Tiedättekö mitä on kissa tappelut, olen niitä nähnyt työnipuolesta runsaasti ?

Anonyymi

Olen ollut yökerho portsarina noin 25v- harvailta tapahtuu näitä naisten välisiä kissatappeluita.Aina näissä on kaksiosasyylistä ja turha tulla näiden syyttä toisiaan, et minä en tehnyt mitään.Harvoin kukaan on nostanut syytettä, ei ole minun korviini montaakaan kantautunut.Jos vähänkin ymmärtävät, niin sopivat jo ulkona tappelunsa ja kaikki hyvin.Jos näistä saisi rikosrekisterin, kyllä sit olis tuhansilla naisilla siistä syystä rikosrekisteri.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tietoa, koska itsekkin nuorena jouduin kahakkaan ja hiukset sai kyytiä ja turpaan tuli.Portsari sai puhuttua ja siihen se kissatappelu loppui.molemmat jouduttiin kuitenkin ulos raflasta.

    • Anonyymi

      Höhöö. Olen seurustellut museamman portsarin kanssa. Eikä ne tosiaan kirjoittele mihinkään akkojen juorupalstalle.

      • Anonyymi

        En tunne portsareita, mutta poliisin tunnen koska on tyttäreni mies.Hän on kertonut, et kissatappelut on todella pirullisia ja siinnä saa poliisikin naarmuja niitä erotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne portsareita, mutta poliisin tunnen koska on tyttäreni mies.Hän on kertonut, et kissatappelut on todella pirullisia ja siinnä saa poliisikin naarmuja niitä erotellessa.

        Ompa aika vanhaa, porukkaa jos eivät tiedä et kissatappelut on tosi yleistä jopa räkäläbubeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa aika vanhaa, porukkaa jos eivät tiedä et kissatappelut on tosi yleistä jopa räkäläbubeissa.

        Mistä ne siellä tappelee? Laihoista narkkirikollisista?


      • Anonyymi

        Olen seurustellut, useamman portsari kans et silleen 💃


      • Anonyymi

        Museamman portsarin kans, niinkö ?


    • Anonyymi

      Onhan noita nähty, miehet vetelee toisiaan kylmästi turpaan ja akat roikkuvat toistensa hiuksissa.En ymmärrä mitä ihmeelistä, näistä on nyt tehty ?

    • Anonyymi

      Sitten on näitä jotka jostain syystä oikein etsivät syytä että saavat haastaa jonkun henkilön käräjille. Aina on taustalla jo jotain pitkäaikaisempaa kaunaa ja pyrkimystä saada henkilö huonoon valoon.

    • Anonyymi

      Ja tämä aihe kuuluu julkkisjuoruihin syystä että....?????

      • Anonyymi

        Havainnollistaa hyvin naisten julmuutta toisiaan kohtaan. Jopa tuntemattomat julkkisnaiset saavat jonkun voimaan fyysisesti pahoin. Se on sairasta, jos joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havainnollistaa hyvin naisten julmuutta toisiaan kohtaan. Jopa tuntemattomat julkkisnaiset saavat jonkun voimaan fyysisesti pahoin. Se on sairasta, jos joku.

        Narttukissa hyökkää toisen nartun päälle, kun kollikissoista tapellaan.Näin se vaan menee.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narttukissa hyökkää toisen nartun päälle, kun kollikissoista tapellaan.Näin se vaan menee.🤔

        Totta turiset, kissat ovat kiimoissaan toisten kimpussa.


      • Anonyymi

        Aloittaja on sen tänne laittanut. Elikkäs viittaa johonkin julkkuun tällä. Mutta en usko aloittajaa pokeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on sen tänne laittanut. Elikkäs viittaa johonkin julkkuun tällä. Mutta en usko aloittajaa pokeksi.

        Kirjoitustaito kyllä paljastaa pokeksi. Eihän tuolla ulosannilla voi muuta työtä tehdäkkään.
        Ja nostella puntteja. Ravintona kaurapuuroa runsaalla voisilmällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaito kyllä paljastaa pokeksi. Eihän tuolla ulosannilla voi muuta työtä tehdäkkään.
        Ja nostella puntteja. Ravintona kaurapuuroa runsaalla voisilmällä...

        Nostelee ne muutkin puntteja ja syö puuroa huonolla kirjoitustaidolla. Just saying...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on sen tänne laittanut. Elikkäs viittaa johonkin julkkuun tällä. Mutta en usko aloittajaa pokeksi.

        Mä taas uskon, äikänkieli sitä tasoa!


    • Anonyymi

      Tällähän vähätellään taas erään, joka ei ole kissaa nähnytkään, rötöksiä.

    • Anonyymi

      Ettei olis katukatti ihan itse asialla...

    • Anonyymi

      Ei tuo kielioppi ole sinun vahvuutesi. Voi luoja mm. noita yhdyssanavirheitä. Mukavaa "jatkoa"!

    • Anonyymi

      Jpillekin ei alkoholi sovi. Muuttuu rähinäviinaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe