Rakas. Olet aina se tähti taivaalla jota seuraan <3
Hyvää uutta vuotta
14
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta myös sinulle,olet rakas.
- Anonyymi
Jepul7s....
Ehkä kohtaamme seuraavalla vuosikymmenellä💪🙆♂️😥- Anonyymi
Epul30J....
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta kultsi🦉⭐
- Anonyymi
Samoin rakas ❤️🍓
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta...tähtitaivas, kaikkiin näihin tuuliin..kuviin ja huuliin..
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta Sinulle! <3
- Anonyymi
Ajattelen usein, että tämän saman taivaan alla on hän. Se lohduttaa vähän 🙂
- Anonyymi
Olet varmaan nainen mutta koska sen salaat vastaan miehelle.
En halua olla mikään tähti taivaalla vaan arkinen osa elämääsi.- Anonyymi
Niin minäkin joskus toivoin että olisit. Mutta kaikki toiveet sinusta ja minusta ovat haihtuneet, kun aikaa on kulunut. Olet silti edelleen tärkeä... tähti taivaalla.
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta sinulle, rakas mies!
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta! :( Aivan sama. En juhli.
- Anonyymi
Niin sinäkin,.. tässä elämässä olet aina tien toisella puolella.. seuraavassa elämässä olet minun..Tähtiä seuraten..
- Anonyymi
Surullista;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 19902
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46753