Aihe

Onko kumppani minulle uskollinen?

Anonyymi

Minulla on ollut vaikea jakso elämässäni ja olen elänyt ns. valheen keskellä aikaisemmin. Minun luottamukseni on petetty niin ystävien kuin entisen kumppanin taholta. Pelkään nyt että onko nykyinen kumppanini myös uskoton ja epäluotettava? Pystyisikö joku katsomaan onko tämä pelko vain trauman aiheuttamaa vai onko minulla oikeasti syytä huoleen.

Kiitän tuhannesti etukäteen , jos joku pystyy minua auttamaan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai kukaan noin tyhmää jaksa katsella koko ajan?

• Anonyymi

Kumppanisi on ollut kohtuullisen uskollinen ja pannut ainoastaan sitä tummahiuksista isopeppuista naista.

• Anonyymi

Hei

En näe uskottomuutta, vaan että hän miettii kovasti rahatilannettaan.
      Minun nähdäkseni hän on täysin uskollinen, ongelma on omassa epäileväisyydessäsi. Vertaat häntä muihin, mikä on hankalaa.

Jos et luota itseesi, et voi luottaa toisiinkaan. Siinä voisi olla opettelemista uudelle vuodelle, että jaksat paremmin.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19465
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      5630
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      262
      3019