Hei kaikki naiset

Etsin viestitteystävää nuoresta naisesta.saisit olla 20-30vuotias naisväki kenen kanssa tuhmia kirjoitellessa menisi aika hyvin ynm.

59

660

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on ikäsi?

    • Anonyymi

      Haluisitko kirjoitella nyt😗😍

      • Anonyymi

        Mielellään, joku mukava tuhmempi yksityiskohtainen tarina tekisi hyvää. Missäs kirjoitellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään, joku mukava tuhmempi yksityiskohtainen tarina tekisi hyvää. Missäs kirjoitellaan

        Vaki viestittely kumppanini nukahti..menisit sivulle pukilla pussi täynnä..olen sängyssä haluisin viestitellä pitää samalla kivaa👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaki viestittely kumppanini nukahti..menisit sivulle pukilla pussi täynnä..olen sängyssä haluisin viestitellä pitää samalla kivaa👄

        Miksi pitää mennä sivulle, ja mikä pukilla pussi täynnä? Nyt en ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mennä sivulle, ja mikä pukilla pussi täynnä? Nyt en ymmärrä

        Sinulla aloitus..hei kaikki naiset taasen hänellä pukilla pussi täynnä😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla aloitus..hei kaikki naiset taasen hänellä pukilla pussi täynnä😗

        En ole aloittaja, enkä ymmärrä mistä bongasit ton pukilla pussi täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, enkä ymmärrä mistä bongasit ton pukilla pussi täynnä

        Unohda koko juttu..oletko vielä sänkyssä😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda koko juttu..oletko vielä sänkyssä😗

        Olen sängyssä, en viestittele täällä. Haluan varmistua että viestiseurani on nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä, en viestittele täällä. Haluan varmistua että viestiseurani on nainen

        Täällä mitään naisia koskaan ees käy. Sunkaltaisia säälittäviä umpihomorunkkariurpoja kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä, en viestittele täällä. Haluan varmistua että viestiseurani on nainen

        Ymmärän sua..Hyvää Uutta Vuotta kuiteskin sinulle täältä Orimattilan lumisista maisemista😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä, en viestittele täällä. Haluan varmistua että viestiseurani on nainen

        Toi muutes oli nainen tiedän 100% oon vuosi sit tavannut hänet et silleen🗣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi muutes oli nainen tiedän 100% oon vuosi sit tavannut hänet et silleen🗣

        Eikös tää ole ihanainen joka nussinut täällä vaki kaverinsa kans jo vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi muutes oli nainen tiedän 100% oon vuosi sit tavannut hänet et silleen🗣

        Niin, hyvä homma hänelle. En kuitenkaan käy anonyymiä kirjoittelua jossa potentiaalinen juttukumppani osoittautuukin Raneksi, vaikka piti olla pirjo. Hyvää ja laadukasta etsin, en feikkisipulilöylykauha runkkari pojuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi muutes oli nainen tiedän 100% oon vuosi sit tavannut hänet et silleen🗣

        Sä yhtäänkään naista ees nähnykkään sen jälkeen ku äitees pillun sisältä ulos synnyit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä homma hänelle. En kuitenkaan käy anonyymiä kirjoittelua jossa potentiaalinen juttukumppani osoittautuukin Raneksi, vaikka piti olla pirjo. Hyvää ja laadukasta etsin, en feikkisipulilöylykauha runkkari pojuja.

        No vittuako täällä sitten päivystätkään hanki elämä urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää mennä sivulle, ja mikä pukilla pussi täynnä? Nyt en ymmärrä

        Tuossa vähän alempana tällä foorumilla on ketju otsikolla "Pukilla pussi täynnä", jos et ole sattunut huomaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vähän alempana tällä foorumilla on ketju otsikolla "Pukilla pussi täynnä", jos et ole sattunut huomaamaan

        Okei, mites mun ois pitänyt reagoida siihen? Hain tuhmien kirjoitteluun nais seuraa, en jatkoa pukin pussi täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää ole ihanainen joka nussinut täällä vaki kaverinsa kans jo vuoden.

        Kyllä kävin kolmesti polkee asuu omakoti talossa hoitsua. Pakko oli lopettaa vaimo sai vihiä touhuistani, upee eronnut nainen tykkäää kyrvästä 🗣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vittuako täällä sitten päivystätkään hanki elämä urpo

        Tää on JUST se syy, miksi välttelen täällå ”naisten” kanssa kirjoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vähän alempana tällä foorumilla on ketju otsikolla "Pukilla pussi täynnä", jos et ole sattunut huomaamaan

        Suukkoja sinulle👄👄👄 olet välkky..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mites mun ois pitänyt reagoida siihen? Hain tuhmien kirjoitteluun nais seuraa, en jatkoa pukin pussi täynnä

        Korjaa virhe asiallisesti niin pääset nauttii kunnolla🗣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukkoja sinulle👄👄👄 olet välkky..

        No tuonhan nyt tajus varmaan jopa maailman säälittävinkin urpohomotyhmeliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa virhe asiallisesti niin pääset nauttii kunnolla🗣

        Tarpeeks mielikuvitusta ku löytyy päästäsi niin mieskin voi olla nainen ja jopa sinä itsekin fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on JUST se syy, miksi välttelen täällå ”naisten” kanssa kirjoittelua.

        Tarpeeks mielikuvitusta ku löytyy päästäsi niin mieskin voi olla nainen ja jopa sinä itsekin fiksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kävin kolmesti polkee asuu omakoti talossa hoitsua. Pakko oli lopettaa vaimo sai vihiä touhuistani, upee eronnut nainen tykkäää kyrvästä 🗣

        Jatka vaan sinäkin urpo tuota omaa haaveiluasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa virhe asiallisesti niin pääset nauttii kunnolla🗣

        Ihana kuulla sinusta😗 Uutta Vuotta sinulle ja kaikkea hyvää jatkossa..oli kiva tutustua sinuun..viettää muutama upea hetki kanssasi..👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla sinusta😗 Uutta Vuotta sinulle ja kaikkea hyvää jatkossa..oli kiva tutustua sinuun..viettää muutama upea hetki kanssasi..👄

        Voitais mekin viettää jälleen muutama nautinnollinen hetki yhdessä täs jopa piakkoinkin..? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais mekin viettää jälleen muutama nautinnollinen hetki yhdessä täs jopa piakkoinkin..? ;)

        Jälleen..valaise vähän kuka olet😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen..valaise vähän kuka olet😗

        Näkemällähän se selviää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mitään naisia koskaan ees käy. Sunkaltaisia säälittäviä umpihomorunkkariurpoja kaikki

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)

        Ihana nainen, kirjoitustaito hallussa ja terävä kieli. Oiskos susta kirjoittelemaan tuhmia privaatisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)

        Niinhän se tuntuu todellakin ja etenkin kun pystyy toisellekin nautintoa tuottamaan niin nauttii suuresti itsekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)

        Tosi hyvä kommenti sinulta😊 Miksi me naiset emme saisii nauttia "runkkaamisesta" samoin kuin miehet😗 ihanan rivo mies viestittelee naisen kanssa, ainaskin itse nautin ja saan parhaita orgasmeja ikinä👄👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä kommenti sinulta😊 Miksi me naiset emme saisii nauttia "runkkaamisesta" samoin kuin miehet😗 ihanan rivo mies viestittelee naisen kanssa, ainaskin itse nautin ja saan parhaita orgasmeja ikinä👄👅

        Nimenomaan. Tää vaan aikalailla hidas ja mitäänsanomaton paikka sillee aitoon keskusteluun ja 'leikkiin'.. Ei oikein saa sitä 'oikeaa tunnelmaa' aikaiseksi.. 🙄😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)

        Vie myös miehenkin halut kun aina joku 'viisastelija' ilmaantuu sekoittelemaan pasmoja tyhmillä kommenteillaan 👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie myös miehenkin halut kun aina joku 'viisastelija' ilmaantuu sekoittelemaan pasmoja tyhmillä kommenteillaan 👹

        Kyllä kun kiihottunut muutamasta viestistä päässyt miehen kans samalle aallolle sit unohtaa muut kommentit..ainaskin itse kun saan orgasmin kirjoitus sekaisin kun yritän vastata..😗😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuonhan nyt tajus varmaan jopa maailman säälittävinkin urpohomotyhmeliini

        No mikset sinä tajunnut?


      • Kyllä haluaisin.


      • Kyllä haluaisin.


      • Aatu66
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään, joku mukava tuhmempi yksityiskohtainen tarina tekisi hyvää. Missäs kirjoitellaan

        Voit kirjoittaa minulle vaikka kikkiin arisuomi tai säh:[email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen..valaise vähän kuka olet😗

        Olen suuri ja kuuluisa sipulimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suuri ja kuuluisa sipulimies

        Senkin koijari, älä ryövää identiteettiäni!

        -FantasyOfAllium


      • Anonyymi

        Nyt minä itken, eikä se johdu sipulista vaan sinusta!

        -FantasyOfAllium


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi muutes oli nainen tiedän 100% oon vuosi sit tavannut hänet et silleen🗣

        HAH! Siruhan se siellä tarinoi. 😁👍🏻 Kyseessä ei tod. ole nainen...🙈 vaan arskamies.


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä homma hänelle. En kuitenkaan käy anonyymiä kirjoittelua jossa potentiaalinen juttukumppani osoittautuukin Raneksi, vaikka piti olla pirjo. Hyvää ja laadukasta etsin, en feikkisipulilöylykauha runkkari pojuja.

        Laadukkaita sipuleita ei sovi parjata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä homma hänelle. En kuitenkaan käy anonyymiä kirjoittelua jossa potentiaalinen juttukumppani osoittautuukin Raneksi, vaikka piti olla pirjo. Hyvää ja laadukasta etsin, en feikkisipulilöylykauha runkkari pojuja.

        siellä olisi runkkupappojen kuningas Ukko64 ollu taas mälliä vailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie myös miehenkin halut kun aina joku 'viisastelija' ilmaantuu sekoittelemaan pasmoja tyhmillä kommenteillaan 👹

        katos.. siru-ukko64 mustasukkailee.. tarkoituksesi on siis häätää oikeat naiset palstalta ja olla sitten himottavin tyttöilevä papparainen mik maa päällään kantaa. ahistaako ku tunnistan kaikki sun viestit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kävin kolmesti polkee asuu omakoti talossa hoitsua. Pakko oli lopettaa vaimo sai vihiä touhuistani, upee eronnut nainen tykkäää kyrvästä 🗣

        upee eronnut nainen.. jolla on aviomies.. jonka kanssa koittanut vuoden 2020 alusta lisääntyä.... vaikkei miehellä penis toimi ollenkaan hermovaurion takia. kirjoitellut tässäkin ketjusta suureksi osaksi itselleen. saatanan huono valehtelemaan uskottavasti. edustaa suurta osaa palstan "naisväestä". halventaa naista ja karkottaa oikeat naiset olemalla niin käsittämättömän surkea, epäaito esitys ääliömiesten fantasiasta, millainen unelmien lutka olisi. viestit ovat lähinnä vitsejä. uuh oihäh auuuhh- tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy täällä meitä naisia, kunpa kävisi enemmän keskustelutaitoisia ja kiinnostavia miehiäkin.
        Tossa nimittäin kiteytyy aika hyvin se mikä hillitsee naisen kirjoitteluhaluja täällä, ja vie naisen halut myös tosielämässä.
        Katkerat miehet on säälittäviä runkkareita, muut, myös naiset, runkkaa koska se tuntuu niin hyvältä :)

        Käy täällä keskustelu taitoisen miehiäkin.
        Minulla ainakin olis aikaa kivalle naiselle
        Olis kiva saada piristää jonkun oikean naisen
        Päivää.
        Tiedän mitä on odottaa..
        Olisipa se ihanaa..


    • Taitaa olla jo paljon linjoilla sulla 😉

      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi..!?


      • Anonyymi

        Kerro kerro


      • Ei ole ketään nyt.tulisitko sinä puhumaan tuhmia.


    • Anonyymi

      Ei taida täällä olla yhtään naista joka haluaisi kirjoitella kivan ,ihan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe