Sinkkuuteni tuntuu olevan isompi ongelma kaikille muille paitsi itselleni.

Anonyymi

Jos on kohdannut runsaasti petollisia ihmisiä elämänsä aikana, eikä yksinkertaisesti luota keneenkään, niin miksi sitä hinkuisi johonkin parisuhteeseen? Mutta tämä ei kelpaa syyksi ihmisille, joille asia ei edes kuulu millään tavalla. Miksi se ylipäätään vaivaa heitä?

Vähän samanlainen juttu kuin asuntolaina. Sitä hoetaan ja kehoitetaan ottamaan. Tiedän varsin hyvin, että tulee aika jolloin on taas aika siirtää pyramidin huipulle oikeaa omaisuutta, ei sitä paperista, jonka arvo perustuu olettamukseen sen arvosta.

Talous tullaan kaatamaan ja se tapahtuu hyvin pian. Miksi siis hinkuisin 30-40 vuoden velkavankeuteen?

Hullu maailma.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut asiaa

      • Anonyymi

        aloitus on naiselta, jolla 30-40 prosentin mahdollisuus muistaa erittäin tärkeä perusasia, perunoista.
        mr.colombo järjesti asiansa äärrimmäisen pätevänä merikävijänä kuningattaren k..., tarkoitan suhteessa kuningattaren komentovallan kanssa, ympärijuovuoksissa, iloisten tyttöjensä velkaisestansa seurasta, että sai viimeisen raittiutensa hetken, komennon KUNINGATTARELTA VÄLITTÖMÄSTI HAKEMAAN PERUNA! meri reitti oli jossain välissä ihan täysin selvä pienen hetken, kunnes aavalla kaikki sahti oli juotu, mikä oli tarkoitettu perunoiden säilömiseen, ruorissa kuka mikäkin miehistön jäsen krapuloineen, ei mentykään intiaan, vain täysin suuntaan päinvastaiseen, mikä oli Riio, sieltä siis ovat potut.
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitus on naiselta, jolla 30-40 prosentin mahdollisuus muistaa erittäin tärkeä perusasia, perunoista.
        mr.colombo järjesti asiansa äärrimmäisen pätevänä merikävijänä kuningattaren k..., tarkoitan suhteessa kuningattaren komentovallan kanssa, ympärijuovuoksissa, iloisten tyttöjensä velkaisestansa seurasta, että sai viimeisen raittiutensa hetken, komennon KUNINGATTARELTA VÄLITTÖMÄSTI HAKEMAAN PERUNA! meri reitti oli jossain välissä ihan täysin selvä pienen hetken, kunnes aavalla kaikki sahti oli juotu, mikä oli tarkoitettu perunoiden säilömiseen, ruorissa kuka mikäkin miehistön jäsen krapuloineen, ei mentykään intiaan, vain täysin suuntaan päinvastaiseen, mikä oli Riio, sieltä siis ovat potut.
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE

        Ok...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitus on naiselta, jolla 30-40 prosentin mahdollisuus muistaa erittäin tärkeä perusasia, perunoista.
        mr.colombo järjesti asiansa äärrimmäisen pätevänä merikävijänä kuningattaren k..., tarkoitan suhteessa kuningattaren komentovallan kanssa, ympärijuovuoksissa, iloisten tyttöjensä velkaisestansa seurasta, että sai viimeisen raittiutensa hetken, komennon KUNINGATTARELTA VÄLITTÖMÄSTI HAKEMAAN PERUNA! meri reitti oli jossain välissä ihan täysin selvä pienen hetken, kunnes aavalla kaikki sahti oli juotu, mikä oli tarkoitettu perunoiden säilömiseen, ruorissa kuka mikäkin miehistön jäsen krapuloineen, ei mentykään intiaan, vain täysin suuntaan päinvastaiseen, mikä oli Riio, sieltä siis ovat potut.
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE

        Hmm tässä tekstissä on ripaus totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitus on naiselta, jolla 30-40 prosentin mahdollisuus muistaa erittäin tärkeä perusasia, perunoista.
        mr.colombo järjesti asiansa äärrimmäisen pätevänä merikävijänä kuningattaren k..., tarkoitan suhteessa kuningattaren komentovallan kanssa, ympärijuovuoksissa, iloisten tyttöjensä velkaisestansa seurasta, että sai viimeisen raittiutensa hetken, komennon KUNINGATTARELTA VÄLITTÖMÄSTI HAKEMAAN PERUNA! meri reitti oli jossain välissä ihan täysin selvä pienen hetken, kunnes aavalla kaikki sahti oli juotu, mikä oli tarkoitettu perunoiden säilömiseen, ruorissa kuka mikäkin miehistön jäsen krapuloineen, ei mentykään intiaan, vain täysin suuntaan päinvastaiseen, mikä oli Riio, sieltä siis ovat potut.
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE

        Tyttöparka taidat jo pottuvarpaitasi myöten olla sahdilla marinoitu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitus on naiselta, jolla 30-40 prosentin mahdollisuus muistaa erittäin tärkeä perusasia, perunoista.
        mr.colombo järjesti asiansa äärrimmäisen pätevänä merikävijänä kuningattaren k..., tarkoitan suhteessa kuningattaren komentovallan kanssa, ympärijuovuoksissa, iloisten tyttöjensä velkaisestansa seurasta, että sai viimeisen raittiutensa hetken, komennon KUNINGATTARELTA VÄLITTÖMÄSTI HAKEMAAN PERUNA! meri reitti oli jossain välissä ihan täysin selvä pienen hetken, kunnes aavalla kaikki sahti oli juotu, mikä oli tarkoitettu perunoiden säilömiseen, ruorissa kuka mikäkin miehistön jäsen krapuloineen, ei mentykään intiaan, vain täysin suuntaan päinvastaiseen, mikä oli Riio, sieltä siis ovat potut.
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ryzZouaGbDE

        Peruna on pyöreä, peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea.


    • Anonyymi

      Puhut vähän, mutta asiaa.

      Tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Rakastaminen, sellainen puhdas ja vilpitön on kaikkivaltiaan hallussa. Muuta en itse haluakaan. Jos Jeesus järjestää minun ja naisen avioliiton, niin se sopii. Kaikki muu on niin kuollutta ja katoavaa. Kaikki sosiaalinen paine ja häpeily ihan turhaa. Noiden kautta syntyvä on haurasta ja hajoaa.

    • Anonyymi

      Itsekin kokenut että muille on isompi ongelma se että olen sinkku kuin itselleni. Naisia en tajua. He itse usein surkeena omassa suhteessaan ja valittaa miten kamalaa siellä on olla ja silti tuuppii mua johonkin suhteeseen myös väkipakolla, Haluuko musta kaverin jonka kanssa jakaa kurjuutta ? Kaverikärsijän? Ei tajua


      Miesten suunnalta sen taasen ymmärrä.. oma lehmä ojassa ärhentelee ja ärjyy mulle että koitas nyt sitoutua johonkin mieheen. Sinkkuja kun hekin ja siinä mun ympärillä pyörii. Ihan niin kuin huuto mua jotenkin saisi tunteen houkutusta päästä hihkuen suhteeseen jossa joku natsi mies huutaa ja äyskii jatkuvasti mulle ja mä nielen kyyneliä ja mielipahaa toistellen itselleni ettei tunnu missään, ei tunne missään. ei satuta ei itketä, ei loukkaa, ei oo mukamas yhtään paha mieli ja sitten peilin edessä valaen itseeni uskoa: olet vahva. olet selvinnyt pahemmastakin. kyl sä kestät. ne on vaan sanoja. olet vahva. jaksaa jaksaa.

      Sitten ohjaa mielensä kuin urheilusuoritukseen josta haluu kultaa. Mitä useamman päivän sinnittelet ollen vahva sitä kovempi "urheilulajissa" olet. Mitä useampi kuukausi ja vuosi niin sitä lähempänä kultaa on...

      Mutta onko se sen arvoista? Elää suhteessa sinnitellen ja kilpaillen itsensä kanssa montako päivää vielä jaksaa olla vahva ja olla pää lahoomatta sen paineen alla mitä mies päälle heittää? Onko se sitä ihanaa elämää ja sitä kun neuvotaan että elä elämääs?

      Ei musta. En koe sellasta elämisen arvoisena elämänä. Yhdessä suhteessa sanoinkin rankan henkisen väkivallan alla ollessani sairaalloisen mustasukkaiselle miehellle kun hän uhkasi henkeäni tilanteessa kun olin jättämässä hänet että mä teen mitä haluan, tapa mut, mutta aijon lähtee nyt. Ennemmin sitten kuolen kuin jään tähän suhteeseen enää päiväksikään. Kuolemakin on parempi.

      Puukon terä oli selässäni ja käsi mun kaulalla pakottaen mun katsomaan hän silmiin kun hän sanoi mulle että: Sähän et mua jätä. Kukaan muu ei rakasta sua. Mä olen ainoa joka ikinä edes pystyy sua rakastaan. Jos mä en saa sua ei saa kukaan muukaan.Ymmärrätkö? sä et ole mitään ja kukaan muu ei rakasta sua. Sä kuulut mulle. Sä et lähde tosta ovesta.

      Muistan miten ensin pelko meni mun lävitseni mutta sitten luonteeni jääräpäinen ja uhmakas puoli otti musta valtaa ja sisälläni leimahti viha ja ajattelin: Sähän et käske mua! Minä määrään elämästäni, et sinä! Tää on mun elämäni!

      Muistan kylmän rauhallisesti vain sanoneeni että tapa vaan mutta lähden nyt. Ennemmin kuolen kuin jään.

      Muistan olleeni lähes valmis siihen että se puukko löytyy sen jälkeen syvältä mun selästä, sillä exäni oli hyvin arvaamaton ja hallitsematon täysin ilman kontrollia mustasukkaisena. Hänellä meni aivoan överiksi silloin. Rajaton

    • A) Jos avaudut palstalla, asia kuuluu kaikille, jotka siellä luuhaavat ja asetat itse itsesi vapaaksi riistaksi, niin hyvälle keskustelulle kuin myös vapaalle arvostelulle

      B) Voit olla oikeassa, voi olla että muut arvostuksen määritelmät kuin raha ovat aikanaan stabiilempia kuin raha on nykyisin, mutta se tuskin tapahtuu meidän elinaikanamme

      C) Nimeä ehdokkaita kaatamaan talous, kiitos. Nimittäin et pysty siihen, ellet nimeä tahoksi yllättävää globaalia katastrofia, jolloin nimeän sinut Nostradamaksi. Et pysty, vaikka mitä ennustaisit, se on ainoa mitä voin sinulle varmasti luvata.

      Uskallatko?

      • Anonyymi

        Se että heitä ei pysty nimeämään, ei tarkoita sitä, etteikö heitä olisi olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että heitä ei pysty nimeämään, ei tarkoita sitä, etteikö heitä olisi olemassa.

        Ja höpsis.

        "Talous tullaan kaatamaan ja se tapahtuu hyvin pian. "

        Tuo lause ei ole arvaus tai ennustus, vaan toteamus ja toteamus edellyttää spesifiä tietoa jostain tai on pelkkää tuuleen huutelua, lottoamista, kalajuttuja.

        Enkä ole pyytänytkään henkilöiden nimiä, vaan voi vapaasti kuvata tapahtuma, tapahtumaketjua tai instanssia joka talouden kaataa, toteamuksen "tullaan kaatamaan" perusteella tietoisena valintana. Jos siis uskaltaa moista väittää, täytyy tietää, että jokin taho on toimillaan tai sanoillaan tuonut ilmi aikomuksensa kaataa talous.


    • Anonyymi

      Noinhan se yleensä menee. Et oma sinkkuus on isompi ongelma muille kun itelle. Muut kyselee et mitä uutta ja koskas koskas ja itse oot että miks hitossa. Ei mitään uutta auringon alla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe