parempaa uuttavuotta 21 rakas S ennen ku vuosi vaihtuu...
Vastaukset 14
- Anonyymi
Olen todella pettynyt siihen ettei nähty koko vuoden aikana että juhli sinä vain tänään ettei sun tarvinnut nähdä minua tänäkään vuonna, jolloin voit aivan hyvin pitää itselläsi sen Ninni nimen kun olet nii taitava piiloutuu
- Anonyymi
Huh minä jo luulin että Nancy oli kyseessä.
- Anonyymi
Rakas ei siinä ole juhlittavaa ettei olla nähty. Halaus ja suukko otsallesi täältä. Nuku hyvin rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas ei siinä ole juhlittavaa ettei olla nähty. Halaus ja suukko otsallesi täältä. Nuku hyvin rakas.
Vai oikein otsalle annat suukon 😭😭😭🤔
- Anonyymi
Onnea vuodelle 21 !
S-J- Anonyymi
Lopeta rakas toi
- Anonyymi
Semi-J......?
Onnea myös !
- Anonyymi
Kenelle S😊
- Anonyymi
Punastuttaa ?
- Anonyymi
Palstalle kyllä
Mutta että IRL uskaltanut sitten- Anonyymi
Mikäkö on irli ?
- Anonyymi
Sannille... Salaa sua rakastan koska en tiedä tykkäisitkös ees tämmöisestä vanhasta äijän käppyrästä...
https://www.youtube.com/watch?v=wZABxE4nFq4 - Anonyymi
nukuttuja öitä ja parempia päiviä tälle vuodelle!
- Anonyymi
Kiitos ihanasta vaikka rajojakokeolevasta viikosta. Helpompi hengittäää kuin pitkään aikaan. 😶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493