessa eikä liian kuumassa umpinaisessa balisimessakaan

Edisonni

• Anonyymi

Euron ledit kestää hyvin kunhan jäähdytys toimii. Tiiviisiin kupuihin pienet ledit, ulkona on kestäneet kuvun sisällä hyvin 5-10w. Saunassakin halppis led istumalauteen alapuolella ja kestää ja kestää yöt päivät ja jo pari vuotta, tosin on 1.6w

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      31
      6103
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      472
      5453
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3277
    4. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      168
      2695
    5. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      61
      2622