Seksin ostaminen on kiellettyä, pettäminen on kiellettyä, toisen puolisoa ei saa himoita...
Jos rakastelen ystäväni kannssa, niin onko se sallittua. Hän on kyllä naimisissa.
Vai pitääko minun elää puutteessa lopun ikääni ?
Puutteessa 5 v, ikä 43 nainen
18
2813
Vastaukset
- Masa 40v
Moi
Et sinä tuossa väärin tee, mutta varovaisuutta hommaan. Ei kannata rikkoa kahta liittoa.
Miksi kiusaisit itseäsi puutteella - Rockhard
En tunne tarkemmin miehesi haluttomuuden syytä tai syytä siihen miksi seksi on suhteestanne loppunut etkä sinäkään kertonut asiasta sen tarkemmin.
Oma mielipiteeni on, että seksi on parisuhteessa perustarve ja molemmilla puolisoilla on suhteessa velvollisuus antaa toiselle seksiä ainakin kohtuullisessa määrin, vaikka ei aina niin huvittaisikaan. Sairaus on minusta ainoa hyväksyttävä syy olla antamatta.
Jos siis olet ollut 5 vuotta ilman miehestäsi johtuen ja olette puhuneet asiasta ilman tulosta on sinulla minusta oikeus hakea seksiä muualta. Se, että ystäväsi on naimisissa on hänen asiansa. Hän tekee päätöksen siitä harrastaako seksiä kanssasi vai ei, et sinä.
Minusta kannattaisi kyllä miettiä vakavasti sitä, kannattaako seksitöntä liittoa yleensäkään jatkaa? Itse tein päätöksen erota vastaavassa tilanteessa ja nykyisin elän uudessa suhteessa josta ei seksiä puutu. Ainakin minun tapauksessani päätös oli oikea.
Minusta tekisit ehkä järkevästi jos eroaisit ensin nykyisestä kumppanistasi ja vasta sen jälkeen etsisit uuden (vapaan) kumppanin. Kahden liiton rikkominen ei ole kovin järkevää.- PUUTE
Miehelläni on sairaus.
En usko, että kummankaan liitto kaatuisi vaikka itse olenkin enemmän ja vähemmän saanut suhteestamme tarpeeksi. Hän oli sairas ennen liittoamme, sitä vaan ei kerrottu minulle - Rockhard
PUUTE kirjoitti:
Miehelläni on sairaus.
En usko, että kummankaan liitto kaatuisi vaikka itse olenkin enemmän ja vähemmän saanut suhteestamme tarpeeksi. Hän oli sairas ennen liittoamme, sitä vaan ei kerrottu minulleJos miehesi ei pysty antamaan sinulle seksiä sairautensa vuoksi, niin miksi et ota asiaa avoimesti esiin hänen kanssaan?
Kerro hänelle avoimesti tunteesi ja kysy, voitko hoitaa tässä tapauksessa seksuaalisia tarpeitasi muualla, pitäisikö sinun olla hänen mielestään kokonaan ilman vai olisiko parasta erota?
Hän voi sitten valita noista vaihtoehdoista. Jos hän haluaa sinun elävän seksitöntä elämää on sen jälkeen sinun päätettävissäsi haluatko elää niin.
Minusta avoimmuus ja keskustelu on parempi vaihtoehto kuin toisen selän takana puuhastelu.
Mikäli miehesi antaa sinulle luvan liiton ulkopuoliseen seksiin on silloin parasta harjoittaa seksiä joko anonyymien "yhden illan juttujen" kanssa taikka kumppanin kanssa, joka on muuten poissa laskuista mahdollisena kumppanina. Muuten seksisuhteeseen voi tulla tunteet mukaan ja siitä voi tulla ongelmia ja sydänsuruja. Seksi siis seksinä. - yhdenillan suhteita
Rockhard kirjoitti:
Jos miehesi ei pysty antamaan sinulle seksiä sairautensa vuoksi, niin miksi et ota asiaa avoimesti esiin hänen kanssaan?
Kerro hänelle avoimesti tunteesi ja kysy, voitko hoitaa tässä tapauksessa seksuaalisia tarpeitasi muualla, pitäisikö sinun olla hänen mielestään kokonaan ilman vai olisiko parasta erota?
Hän voi sitten valita noista vaihtoehdoista. Jos hän haluaa sinun elävän seksitöntä elämää on sen jälkeen sinun päätettävissäsi haluatko elää niin.
Minusta avoimmuus ja keskustelu on parempi vaihtoehto kuin toisen selän takana puuhastelu.
Mikäli miehesi antaa sinulle luvan liiton ulkopuoliseen seksiin on silloin parasta harjoittaa seksiä joko anonyymien "yhden illan juttujen" kanssa taikka kumppanin kanssa, joka on muuten poissa laskuista mahdollisena kumppanina. Muuten seksisuhteeseen voi tulla tunteet mukaan ja siitä voi tulla ongelmia ja sydänsuruja. Seksi siis seksinä.KOSKAAN. Vaikka se voisi olla viisaampaa - en pysty siihen eikä mieheni mustasukkaisena päästä minua minnekään varsinkaan noissa asioissa.
- Rockhard
yhdenillan suhteita kirjoitti:
KOSKAAN. Vaikka se voisi olla viisaampaa - en pysty siihen eikä mieheni mustasukkaisena päästä minua minnekään varsinkaan noissa asioissa.
En oikein näe siinä tapauksessa tilanteessasi kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkat seksitöntä liittoa miehesi kanssa taikka eroat.
Pettäminen noin yleensäkin ei ole kovin viisasta ja voi käydä itsellesikin raskaaksi ja lisäksi vakipano suhteessa usein jommalta kummalta tai molemmilta tulee usein tunteet mukaan ja siitä aiheutuu joko sydänsuruja taikka liiton/liittojen hajoaminen.
Minusta olisi parempi erota ja etsiä uusi kumppani jonka kanssa se seksikin toimii. - mutta en pysty tuohonkaan
Rockhard kirjoitti:
En oikein näe siinä tapauksessa tilanteessasi kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkat seksitöntä liittoa miehesi kanssa taikka eroat.
Pettäminen noin yleensäkin ei ole kovin viisasta ja voi käydä itsellesikin raskaaksi ja lisäksi vakipano suhteessa usein jommalta kummalta tai molemmilta tulee usein tunteet mukaan ja siitä aiheutuu joko sydänsuruja taikka liiton/liittojen hajoaminen.
Minusta olisi parempi erota ja etsiä uusi kumppani jonka kanssa se seksikin toimii.eli jäljelle jäi siis vain yksi vaihtoehto. Voi minua parkaa ja kaipaan niin kovasti hellyyttä ihan loppuun asti.
- Veijo Ruoskanen
ettei tässä maassa ole yhtään vapaata miestä??!!??
HÄH??!!??- En toki mutta
tutun kanssa turvallisempaa kuin marssia ekan kanssa hommiin.
- voit turvallisesti
En toki mutta kirjoitti:
tutun kanssa turvallisempaa kuin marssia ekan kanssa hommiin.
ryhtyä hommiin, koska minun seurassani olet turvassa.
- en_ikinä_pettänyt
Oma mielipide on, että jos se seksi loppuu kokonaan suhteesta, mutta se suhde muuten toimii oikein ja rakkaudella niin sitä pettämistä voi harkita.Se on kuitenkin perustarve jota ilman toisten on vaikeaa olla. mielestäni se haluton(antamaton) on se joka sen päättää. Jos ei halua kotona, niin ei puoliso saa siitä kärsiä.
Totta tietysti on, että seksi muun kuin oman rakkaan kanssa ei ole samaa. Mutta sillä ainakin saa sen pahimman puutteen pois ja pidettyä muuten suhdetta kasassa.- käyttäjä
Apuvälineitä ainakin voisi käyttää miehen tilalle.
Minun mielestäni sinulla on vain kolme todellista ja oikeaa vaihtoehtoa:
1. Elät puutteessa lopun ikää.
2. Yrität (edelleen) saada miehesi kiinnostumaan seksistä
( kaikkia keinoja et kuitenkaan ole vielä kokeillut =D ).
3. Eroat.- PUUTE
Niin kai. Mutta jos ei seiso ei seiso. Ja kun seisoo, niin...en kerro...arka asia.
Mutta onhan se kyllä tosi kurjaa ajatella, ettei enää koskaan saa vai onko se niin, että sitä yleensä haluaa, mitä ei saa ja kun saa, niin ei se ollutkaan niin hyvää ? - Niin..
PUUTE kirjoitti:
Niin kai. Mutta jos ei seiso ei seiso. Ja kun seisoo, niin...en kerro...arka asia.
Mutta onhan se kyllä tosi kurjaa ajatella, ettei enää koskaan saa vai onko se niin, että sitä yleensä haluaa, mitä ei saa ja kun saa, niin ei se ollutkaan niin hyvää ?Seksitön liitto yleensä kuihtuu pikku hiljaa. Seksi on kuin liima joka pitää suhteen kasassa.
Eikö miehesi sitten tyydytä sinua ollenkaan, esim. suuseksillä taikka sormilla??? Eihän seksi ole pelkkää panemista vai mitä ja dildotkin yms. apuvälineet on keksitty.
Onko miehesi muuten hakenut apua vaivaansa? Uudet erektiolääkkeet ja pistokset auttavat yleensä... - en tarvitse miestä
Niin.. kirjoitti:
Seksitön liitto yleensä kuihtuu pikku hiljaa. Seksi on kuin liima joka pitää suhteen kasassa.
Eikö miehesi sitten tyydytä sinua ollenkaan, esim. suuseksillä taikka sormilla??? Eihän seksi ole pelkkää panemista vai mitä ja dildotkin yms. apuvälineet on keksitty.
Onko miehesi muuten hakenut apua vaivaansa? Uudet erektiolääkkeet ja pistokset auttavat yleensä...ja nyt olen niin täynnä halua, että on pakko tyydyttää itse itsensä. Silti haluaisin kuitenkin ihan oikeaa sitä. Voi näitä tuntemukuksia...ei niistä vaan pääse eroon. Siis mieli tekee niin hirveän paljon.
- Amanda
en tarvitse miestä kirjoitti:
ja nyt olen niin täynnä halua, että on pakko tyydyttää itse itsensä. Silti haluaisin kuitenkin ihan oikeaa sitä. Voi näitä tuntemukuksia...ei niistä vaan pääse eroon. Siis mieli tekee niin hirveän paljon.
Vakituinen, luotettava rakastaja parantaa elämänlaatua valtavasti. Sellaisen löytäminen ei tosin ole helppoa, mut ei mahdotontakaan. Enää ei tarvitse hypellä seinille tuntemustensa kanssa.
Mitä sitten teetkin, tee se rauhallisesti ja harkiten. Yhden illan jutuista ja äkkipäätöksistä ei tule kuin murheita. Äänekkäät moralistit voit unohtaa, sillä sinä itse teet päätökset - ja kannat niistä vastuun.
- siili
aivan turhaa elät seksittömässä suhteessa.Ota avioero.Jonka jälkeen voit elää!!!!.Meillähän ei ole kuin yksi elämä elettävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174436
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261374Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18891