parempaa uuttavuotta 21 rakas S ennen ku vuosi vaihtuu...
Kerkesinpäs toivottaa
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
Olen todella pettynyt siihen ettei nähty koko vuoden aikana että juhli sinä vain tänään ettei sun tarvinnut nähdä minua tänäkään vuonna, jolloin voit aivan hyvin pitää itselläsi sen Ninni nimen kun olet nii taitava piiloutuu
- Anonyymi
Huh minä jo luulin että Nancy oli kyseessä.
- Anonyymi
Rakas ei siinä ole juhlittavaa ettei olla nähty. Halaus ja suukko otsallesi täältä. Nuku hyvin rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas ei siinä ole juhlittavaa ettei olla nähty. Halaus ja suukko otsallesi täältä. Nuku hyvin rakas.
Vai oikein otsalle annat suukon 😭😭😭🤔
- Anonyymi
Onnea vuodelle 21 !
S-J- Anonyymi
Lopeta rakas toi
- Anonyymi
Semi-J......?
Onnea myös !
- Anonyymi
Kenelle S😊
- Anonyymi
Punastuttaa ?
- Anonyymi
Palstalle kyllä
Mutta että IRL uskaltanut sitten- Anonyymi
Mikäkö on irli ?
- Anonyymi
Sannille... Salaa sua rakastan koska en tiedä tykkäisitkös ees tämmöisestä vanhasta äijän käppyrästä...
https://www.youtube.com/watch?v=wZABxE4nFq4 - Anonyymi
nukuttuja öitä ja parempia päiviä tälle vuodelle!
- Anonyymi
Kiitos ihanasta vaikka rajojakokeolevasta viikosta. Helpompi hengittäää kuin pitkään aikaan. 😶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872