Missä iässä lasten tulisi opetella itse pyyhkimään vessa käynnin jälkeen? Itse olemme siskoni kanssa olleet 4-5 samoin ystäväni 5 vuotias pyyhkii jo itse. Omassa mielessäni ajattelisin että ennen koulu ikää.
Itseäni häiritsee hirveästi se että mieheni edelleen pyyhkii 9-vuotiaan poikansa takamuksen. Kyllä mielestäni siinä iässä pitäisi jo itse osata. En kuitenkaan kehtaa asiasta mieheltäni kysyä, kun eihän se kai minun asiani sinänsä ole. Mutta joka kerta kun poika sanoo menevänsä vessaan, mieheni on heti valmiina "okei sano kun oot valmis" ja ryntää sitten pyyhkimään. Ei edes mitään että yrittäisi joka kerta samalla opettaa että miten homma hoidetaan itse vaan kiltisti pyyhkii.
Pyyhkiminen vessa reissun jälkeen
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä iässä olisi opeteltava tänne tekemään aloituksia?
- Anonyymi
Mitäs vikaa aloituksessa muka oli? Ihan asiallinen kysymys.
- Anonyymi
Ei sitä pidä opetella, vaan voi esim huutaa parvekkeelta pihalla olevalle mutsille: "ÄITII TUU PYYHKIMÄÄN, TÄÄLLÄ HUUTAA ULLAMAIJA!" Olen jo yli 80v ja teen yhä näin, joskin asun vanhainkodissa ja huudan hoitajille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119