se...on...mahdotonta!
Se oli joskus vuonna 93. Ehkä 94. Jompi kumpi. Oli mukavaa ajatella kutsua iso jengi ihmisiä tupaan. Oikeasti kutsuin koronapelaajia. Suurin osa ei pelaa, mitään, koska pitää saksalaisia vastaan haitallisia mielipiteitä tärkeinä.
Oikeasti nimimerkkini on
reverse-jotain
Loppuosaa en kerro. Yritän saada selville itse. Teistä ei ole apua, tekstillisesti. Varaatte tekstinne perhejuhliinne. Juhlikaapa siellä tuttavianne joilta puuttuu vähitellen jokaikinen aito sosiaalinen - no nyt mennään hiljaisek...
Ainoa keino palauttaa noita koodeja
on tykittää smaigelaili at gmail dot com
osoitteeseen:
Miksi henkilö pelaa vain yhden pelin
kanssani
ikään kuin siksi, että kukaan muu ei
Ei riitä, arvon oliot, että lähetätte ääniänne.
Lähettää se kontrollerienne, tai
ym. pellehahmojenne kautta.
Äänenne viittaa ..
Ok
- mikshi ihmshisiä ehsi khinsosta
- kyshy eläintarhasta
- 99% on päättänyt
- elä ole se
--
Rajatietoa tässä poliittisessa arveluttavassa pamfletissa ei liiemmin siunaannu,
mutta hernekeittoa jaetaan köyhille tämän kautta vielä uuden vuoden ja poliittisten juhlien jälkeenkin
Pssh. kattekoristeluiointi. Ihshminen Shuomesh e osaa muodostaa politiikan sätkynukkena omintakeisia näkemyksiä
Täten kaikki on viittausta vanhaan
Tai ulkomailta pöllityn vertailua vanhaan
Ihmisiä on niin vaikea huijata
0
902
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736