Aihe

E miehelle

Anonyymi

Muutan sattumalta sinun asuinalueen viereiselle asuinalueelle lähelle merenrantaa. Jos haluat, voit myöhemmin talvella tulla kylään, voimme laittaa yhdessä ruokaa, mennä kävelylle merenrantaan tai saunoa (jos se tuntuu hyvältä ja suhteemme syvenee). :)

Minulla kaikki hyvin, vaikka ollut vähän stressaavaa aikaa, toivottavasti sinullakin. En ole oikein voinut kirjoitella täällä, koska minulla on kiirettä omassa elämässäni nyt. Silti en ole voinut välttää käymästä lukemassa palstaa ja jotain pientä kirjoittanut joskus (romanttista tai neutraalia). Olisin halunnut kirjoittaa sinulle vaikka minkälaisia runoja mutta runosuoneni ei nyt oikein syki, koska olen hieman hermostunut ja kiireinen. (Normaalisti olen hyvä niissä). Ja en ole oikein voinut kommentoida sinun aloituksiisi koska ajatukseni ovat omassa elämässäni ja minua ujostuttaa. Täällä seikkailee vaikka minkälaisia aloituksia ja viestejä jotka voisivat liittyä meihin, mutta älä usko niitä! En itsekään usko, siinä toinen syy miksi olen ollut varovainen kirjoittelija.

Haluan keskittyä nyt omaan elämääni ja tyttöjen juttuihin.. Kuten sanoin, elämässäni on tulossa paljon uutta. En tiedä oletko kiinnostunut minusta, mutta ainakin sinä tiedät, että olen sinusta. Ja tiedät että toivoisin sinua vieraaksi myöhemmin talven aikana. Olet rakas <3 Älä vastaa tähän viestiin, en voi nyt vastaanottaa sitä, koska minulla on kiire ja tänäkin iltana joudun työskentelemään yhden asian parissa. Minulle riittää että luet tämän. Puhutaan joskus myöhemmin.

5 v nuoremmalle tummasilmäiselle suloiselle pitkälle miehelle
T. S nainen

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        611
        29833
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        291
        21457
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14082
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        355
        10991
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        88
        8112