Sinne missä ikinä oletkin
A-naiselle hyvää uutta vuotta
15
187
Vastaukset
- Anonyymi
kerro keltä?
t. A-nainen- Anonyymi
S-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-mies.
Hyh. Hyh.
- Anonyymi
Rakas sä sitte muistit taas mua. Hyvää uutta vuotta sinulle kans. Mä oon täällä vain kerran vuodessa, tunnustan. Toivotellaan taas vuoden päästä. 💖💋
- Anonyymi
Sama toivotus.
t. T- Anonyymi
No Hyh Hyh s ja t rumia
- Anonyymi
Anna mulle huomiota!
- Anonyymi
Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.
Olet tosi ,tosi mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.
Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.
Olet valehteleva akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä feikki oot
- Anonyymi
Kiitän hyvän uuden vuoden toivotuksista ja toivotan puolestani sinulle onnellista uutta vuotta.
- Anonyymi
P, vaan ei palsta-pekka, toivottaa hyvää uutta vuotta A-naiselle pohojammaalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710823
- 525170
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452373- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291194Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862