Ostitko raketteja?

Anonyymi

On tyhmää tuhlata rahaa raketteihin.

11

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no nii nii mut ku räiskyy ja paukkuu sillai hianosti kato

• Anonyymi

Vankka sumu ja porukat yhdessä kii,vaikka tilaa turvavälille paukkuu sittenkin.Sinne meni rahatkin sekunnissa viuh...

• Anonyymi

onko sulla tylsää..?

• Anonyymi

Ei kai linkkiksellä tylsää oo katoko räiskyy ja paukkuu.

• Anonyymi

Joku täällä taas keskustelee itsensä kanssa

• Anonyymi

No mihin ne rahat sit pitäs käyttää , alkoholiin että juoppoontuis , ruokaan ja herkkuihin että lihoaisi , ristiinrastiin matkusteluun että taudit leviää ? Vai mihin? Kerran täällä vaan eletään eikä siinä viimises palttoos ole taskuja ! Eikä siitä mitään köyhdy jos kerran vuodes paukuttelee raketeit . HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

• Anonyymi

Minä laitan rakettirahani esimerkiksi hyviin huonoihin naisiin.

• Anonyymi

En ostanut raketteja.Kävin huorissa.Taksat on nyt korona-aikana alennuksessa kun asiakkaita ei koronan pelossa paljoa käy.Hassua sinänsä että flunssan veroinen pöpö pelottaa enemmän kuin joku aids tai vastaava.Oli kyllä hyvät kyydit kotimaisella.

Kun ottaa hyvän kotimaisen, jää se seurustelusuhteen normaali nalkutus ja vaatimukset pois kokonaan ja itse asia jää jäljelle.Hommat ohi, kiitti, ei kuittii ja moi.Ja taas kun tekee mieli, puhelinsoitolla varataan aika ja taas saa eikä tarvi kyllästyä samaan kun valinnanvaraa on yllin kyllin.

Osta sinä poika rakettejas vaan.

• Anonyymi

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

Elämä on halpaa , ko vaan rahhaa riittää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      24
      10965
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      41
      8248
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5267
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3578
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2529
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe