Jumaliste!

Anonyymi

kuka menettikään tilansa mulukunheilutuksellaan roskisdyykkari kuluku- kauppiaalle, kuka?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ,, ja Rauhanlahteen ja Kuusamoon naimaan, kun kotoa ei saa..

      • Anonyymi

        olekohan "tyhmä?

        kui nuijun enosi


    • Anonyymi

      vanha tapa ETTÄ JOKU OTETAAN "KIUSATTAVAKSI, 45 v kiusaamiseni maksoi 10 miljoonaa..

      hi

      • Anonyymi

        ,,ja ed aiheuttama jatkumo; 800 miljoonaa


        rosvot kiinni!


      • Anonyymi

        Jos täällä joku kiusaa, niin se oot kyllä sinä itse. Kumma kun antavat sinun tänne jatkuvasti kirjotella noita päättömyyksiä. Tuommonen hirveä kauna ja katkeruus ei tee hyvää kellekään, ja kielii siitä, ettei sulla itselläs ole asiat hyvin. Anna anteeks, unohda, etsi elämällesi uusi suunta ja mielekästä tekemistä, niin aivot ei junnaa koko ajan saman asian ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä joku kiusaa, niin se oot kyllä sinä itse. Kumma kun antavat sinun tänne jatkuvasti kirjotella noita päättömyyksiä. Tuommonen hirveä kauna ja katkeruus ei tee hyvää kellekään, ja kielii siitä, ettei sulla itselläs ole asiat hyvin. Anna anteeks, unohda, etsi elämällesi uusi suunta ja mielekästä tekemistä, niin aivot ei junnaa koko ajan saman asian ympärillä.

        Harhaisen pakkomielteitä vainon kohteet vain jokaisella foliohatulla omansa. Noita on s24 palstat täynnä mikä kertoo miten heikolla tasolla Suomen mielenterveysongelmaisten hoito on. Avun ja hoidon ulkopuolelle jätettyjä piruparkoja. Ei edes lääkitys ole kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisen pakkomielteitä vainon kohteet vain jokaisella foliohatulla omansa. Noita on s24 palstat täynnä mikä kertoo miten heikolla tasolla Suomen mielenterveysongelmaisten hoito on. Avun ja hoidon ulkopuolelle jätettyjä piruparkoja. Ei edes lääkitys ole kunnossa.

        ja hallitus potkii mt-ongelmaisia kortistoon eläkkeen sijaan koska hallitusohjelmassa on kirjaus työvoiman lisäämisestä. Eläkeputken poisto samaa sankaritarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisen pakkomielteitä vainon kohteet vain jokaisella foliohatulla omansa. Noita on s24 palstat täynnä mikä kertoo miten heikolla tasolla Suomen mielenterveysongelmaisten hoito on. Avun ja hoidon ulkopuolelle jätettyjä piruparkoja. Ei edes lääkitys ole kunnossa.

        Luotseiksihhan nuo tuntuu hakeutuvan kun yhdenkään palstan sheriffi ei tunnu käyvän kympillä. Hulluin kaikista hulluista vähintään 18h vuorokaudessa höpöttelee itsensä kanssa helposti yli 20h ja jokaikinen päivä vuodessa. Käy tälläkin palstalla säännöllisesti provoamassa ja riitaa haastamassa. Sensuroi kiinni jäädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä joku kiusaa, niin se oot kyllä sinä itse. Kumma kun antavat sinun tänne jatkuvasti kirjotella noita päättömyyksiä. Tuommonen hirveä kauna ja katkeruus ei tee hyvää kellekään, ja kielii siitä, ettei sulla itselläs ole asiat hyvin. Anna anteeks, unohda, etsi elämällesi uusi suunta ja mielekästä tekemistä, niin aivot ei junnaa koko ajan saman asian ympärillä.

        aivan oikein käänten em textin #Pietulle, 45 v kiusaamisestaNI JA JATKUU SOITELLEN HIRVIJOHTAJALLE,, hän jo lapsen tasoinen lähes 80 käyvä soittaa välittömästi "saastamoiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan oikein käänten em textin #Pietulle, 45 v kiusaamisestaNI JA JATKUU SOITELLEN HIRVIJOHTAJALLE,, hän jo lapsen tasoinen lähes 80 käyvä soittaa välittömästi "saastamoiselle..

        em Pietun dialogia alkoi jo v 80, kun en ENSIMMÄISENÄ ottanut Konnulle kaivamaan, vaan otin kaikkien hyljeksimän "Yrkön,se oli shokki Sigridille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em Pietun dialogia alkoi jo v 80, kun en ENSIMMÄISENÄ ottanut Konnulle kaivamaan, vaan otin kaikkien hyljeksimän "Yrkön,se oli shokki Sigridille..

        ,, ja teille arvoisat 24 lukijat jotka mielenterveyttäni ja sen terveydestä olette niin varmoja, kysyn teidän mielen tereyttänne onko teillä siitä todistusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, ja teille arvoisat 24 lukijat jotka mielenterveyttäni ja sen terveydestä olette niin varmoja, kysyn teidän mielen tereyttänne onko teillä siitä todistusta?

        ,, mänikö jauhot kukluttimeenne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, mänikö jauhot kukluttimeenne..

        kun the jatkuvasti haastatte mielenterveyteni, on minulla oikeus haastaa teidät Merikosken tutkintaan,,

        ette uskalla vaparina mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun the jatkuvasti haastatte mielenterveyteni, on minulla oikeus haastaa teidät Merikosken tutkintaan,,

        ette uskalla vaparina mennä

        olette SÄÄLITTÄVIÄ PUSKISTA HUUTELIJOITA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olette SÄÄLITTÄVIÄ PUSKISTA HUUTELIJOITA!

        "Yrköllä postas kaivuri ja valitti ettei ole rahaa eikä pankki auta, nakkasin lompsastani 6000 mk että riittäkö tuo,,oli minun rahaa ei firman..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yrköllä postas kaivuri ja valitti ettei ole rahaa eikä pankki auta, nakkasin lompsastani 6000 mk että riittäkö tuo,,oli minun rahaa ei firman..

        ,,ja kun Yrkön vanhin poika oli jo aikuinen ja aikoi Kärsämäkeen urakoitsijaksi, torppasin aikomuksen tuntien Kärsämäkiset, niimpä hän laksi etelään, soitteli myöhemmin ja kiitti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,ja kun Yrkön vanhin poika oli jo aikuinen ja aikoi Kärsämäkeen urakoitsijaksi, torppasin aikomuksen tuntien Kärsämäkiset, niimpä hän laksi etelään, soitteli myöhemmin ja kiitti..

        ,, jos Kärsien perusvoima kateus saisi yhteen säiliöön sillä lentäisi kuuhun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, jos Kärsien perusvoima kateus saisi yhteen säiliöön sillä lentäisi kuuhun..

        ,, ja sinne he jäisi,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, ja sinne he jäisi,,

        ,,olisivatten lähempänä Jumalaansa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,olisivatten lähempänä Jumalaansa..

        em sopisi "ropsintekijä Khran" uudenvuoden saarnaan aihioksi,kärsien on tehtävä parannus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em sopisi "ropsintekijä Khran" uudenvuoden saarnaan aihioksi,kärsien on tehtävä parannus!

        ,, viimeisellä tuomiolla ulkokultaisuus rapisee, vain ruosteinen jää, syntinen saa Armon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, viimeisellä tuomiolla ulkokultaisuus rapisee, vain ruosteinen jää, syntinen saa Armon!

        Hyvää Uuttavuotta!

        PS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe