Rakas. Olet aina se tähti taivaalla jota seuraan <3
Hyvää uutta vuotta
14
84
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta myös sinulle,olet rakas.
- Anonyymi
Jepul7s....
Ehkä kohtaamme seuraavalla vuosikymmenellä💪🙆♂️😥- Anonyymi
Epul30J....
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta kultsi🦉⭐
- Anonyymi
Samoin rakas ❤️🍓
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta...tähtitaivas, kaikkiin näihin tuuliin..kuviin ja huuliin..
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta Sinulle! <3
- Anonyymi
Ajattelen usein, että tämän saman taivaan alla on hän. Se lohduttaa vähän 🙂
- Anonyymi
Olet varmaan nainen mutta koska sen salaat vastaan miehelle.
En halua olla mikään tähti taivaalla vaan arkinen osa elämääsi.- Anonyymi
Niin minäkin joskus toivoin että olisit. Mutta kaikki toiveet sinusta ja minusta ovat haihtuneet, kun aikaa on kulunut. Olet silti edelleen tärkeä... tähti taivaalla.
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta sinulle, rakas mies!
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta! :( Aivan sama. En juhli.
- Anonyymi
Niin sinäkin,.. tässä elämässä olet aina tien toisella puolella.. seuraavassa elämässä olet minun..Tähtiä seuraten..
- Anonyymi
Surullista;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444826Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602681Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711034- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964- 137865
- 49864
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?169840