Miksi kaupunkien chatit on nykyään tyhjinä?

Oon ollut muutaman vuoden täältä poissa ( no rehellisesti sanottuna varmaan 10 ) , silloin kun viimeksi täällä pyörin, olivat kaupunkien omat chattihuoneet aktiivisessa käytössä . Oli kaikkea kivaa, miittejä kesäisin yms.

Ei varmaan enää ?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miittejä :D

• Juu, oon dinosaurus :D

Pyörin joskus nuoruudessa jotain 25 vuotta sitten ja muutama vuosi siitä eteen päin erinäisissä paikoissa höpöttelemässä. Pari ystävääkin on jäänyt niiltä ajoilta. Käväisin just ikäryhmächatissa ja siellä oli muutama tuttukin, melkein 20 vuoden takaa. Karmeinta on, että en enää muistanut, mitä nikkejä silloin käytin. Mutta olivat ihmisiä, joitten kanssa juttelin yleensä aamuisin, joka aamu varmaan 5 vuoden ajan

• M-nainen kirjoitti:

Juu, oon dinosaurus :D

Pyörin joskus nuoruudessa jotain 25 vuotta sitten ja muutama vuosi siitä eteen päin erinäisissä paikoissa höpöttelemässä. Pari ystävääkin on jäänyt niiltä ajoilta. Käväisin just ikäryhmächatissa ja siellä oli muutama tuttukin, melkein 20 vuoden takaa. Karmeinta on, että en enää muistanut, mitä nikkejä silloin käytin. Mutta olivat ihmisiä, joitten kanssa juttelin yleensä aamuisin, joka aamu varmaan 5 vuoden ajan

Sitten ne jotenkin jäivät, lastenhoitokiireissä ym. Ja töissäkään ei enää kerennyt nettiin, kun keksivät tulosvastuun :D

• Anonyymi

Oletko viisikirjaiminen M?

• Anonyymi

Määkin olin v.85

• Anonyymi

Juu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu.

Ja mulla on sun numerosi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määkin olin v.85

Sieltä on jo 36 vuotta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla on sun numerosi...

Suomi24 chatit on olleet v. 98 alkaen .
        Minun numeroni on salainen, sulla ei kuule sitä voi olla ,,,
        Taii voi olla, jos olet työkaverini yli 10 vuoden takaa. Jos olet, saa soittaa

• Anonyymi

Oikeasti oli tosi lystikästä törmätä ihmisiin , joiden kanssa oli sättäillyt joskus 20 vuotta sitten. Minulla oli vhat auki silloin toisella näytöllä koko työpäivän ajan ja juteltiin yleensä joka päivä ja erityisesti aamuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4392
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      15
      4138
    3. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      229
      3789
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      27
      3058
    5. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      2771
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2766
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2718
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2397
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2361
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      100
      1910
    Aihe