Aihe

Kypsällä iällä kaapista - neuvoja?

Anonyymi

Pyydän asiallisia vastauksia. Ei ilkeilyä, kiitos. Niin että tukevasti keski-ikään ehtineenä olen alkanut miettiä, että homohan minä olen. Kun en naissuhteita ole ikinä saanut toimimaan. Miten tässä pitäisi alkaa toimia? Mistä löytää suhteita? Homobaareihin en halua mennä. Netistä kai? Mistä? Ja miten toinen mies, kokenut mies, suhtautuu siihen, että aloitan suhteen varovasti. Seksiin on aika suuri kynnys. Että pienin askelin pitäisi aloittaa.

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten olet tullut siihen johtopäätökseen? Kuinka se on näkynyt sun elämässä aiemmin?

• Anonyymi

Luut ropisee jalkakäytäville ovia avatessa, mätihän se.

• Anonyymi

Ensin pitää kokeilla vaikka paksulla lenkkimakkaralla sopiiko sisään kookas siitin ja nauttiiko siitä ennenkuin ryntää suhteeseen.

• Anonyymi

Netti on tällä hetkellä paras tai eri appit. Hyvä on muistaa suurimman osan hakevan vain seksiä, jottei se tule yllätyksenä. Toinen asia on korkea rima. Vanhempi mies voi osata suhtautuakin asiaan kypsästi, mutta se taas on kiinni millaisen miehen kohtaat.

• Anonyymi

Grindrejä ja muita hyväksikäyttäenn niin kyllä löytyy ainakin seksiseuraa. Pitkien, kestävien parisuhteiden kanssa on sitten erikseen. Aika pitkään on mennyt että olet itsellesi asian myöntäny. Toki ei se helppoa olekaan. Tsemppiä! Mistäpäin muuten olet?!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      12425
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      3016
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2156