Sinne missä ikinä oletkin
A-naiselle hyvää uutta vuotta
15
196
Vastaukset
- Anonyymi
kerro keltä?
t. A-nainen- Anonyymi
S-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-mies.
Hyh. Hyh.
- Anonyymi
Rakas sä sitte muistit taas mua. Hyvää uutta vuotta sinulle kans. Mä oon täällä vain kerran vuodessa, tunnustan. Toivotellaan taas vuoden päästä. 💖💋
- Anonyymi
Sama toivotus.
t. T- Anonyymi
No Hyh Hyh s ja t rumia
- Anonyymi
Anna mulle huomiota!
- Anonyymi
Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullulle A naiselle ei mitään huomiota. Parempi kun poistuisi tältä planeetalta.
Olet tosi ,tosi mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse aiheutit mun huonon olon, kaikki on sun syytä. Olet rikollinen.
Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin mustasukkainen naisesta joka vaihtaa miehiä kuin sukkia ja saa ihmiset riitelemään keskenään manipuloinnillaan. Ihan olet itse syypää itseaiheuttamiin ongelmiisi.
Olet valehteleva akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä feikki oot
- Anonyymi
Kiitän hyvän uuden vuoden toivotuksista ja toivotan puolestani sinulle onnellista uutta vuotta.
- Anonyymi
P, vaan ei palsta-pekka, toivottaa hyvää uutta vuotta A-naiselle pohojammaalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433487
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352968Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1422823SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671084- 511036
- 771017
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3847