Kuinka tyhmäksi minua oikein luulet? Mikään ei muutu ennen kuin taustalla ei ole mitään. Tiedät sen.
Et lähtenyt pois, luulit etten huomaisi taustalla oloasi.
16
78
Vastaukset
- Anonyymi
Olet raskas ihminen. Siksikään en halua sinua lähelleni.
- Anonyymi
Mikään ei muutu. Minä tuhoan sinut.
- Anonyymi
Äläpäs uhittele. Säästä tuokin energia johonkin hyvään.
Puhu, kysy, jos on jotain vastausta vailla olevaa. Tiedät varsin hyvin, kuinka sovinnollinen olen! - Anonyymi
Tarvitsemme aktiivisuutta, joten paneppa toimeksi. En jaksa enää sun pelkällä palstalla oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsemme aktiivisuutta, joten paneppa toimeksi. En jaksa enää sun pelkällä palstalla oloa.
Samma här
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma här
Samma här , min älskling
- Anonyymi
Miksi täällä ei saisi olla? Muista Karman laki, jos kostoa haudot mielessäsi.
- Anonyymi
Täälähän sinäkin olet kyttäämässä niin kait hänkin saa olla.
- Anonyymi
Menkää muualle riiteleeeen!! Perkel.
Anonyymi kirjoitti:
Menkää muualle riiteleeeen!! Perkel.
Peace & Love. Virtuaalipusut ja halit ja sitten ootte ihmisiksi
- Anonyymi
M-nainen kirjoitti:
Peace & Love. Virtuaalipusut ja halit ja sitten ootte ihmisiksi
Ihmisiksi oloa julistat? 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiksi oloa julistat? 🙄
Juu. Itsehän minä olen tämmöinen asiallinen kukkahattuhenkilö
- Anonyymi
Okei, mennään pois sitten, hyvää loppuelämää vaan sulle.
- Anonyymi
Ihan sekopäisiä juttuja. Ketä te oikeen ootte?
Oon tässä muutaman päivän seuraillut, ihan ei vielä ole selvillä kuviot :) Joku draama siinä ON meneillään, uskoisin
- Anonyymi
En ollenkaan tyhmäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657