Ostitko raketteja?

Anonyymi

On tyhmää tuhlata rahaa raketteihin.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no nii nii mut ku räiskyy ja paukkuu sillai hianosti kato

• Anonyymi

Vankka sumu ja porukat yhdessä kii,vaikka tilaa turvavälille paukkuu sittenkin.Sinne meni rahatkin sekunnissa viuh...

• Anonyymi

onko sulla tylsää..?

• Anonyymi

Ei kai linkkiksellä tylsää oo katoko räiskyy ja paukkuu.

• Anonyymi

Joku täällä taas keskustelee itsensä kanssa

• Anonyymi

No mihin ne rahat sit pitäs käyttää , alkoholiin että juoppoontuis , ruokaan ja herkkuihin että lihoaisi , ristiinrastiin matkusteluun että taudit leviää ? Vai mihin? Kerran täällä vaan eletään eikä siinä viimises palttoos ole taskuja ! Eikä siitä mitään köyhdy jos kerran vuodes paukuttelee raketeit . HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

• Anonyymi

Minä laitan rakettirahani esimerkiksi hyviin huonoihin naisiin.

• Anonyymi

En ostanut raketteja.Kävin huorissa.Taksat on nyt korona-aikana alennuksessa kun asiakkaita ei koronan pelossa paljoa käy.Hassua sinänsä että flunssan veroinen pöpö pelottaa enemmän kuin joku aids tai vastaava.Oli kyllä hyvät kyydit kotimaisella.

Kun ottaa hyvän kotimaisen, jää se seurustelusuhteen normaali nalkutus ja vaatimukset pois kokonaan ja itse asia jää jäljelle.Hommat ohi, kiitti, ei kuittii ja moi.Ja taas kun tekee mieli, puhelinsoitolla varataan aika ja taas saa eikä tarvi kyllästyä samaan kun valinnanvaraa on yllin kyllin.

Osta sinä poika rakettejas vaan.

• Anonyymi

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin nainen , eikä minun tarvii seksistä maksaa - tappii on tarjolla ihan riittävästi ja ihan ilmaiseksi. Ja oli upea ilotulitus !

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tässäkin ketjussa rakettikauppias aloittanut kommentoinnin. Halpaa mainosta

Elämä on halpaa , ko vaan rahhaa riittää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      413
      3265
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      100
      2433
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2339
    4. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      47
      2306
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      25
      2055
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1554
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      12
      1362
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1160
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1132
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1051
    Aihe