Aihe

A-naiselle hyvää uutta vuotta

Anonyymi

Sinne missä ikinä oletkin

15

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kerro keltä?
      t. A-nainen

• Anonyymi

S-mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S-mies.

Hyh. Hyh.

• Anonyymi

Rakas sä sitte muistit taas mua. Hyvää uutta vuotta sinulle kans. Mä oon täällä vain kerran vuodessa, tunnustan. Toivotellaan taas vuoden päästä. 💖💋

• Anonyymi

Sama toivotus.

t. T

• Anonyymi

No Hyh Hyh s ja t rumia

• Anonyymi

Anna mulle huomiota!

• Anonyymi

Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.

Olet tosi ,tosi mustasukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.

Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.

Olet valehteleva akka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä feikki oot

• Anonyymi

Kiitän hyvän uuden vuoden toivotuksista ja toivotan puolestani sinulle onnellista uutta vuotta.

• Anonyymi

P, vaan ei palsta-pekka, toivottaa hyvää uutta vuotta A-naiselle pohojammaalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      338
      3827
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      2722