On tyhmää tuhlata rahaa raketteihin.
Ostitko raketteja?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no nii nii mut ku räiskyy ja paukkuu sillai hianosti kato
- Anonyymi
Vankka sumu ja porukat yhdessä kii,vaikka tilaa turvavälille paukkuu sittenkin.Sinne meni rahatkin sekunnissa viuh...
- Anonyymi
onko sulla tylsää..?
- Anonyymi
Ei kai linkkiksellä tylsää oo katoko räiskyy ja paukkuu.
- Anonyymi
Joku täällä taas keskustelee itsensä kanssa
- Anonyymi
No mihin ne rahat sit pitäs käyttää , alkoholiin että juoppoontuis , ruokaan ja herkkuihin että lihoaisi , ristiinrastiin matkusteluun että taudit leviää ? Vai mihin? Kerran täällä vaan eletään eikä siinä viimises palttoos ole taskuja ! Eikä siitä mitään köyhdy jos kerran vuodes paukuttelee raketeit . HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
- Anonyymi
Minä laitan rakettirahani esimerkiksi hyviin huonoihin naisiin.
- Anonyymi
En ostanut raketteja.Kävin huorissa.Taksat on nyt korona-aikana alennuksessa kun asiakkaita ei koronan pelossa paljoa käy.Hassua sinänsä että flunssan veroinen pöpö pelottaa enemmän kuin joku aids tai vastaava.Oli kyllä hyvät kyydit kotimaisella.
Kun ottaa hyvän kotimaisen, jää se seurustelusuhteen normaali nalkutus ja vaatimukset pois kokonaan ja itse asia jää jäljelle.Hommat ohi, kiitti, ei kuittii ja moi.Ja taas kun tekee mieli, puhelinsoitolla varataan aika ja taas saa eikä tarvi kyllästyä samaan kun valinnanvaraa on yllin kyllin.
Osta sinä poika rakettejas vaan.- Anonyymi
Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !
Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta
Elämä on halpaa , ko vaan rahhaa riittää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938