Miksettä ota suoraa

Anonyymi

Yhteyttä jos joku merkitsee niin paljon? Suottakait tuota täällä masentuu rakkausasioista! Minä en ymmärrä...

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En uskalla miehen aloitetta odotan vanhanaikaisesti

      • Anonyymi

        Jos se ei tiedä että odotat hänen aloitettaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se ei tiedä että odotat hänen aloitettaan?

        Kyllä hän sen tietää jos ajattelee minua yhtä paljon kun minä häntä. Ja viimeisen näkemisen jälkeen....


    • Anonyymi

      Samaa olen ihmetellyt. Niin paljon hukkaanheitettyä energiaa ja aikaa

    • Anonyymi

      Mitä kauemmin odottaa sitä vaikeampaa se on!

      • Anonyymi

        Niin on ja nälkä kasvaa syödessä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja nälkä kasvaa syödessä. ;)

        Näin minun kohdallani kun ikävä
        Miestä kohtaan kasvaa ja en malta jos näemme vielä kertoa mitä toivoisin tapahtuvan.. mutta maltanpas mies ottaa yhteyttä..


    • Anonyymi

      Jos se ihastus on varattu. Yhteydenotto voi aiheuttaa hankaluuksia jos tieto yhteydenotosta leviää ja voi hankaloittaa elämääsi. Onhan noita käytännön syitä monella vaikka ja kuinka. Kaikista helpointa olisi jos yhteydenpitoon olisi joku syy.

      • Anonyymi

        Tekosyiden keksiminen on taidelaji. Kannattaa käyttää luovuutta ja ottaa yhteyttä jonkun pienen tekosyyn varjolla. Kysyä apua johonkin asiaan tms. Ja pyytää lähettämään sähköpostia ja antaa osoitteen sitten. Kätevää ja siinä ei kovin pahasti voi itseään nolata , jos tuleekin torjunta. Suoraa torjuntaahan ei edes voi tehdä, kun ei ole mitään torjuttavaa, vaan ihan se asiallinen asia, jonka tiimoilta viestittelee.

        Asia etenee, jos on edetäkseen sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekosyiden keksiminen on taidelaji. Kannattaa käyttää luovuutta ja ottaa yhteyttä jonkun pienen tekosyyn varjolla. Kysyä apua johonkin asiaan tms. Ja pyytää lähettämään sähköpostia ja antaa osoitteen sitten. Kätevää ja siinä ei kovin pahasti voi itseään nolata , jos tuleekin torjunta. Suoraa torjuntaahan ei edes voi tehdä, kun ei ole mitään torjuttavaa, vaan ihan se asiallinen asia, jonka tiimoilta viestittelee.

        Asia etenee, jos on edetäkseen sen jälkeen.

        Hän on puhunut avoimesti vaimostaan, tuijotellut silmiin puhuessaan. Mietin että huomasiko hän ihastukseni ja viesti näin että ei kannata haaveilla hänestä. Mun mielestä ihan validi syy antaa olla. Jospa nämä ikävän tunteetkin joskus helpottavat.


    • ei oo numeroo, olisin ehkä soittanut jo.

    • Anonyymi

      Jos selittäisin niin ymmärtäisin, mutta kun en jaksa. Varattu en ole.

      • Anonyymi

        tai ymmärtäisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai ymmärtäisit

        Jos ei jaksa niin silloin levätään ja en ole tivaamassa mitään sen enempää kuin tähänkään asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai ymmärtäisit

        Uskoisin että ymmärrän älä menetä uniasi sen tähden.


    • Anonyymi

      Ei ole enää tarvetta ottaa, enkä nyt tällä hetkellä kehenkään. Jos tulee joku kiinnostava vastaan niin sitten voin jälleen ehkä yrittää ylittää rohkeuden ellei minua kohtaan näytetä ensin kiinnostusta. Tosin alan olla jo siinä vaiheilla että monilla ikäisilläni on jo perheet joten sinkkuja ei oo paljon.

    • Anonyymi

      Näinhan sitä tietysti järjellä ajattelisi ihmisten toimivan. Eikä lähettelevän täällä kaivatuilleen tunnistamattomia viestejään, kuin tuhkaa tuuleen.
      Palstan kaipaajilla on vaan monenlaisia syitä siihen, miksi eivät voi ottaa suoraan yhteyttä kaipaamiinsa. Joillakin tämä kaivattu on toisen oma, kuten itse kaipaajakin. Silloin tälläiset kaipaavat yhteydenotot on tietynlainen riski ja pelottaa.
      Joillakin taas puuttuu kaivattunsa yhteystiedot ja jotkut eivät ole varmoja, onko kaipaus edes molemminpuolista. Joten eivät kehtaa ottaa suoraan yhteyttä.
      Mutta, sitten palstalla on varmasti näitä ujostellen ja arkaillen, laitettuja hieman, naiveja ja lapsellisiakin viestejä kaivatuille. Vieläpä sellaisille kaivatuille, joita ei yhtään todennäköisesti edes kiinnosta tälläiset palstaviestit. Jotka eivät koskaan lue tälläisiä palstoja. Mutta, ylitsepursuavassa ihastumisen ja rakkaudenhuumassaan kaipaajat eivät tälläisiä jaksa järjettömyydessään ajatella.
      Vaan tunnekuohuissaan tulevat tänne avautumaan tunteistaan.
      Kun johonkin suuret tunteet sisältään pitää päästää purkaamaan. Vaikka sitten tänne palstalle. Enää ei tälläiseen käytetä päiväkirjoja. Vaan tullaan avautumaan keskustelupalstoille tuntemattomille. Jotka omissa tunnekuohuissaan uskovat viestien olevan juuri kaivatultaan heille. Sitten jopa vastailevat kiihkeästi niihin. Aloituksista syntyy loputtomia sekavia ketjuja. Kukaan ei oikein tavoita ketään, eikä mitään. Mitkään asiat eivät selviä koskaan. Jää vain kaipaajat ikävöimään, kaivattujaan, jotka eivät tiedä heitä kenenkään kaipaavan. Kirjoitellaan vain palstoille viestejä, jotka eivät tavoita koskaan niitä joille viestit on osoitettu.
      Tässä sen näkee, järjellä ja tunteilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

      • Hyvin kirjoitettu. Eikä tarvitsekaan olla järjellä ja tunteilla keskenään tekemistä. Olemme ihmisiä, emme robotteja.


      • Anonyymi
        unelmasirpale kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. Eikä tarvitsekaan olla järjellä ja tunteilla keskenään tekemistä. Olemme ihmisiä, emme robotteja.

        Lohdullinen ajatus, ei tunteilleen mitään voi.


    • Anonyymi

      miksettä vaikene ja zoittele SUOMEN POLIISILLE puhelua, kaikestä HÄIRIÖSTÄ, välitön HÄIRIÖ ILMOITUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! häiriönilmoittajataholta
      VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      siksi, että yhteydenotto, nykyisen hyvänolon tunteen häiritsijänä, ei toisi, kuin pahan olon, sillä puhelu oli hyvin outo nolo.....
      moro
      https://www.youtube.com/watch?v=Qu_6eQ2uyO4

    • Anonyymi

      Koska täällä suurin osa on varattuja, salasuhteilijoita ja pelureita.

    • Anonyymi

      Entäs jos on jo ottanut? Eikö silti tunteet anna periksi. ☺️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe