kuunneltu. Olisitte voineet korjata virheenne monta kertaa, sen yli kuusi vuotta sitten tapahtuneen tragedian jälkeen. Miksi sitä sä olet kysynyt jatkuvasti itseltäsi, miksi niin ei tehty? Mutta jo edeltävänä neljänä vuotena sua pidettiin varpaillaan säännöllisesti, määräaikainen aika siitä saatko sä olla siellä vai. Yhä sä välillä heräät ahdistuneena siitä kaikesta ja mietit, kunpa kaikki olisi ollut vain unta. Älä enää kerro mitään, koska niin toimimalla sä et arvosta ihmistä omana itsenään, koska sä teet sen kaiken ilman lupaa. Anna sen rauhassa mennä eteenpäin, jotta hän löytäisi tasapainon elämäänsä, sen mikä vietiin pois.
Sun hätää ei
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kato psykopaatti yrittää aivopestä jotakuta. Huh huh.
- Anonyymi
Viekää jo niuvanniemeen, ennenkuin uhri tekee jotain loputonta, tiedos ne kyl on. Kuka tollasta jaksaa vuosi tolkulla, on saanut aikaa pahaa jälkeä. Kirjoittaa sitte muka toisena esiintyen. Tunne kylmää on on....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekää jo niuvanniemeen, ennenkuin uhri tekee jotain loputonta, tiedos ne kyl on. Kuka tollasta jaksaa vuosi tolkulla, on saanut aikaa pahaa jälkeä. Kirjoittaa sitte muka toisena esiintyen. Tunne kylmää on on....
Saaneet☝️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787