On tyhmää tuhlata rahaa raketteihin.
Ostitko raketteja?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no nii nii mut ku räiskyy ja paukkuu sillai hianosti kato
- Anonyymi
Vankka sumu ja porukat yhdessä kii,vaikka tilaa turvavälille paukkuu sittenkin.Sinne meni rahatkin sekunnissa viuh...
- Anonyymi
onko sulla tylsää..?
- Anonyymi
Ei kai linkkiksellä tylsää oo katoko räiskyy ja paukkuu.
- Anonyymi
Joku täällä taas keskustelee itsensä kanssa
- Anonyymi
No mihin ne rahat sit pitäs käyttää , alkoholiin että juoppoontuis , ruokaan ja herkkuihin että lihoaisi , ristiinrastiin matkusteluun että taudit leviää ? Vai mihin? Kerran täällä vaan eletään eikä siinä viimises palttoos ole taskuja ! Eikä siitä mitään köyhdy jos kerran vuodes paukuttelee raketeit . HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
- Anonyymi
Minä laitan rakettirahani esimerkiksi hyviin huonoihin naisiin.
- Anonyymi
En ostanut raketteja.Kävin huorissa.Taksat on nyt korona-aikana alennuksessa kun asiakkaita ei koronan pelossa paljoa käy.Hassua sinänsä että flunssan veroinen pöpö pelottaa enemmän kuin joku aids tai vastaava.Oli kyllä hyvät kyydit kotimaisella.
Kun ottaa hyvän kotimaisen, jää se seurustelusuhteen normaali nalkutus ja vaatimukset pois kokonaan ja itse asia jää jäljelle.Hommat ohi, kiitti, ei kuittii ja moi.Ja taas kun tekee mieli, puhelinsoitolla varataan aika ja taas saa eikä tarvi kyllästyä samaan kun valinnanvaraa on yllin kyllin.
Osta sinä poika rakettejas vaan.- Anonyymi
Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !
Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta
Elämä on halpaa , ko vaan rahhaa riittää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725344Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342708Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1142260HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111790
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2741292Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531244Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511156- 791078