Ostitko raketteja?

Anonyymi

On tyhmää tuhlata rahaa raketteihin.

11

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no nii nii mut ku räiskyy ja paukkuu sillai hianosti kato

• Anonyymi

Vankka sumu ja porukat yhdessä kii,vaikka tilaa turvavälille paukkuu sittenkin.Sinne meni rahatkin sekunnissa viuh...

• Anonyymi

onko sulla tylsää..?

• Anonyymi

Ei kai linkkiksellä tylsää oo katoko räiskyy ja paukkuu.

• Anonyymi

Joku täällä taas keskustelee itsensä kanssa

• Anonyymi

No mihin ne rahat sit pitäs käyttää , alkoholiin että juoppoontuis , ruokaan ja herkkuihin että lihoaisi , ristiinrastiin matkusteluun että taudit leviää ? Vai mihin? Kerran täällä vaan eletään eikä siinä viimises palttoos ole taskuja ! Eikä siitä mitään köyhdy jos kerran vuodes paukuttelee raketeit . HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

• Anonyymi

Minä laitan rakettirahani esimerkiksi hyviin huonoihin naisiin.

• Anonyymi

En ostanut raketteja.Kävin huorissa.Taksat on nyt korona-aikana alennuksessa kun asiakkaita ei koronan pelossa paljoa käy.Hassua sinänsä että flunssan veroinen pöpö pelottaa enemmän kuin joku aids tai vastaava.Oli kyllä hyvät kyydit kotimaisella.

Kun ottaa hyvän kotimaisen, jää se seurustelusuhteen normaali nalkutus ja vaatimukset pois kokonaan ja itse asia jää jäljelle.Hommat ohi, kiitti, ei kuittii ja moi.Ja taas kun tekee mieli, puhelinsoitolla varataan aika ja taas saa eikä tarvi kyllästyä samaan kun valinnanvaraa on yllin kyllin.

Osta sinä poika rakettejas vaan.

• Anonyymi

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

Elämä on halpaa , ko vaan rahhaa riittää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      139
      7299
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      116
      5096
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3848
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      6
      3352
    5. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      3154
    6. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2906
    7. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      62
      2705
    8. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      64
      2359
    9. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      98
      2195
    10. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      36
      2040
    Aihe