Mitä sä mies

Anonyymi

Siihen tuumit, vanhat palaa yhteen 😃.. Paras uutinen sit vuoden 2018, surullinen olin silloin, mutta tiesin näin käyvän. Tämä ei sit koske parisuhdetta, mutta kylläpä vuosi alkoi hyvissä mielin.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen onnellinen !

      Toivoo Mies.

      • Anonyymi

        Oispa j mieskin mun puolesta, mutta hän meidät yritti erottaa, eikä nyt ole parisuhteesta kyse, vain j mies tietää mistä ehkä... Ehkäpä...


    • Anonyymi

      Onneks olkoon yhteen palaaville, toivottavasti onni suosii nyt paremmin

      • Anonyymi

        Toivottavasti palautuu yhteen ne, jotka 2018 alussa hajosi erilleen.


      • Anonyymi

        Eeeeiiii parisuhteessa, tämä oli hyvin tiedossa silloin kun tiet erkani pakon edessä, oltiin päätetty, että se päivä tulee vielä ja nyt se tulee. Ja kiiiiiits💞...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeeiiii parisuhteessa, tämä oli hyvin tiedossa silloin kun tiet erkani pakon edessä, oltiin päätetty, että se päivä tulee vielä ja nyt se tulee. Ja kiiiiiits💞...

        (katsotaan sitten kahdenkymmenen vuoden päästä) , näin hän sanoi minulle silloin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (katsotaan sitten kahdenkymmenen vuoden päästä) , näin hän sanoi minulle silloin :(

        Suljin hänen kartanonsa oven silloin ja tiesin kuitenkin että hän ei söisi sanojansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (katsotaan sitten kahdenkymmenen vuoden päästä) , näin hän sanoi minulle silloin :(

        Hmmmm, meille tämä oli itsestään selvyys, haikeus oli kova, kyse ei kuitenkaan ole suhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suljin hänen kartanonsa oven silloin ja tiesin kuitenkin että hän ei söisi sanojansa.

        Varma ? ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on hyvä, vanhassa vara parempi, ja sen minkä taakseen jättää, yleensä edestään löytää.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, pätee lähes kaikessa, ainut mikä ei tuu pitämään, että ex:ään lankeaisin, sitä päivää ei enää tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, pätee lähes kaikessa, ainut mikä ei tuu pitämään, että ex:ään lankeaisin, sitä päivää ei enää tule.

        Ero harvoin tulee, jos siihen ei oikeita syitä. Ellei sitten ole kyse alun tunnustelusta vasta tai poikkeuksellisen impulsiivisesti käyttäytyvistä ihmisistä.

        Eron jälkeen ongelmat harvoin häviää. Siksi uudellen lämmittely usein ei tuo haluttua tulosta. Valitettavasti näin. Lopun alku on lopun alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero harvoin tulee, jos siihen ei oikeita syitä. Ellei sitten ole kyse alun tunnustelusta vasta tai poikkeuksellisen impulsiivisesti käyttäytyvistä ihmisistä.

        Eron jälkeen ongelmat harvoin häviää. Siksi uudellen lämmittely usein ei tuo haluttua tulosta. Valitettavasti näin. Lopun alku on lopun alku.

        Eroa voi tehdä monta vuotta, mä tein sitä monta monta vuotta ja sit kun se lopullinen tunne tuli, se oli siinä eikä paluuta ole, ainuita asioita josta olen ylpeä itsestäni, mä lähdin.
        Uudelleen lämmitely ei auta yleensä ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroa voi tehdä monta vuotta, mä tein sitä monta monta vuotta ja sit kun se lopullinen tunne tuli, se oli siinä eikä paluuta ole, ainuita asioita josta olen ylpeä itsestäni, mä lähdin.
        Uudelleen lämmitely ei auta yleensä ikinä.

        Ei se aina noin ole. Ei yleensä.jep...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe