Rakas. Olet aina se tähti taivaalla jota seuraan <3
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta myös sinulle,olet rakas.
- Anonyymi
Jepul7s....
Ehkä kohtaamme seuraavalla vuosikymmenellä💪🙆♂️😥- Anonyymi
Epul30J....
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta kultsi🦉⭐
- Anonyymi
Samoin rakas ❤️🍓
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta...tähtitaivas, kaikkiin näihin tuuliin..kuviin ja huuliin..
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta Sinulle! <3
- Anonyymi
Ajattelen usein, että tämän saman taivaan alla on hän. Se lohduttaa vähän 🙂
- Anonyymi
Olet varmaan nainen mutta koska sen salaat vastaan miehelle.
En halua olla mikään tähti taivaalla vaan arkinen osa elämääsi.- Anonyymi
Niin minäkin joskus toivoin että olisit. Mutta kaikki toiveet sinusta ja minusta ovat haihtuneet, kun aikaa on kulunut. Olet silti edelleen tärkeä... tähti taivaalla.
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta sinulle, rakas mies!
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta! :( Aivan sama. En juhli.
- Anonyymi
Niin sinäkin,.. tässä elämässä olet aina tien toisella puolella.. seuraavassa elämässä olet minun..Tähtiä seuraten..
- Anonyymi
Surullista;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429