Johtava tuulivoimatuottaja. Energiaomavaraisuuus häämöttää lähellä .....
Katso artikkeli - Tuulesta temmattu
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b1064e2-b10d-444e-87fc-b76234746d31
Kannonkoskesta Suomen
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Karstset odottavat vesi kielellä näitäkin tuloja. Huomioitu jo pitkän tähtäyksen suunnitelmissa. Röyhkeä isäntä. Kylmää kyytiä liitoskunnllle.
- Anonyymi
Kysymys on ,kuka omistaa tuulen ,mä luulen,ett siinä "ollakko vai eikö” kysymys..,sille laitettais sitte vero
- Anonyymi
Näin siinä tulee käymään, ei suomalainen voi saada mitään edullisesti.
- Anonyymi
Mulla olis mökki myynnissä edullisesti, Kannonkoskella.
- Anonyymi
Kuusikymmentä - Pihtiputaan radiomaston korkuista propelia!
Voi vain arvella, kuinka propelien lavat aiheuttavat ääniefektejä ja kuinka kauas.- Anonyymi
Kuinkas kauas NE välkehtii että tietää asettua SEN kehän ULKOPUOLEELE ? 20-30 KM ,? ETTÄ ONKO NE kallion harjakkeella ?
- Anonyymi
Kuinka monen sydäntä ne hipaiseekaas ..!
- Anonyymi
Karstulan Kannonkoskella aloittava tuulivoiman suurtuotantoyksikkö ylittää tehoissaan jo keskikokoisen ydinvoimalan!
- Anonyymi
Aika pienen ydinmiilun teho nuin keskimäärin.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661