opettajaa neitsyelle?

Anonyymi

oon 18v tyttönen keskisuomesta ja haluisin jonku vanhemman miehen joka tulis ottamaan mun neitsyyden ja opettamaan mua. sais olla rajua ja mulle vois käytännös tehä mitä vaa. hieman tiukka ja kokematon oon et varotus siitä kylläkin.

29

2233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tulen kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä?

    • Laita viestiä nimimerkin kautta jos kiinnostaa 44v mies

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.
        Ap

        sä ootkin joku läski mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä ootkin joku läski mies

        Niinhän sä taisat ollakin ja juuri siksipä ei todellakaan kiinnosta.
        Ap


    • Anonyymi

      Keltainenpörssi

    • Kiinnostaa kerro lisää itsestäsi ja kuvankin haluaisin

      • Anonyymi

        Sä mitään saa. Et yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kiinnostais ku asun sun liki mut ei täällä arvaa vastata ku alkaa toi paskanjauhanta

      • Anonyymi

        No itehän pahin paskoja ja paskanjauhaja oot


    • Anonyymi

      Et sä oo mikään 18v tyttönen vaan lihava käteenvetävä vanha äijä joka huijaa, mut ei me menty halpaan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Moi,
      Täällä ois kiva 180/90 sporttinen 48v. mies sulle opeksi.
      Voidaan aloitella ihan rauhassa ja edetä fiiliksen mukaan.
      Kaikkea ei tarvitse yhdellä kertaa opetella, vaan kokemuksien karttuessa pitkin talvea ja kevättä 😉

      • Anonyymi

        Juu ei kiitos Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kiitos Ei todellakaan.

        Ei se nuorempi mies osaa muuta kuin tyydyttää omat tarpeensa sun pilluun, mutta vanhempi mies osaa antaa sullekkin nautintoa ;)


      • Anonyymi

        "Tyttöset" nyt ei todellakaan tule täältä hakemaan mitään. Aloittaja on pelkkä feikki.


    • Anonyymi

      Olishan se kivaa puuhaa saada joku nuori neitokainen opastettua seksin saloihin ihan livenä Kuopion seudulla.
      Itse olen atlettivartaloinen 45 mies ja helläkätinen rauhallinen etenijä jos niin tahdot:)

      • Anonyymi

        Löytyisikö lle illalle vielä nuorta kokematonta?


      • Anonyymi

        Kiva olis opettaa nuorta neitoa seksin saloihin🙂


    • Anonyymi

      Taidat olla täys trolli mutta mikäli nuori nainen ajattelisi noin niin olisit kyllä mieleltäsi täysin pimentynyt ja aikeissa tuhota kenties hyvinkin onnellisen tulevaisuutesi. Kokeneet perhetyöntekijät ja sielunhoitajat tietävät kertoa että avio-ja perheonnea yksi pahimmin jäytävistä tekijöistä on se että ennen aviota on eletty ikään kuin oltaisiin aviossa.

      • Anonyymi

        trolli toisen tunnistaa. tai sitten oot vaa ajoissa jäljessä. tosin jos tämmösessä keskusteluissa liikut nii voi vaan olettaa että pervo sieltä löyyy.


    • Upeetahan sut olis nostaa tuohon sängylle.Avata Ihanat reidet ja työntää kieli häpyhuulien väliin.Nostaa pakaroiden alta ja maistaa peppureikää!56v iso ja karvainen mies

    • Anonyymi

      Miten suhun saa yhteyden

    • Anonyymi

      Tädtä on aikaa jo parikymmentä vuotta! Juttelin itseäni kymmenen vuotta nuoremman n kanssa netissä ja myöhemmin puhelimessa. Tällä nuorella naisella oli kiva ääni ym. Mutta sitten ne jutut! Mutta kun alko selviämään persoona ja se kun näin ihmisen kuvan, niin asia valkesi miksi kukaan ei ollut koskenut häneen!

      Sanotaan että ulkonäkö on vain kuori, mutta kyllä se myös vaikuttaa. Ja niinkuin 18v aloittaja! Kyllä seuraa löytyy varmaan livessäkin jos kaikki asiat on muuten ok! Ihmiset hakee netissä asioita joita ei oikeasti ole missään !

    • Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi

    • Anonyymi

      Oon homo, haittaaks se?

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe