Kiinnostaisikohan ketään nuorta tulla Au pairiksi nudismista kiinnostuneeseen perheeseen?
Au pair ja alastomuus
26
3159
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostais mihin voin ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
maija.virta kirjoitti:
Kirjoittele [email protected]
Aurinkoa odotellessaIdiootti se taas uskoo kaiken
- Anonyymi
Ehkäpä vois kiinnostaa.
t. anna 20v.- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
maija.virta kirjoitti:
Hei Anna
Voitaisiin vaihtaa mielipiteitä kirjeitse.Ei hitossakaan voida
- Anonyymi
maija.virta kirjoitti:
Hei Anna
Voitaisiin vaihtaa mielipiteitä kirjeitse.Millä vuisituhannella elät ja millo oot syntyny ? Kirje ei nyt ihan ole enää tätä päivää.
Näyttää siltä että korona helpottaa. Kesällä ei ehkä ole mitään rajoituksia.
Haluaisiko joku keskustella Au pairiksi tulemisen ehdoista?- Anonyymi
No ei
- Anonyymi
moi
laita viestiä [email protected]- Anonyymi
Että häh siis kuka missä mitä millo täh
- Anonyymi
Idiootti.
- Anonyymi
Mua kiinnostaisi tulla Au pairiksi nudistiperheeseen. Mieluiten sellaiseen että kaikki olisi täysi-ikäisiä.
Ella-Maija - Anonyymi
Mä kyllä joutaisin. Oon tosin 65wee ylipainoinen puliukko, mutta muuten kiltti, aikoinaan jopa joulupukin virassakin!
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti
Haluaisitko kyrpää persereikään 64 vuotiaalta homonudistiukolta? Voin pukeutua joulupukiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kyrpää persereikään 64 vuotiaalta homonudistiukolta? Voin pukeutua joulupukiksi.
Mie haluaisin suaha,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti
Hönö.
- Anonyymi
Ihmiset...
- Anonyymi
Ilmoituksesta on aikaa mutta jos se yhä on voimassa, 178.56.c80 vaaleaa 18v tyttöä kiinnostaisi todella tällainen järjestely.
Jutta- Anonyymi
Miten sua Jutta tavoittaa?
- Anonyymi
Mistäpäin Jutta on?
- Anonyymi
Monia kiinnostaa. Suomessa ei vain taida olla au pairia etsiviä naturistiperheitä käytännössä lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monia kiinnostaa. Suomessa ei vain taida olla au pairia etsiviä naturistiperheitä käytännössä lainkaan.
Onhan meitä. Vaan nistä Jutta?
- Anonyymi
Mä haluaisin tulla. Tutkittais toistemme pilluja ja miehesi voisi naida meitä vuoron perään perseeseen
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763