THL antaa ohjeita miten koronapotilaita hoitavien hoitajien pitää suojautua. Jos hoitotyössä koronapositiivisten kanssa kohtaa potilaasta erittyviä aerosoleja, pitäisi käyttää hengityssuojainta, muuten riittää maski. Noin olen käsittänyt.
Että siis muistisairaat aivastelevat, yskivät, kastelevat ja ripuloivat potilaat pitäisi vanhustenhuollossa hoitaa pelkät maskit ja kertakäyttövisiirit suojana? Ja kertakäyttövisiirit siis pestään koska niitä ei ole vaihtaa edes viikottain.
Suojavaatetus on asiallinen muuten.
Eivätkä potilaat tietenkään ole potilaita, vaan asumispalveluyksiköissä asukkaita.
Mitä mieltä olette?
Miten hoitaja suojaa omat hengitystiensä riittävästi?
Anonyymi
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä hyödyttää käyttää visiiriä joka päättyy leuvan alle ja on ulkoneva, kun potilas hengittää hoitajan alapuolella pedissä?
- Anonyymi
Käytetään FFP3 tason hengityssuojaimia. Ehdottomasti. Ja silmät pitäisi suojata myös. Joko hyvin suojaava visiiri tai vielä parempi, hyvin suojaavat lasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171623
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3061332- 201268
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854