Sinussa on parasta se, että olet niin hauska ihminen. Sulla on paras huumori! Sen lisäksi olet aina mukava kaikille. Niin, ja olet myös hyvännäköinen. Äänikin on kyllä sexy.
Mikä minussa on parasta mies?
55
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Hänessä, jota ajattelen on hienoja piirteitä
mm. moni-ilmeisyys 😁🙂😇🤥🤨😝🤫
herkkyys 💖, huumori🤣 aitous🥰 sinnikkyys ja kumma kyllä "unohtumattomuus" näinkin vähällä tuntemisella... Hän herättää minussa tunteita 😍- Anonyymi
Kivasti ajateltu, huomattu. Varmasti kiva saada palautetta tai siis minusta ainakin olisi kiva ajatella, että hän ajattelisi noin 🥰
- Anonyymi
Moni-ilmeisyys oli hyvä 😅
Sivusta kysyn että kaihan olet kertonut tai muutoin ilmaissut nuo sanomasi Hänellesi? Siinä komppaan edellä vastaajaa, että tuo on hienosti sanottu, ajateltu sekä kuvailtu, ja sinun Hän ansaitsisi tietää tuon.
Ajattelisin näin että, jos et halua hänen tietävän että ajattelet hänestä noin, niin voithan aina sanoa kuulleesi ohimennessäsi toisten häntä tuolla tavoin kehuvan. Etenkin silloin, jos hänelläsi jostain syystä sattuisi olemaan paha mieli jostain.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni-ilmeisyys oli hyvä 😅
Spedefeis ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedefeis ?
Suu vääntyy ihmeelliseen asentoon, nähnyt muillakin😀
- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Sivusta kysyn että kaihan olet kertonut tai muutoin ilmaissut nuo sanomasi Hänellesi? Siinä komppaan edellä vastaajaa, että tuo on hienosti sanottu, ajateltu sekä kuvailtu, ja sinun Hän ansaitsisi tietää tuon.
Ajattelisin näin että, jos et halua hänen tietävän että ajattelet hänestä noin, niin voithan aina sanoa kuulleesi ohimennessäsi toisten häntä tuolla tavoin kehuvan. Etenkin silloin, jos hänelläsi jostain syystä sattuisi olemaan paha mieli jostain.Mielelläni minä hälle nämä kertoisin kasvotusten, mutta tällä hetkellä meillä ei ole sellaista oikeaa yhteyttä joka tämän mahdollistaisi. Näen hänessä jotain sellaista jota arvostan pintaa syvemmälle. Tapaamista joskus toivoen. Odottaen. 🙏
Kiitos kun kommentoit. Arvostan sitä paljon.😍 - Anonyymi
Vauras mies
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni minä hälle nämä kertoisin kasvotusten, mutta tällä hetkellä meillä ei ole sellaista oikeaa yhteyttä joka tämän mahdollistaisi. Näen hänessä jotain sellaista jota arvostan pintaa syvemmälle. Tapaamista joskus toivoen. Odottaen. 🙏
Kiitos kun kommentoit. Arvostan sitä paljon.😍Toivon että saisitte sen oikean yhteyden välillenne. Odottavan aika on pitkä, ja tunteiden ollessa mukana paletissa, siitä ajasta tulee entistä pitempi. 😌
- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Toivon että saisitte sen oikean yhteyden välillenne. Odottavan aika on pitkä, ja tunteiden ollessa mukana paletissa, siitä ajasta tulee entistä pitempi. 😌
Sitä minäkin toivon. Pidän sitä epätodennäköisenä koska minulla ei ole enää osoitetta ja puh.numerot ovat vanhoja prepaid sellaisia. Joku kirjoitti asioiden kesken jäämisestä. Tiesin jo aikoja sitten, että niin tässä tulee käymään. Sitä minä kipuilin täällä. Ettei puhuttu kunnolla. Viime päivien viestit täällä ovat olleet kuin tuuleen hapuilua.. 🙂
- Anonyymi
Olet kiva ihminen öitä....
- Anonyymi
Ei kai vielä tähän aikaan mennä nukkumaan? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai vielä tähän aikaan mennä nukkumaan? 😄
Väsyttää 5/5 alkoholi yök🍷🍾🍺
- Anonyymi
Hymy, silmät, kasvot, vartalo, sääret, peppu. Hyvännäköinen nainen
- Anonyymi
Ei ollut mulle. Olen ihan tavallisen näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa kerroin omasta mielestäni olevan asian, en tiedä miten nainen tuon sanoisi, joten et tiedä tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa kerroin omasta mielestäni olevan asian, en tiedä miten nainen tuon sanoisi, joten et tiedä tuota.
Ajattelin vain, että ei kyllä ulkonäkö minussa se paras asia ole, jos nyt ihan realistisia ollaan. Kaivattusi on joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin vain, että ei kyllä ulkonäkö minussa se paras asia ole, jos nyt ihan realistisia ollaan. Kaivattusi on joku muu.
Ei hänessäkään. Kaunis sisältä ja ulkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänessäkään. Kaunis sisältä ja ulkoa.
Silti kaunis nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin.
- Anonyymi
Rauhallisuus, varmuus ja turvallisuuden tunne on siinä A-miehessä parasta.
- Anonyymi
Ö-miehessä ihan parasta on se tunne, mitä mä tunnen hänen lähellään, seurassaan. Harmi, ettei Ö ole mun seurassa nyt ollut hetkeen. Ehkä vielä joskus tai sitten ei. Ehkä ei, oltas varmaan jo törmätty jos Ö olis vielä maisemissa. En yhtään tiedä minne Ö on lähtenyt. Ja se tekee mut surulliseksi kyllä.
- Anonyymi
Entä parta ja silmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä parta ja silmät?
Nekin on kyllä kivat hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin on kyllä kivat hänellä.
Mmmm namskista niin on kyllä komea parta ja kauniit simmut. Hurjan piiitkät ripsetkin wautsi 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ö-miehessä ihan parasta on se tunne, mitä mä tunnen hänen lähellään, seurassaan. Harmi, ettei Ö ole mun seurassa nyt ollut hetkeen. Ehkä vielä joskus tai sitten ei. Ehkä ei, oltas varmaan jo törmätty jos Ö olis vielä maisemissa. En yhtään tiedä minne Ö on lähtenyt. Ja se tekee mut surulliseksi kyllä.
😂😂....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂....
En tiedä nauroitko sinäkin samalle, mutta naurattaa tuo Ö mies. 😂😂 Aika vähän tulee mieleen Ö:llä alkavia nimiä. Mutta se on hyvä että mukaan mahtuu yksi vähän erilaisempikin kirjain tavallisten kirjainten lisäksi 😁👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä nauroitko sinäkin samalle, mutta naurattaa tuo Ö mies. 😂😂 Aika vähän tulee mieleen Ö:llä alkavia nimiä. Mutta se on hyvä että mukaan mahtuu yksi vähän erilaisempikin kirjain tavallisten kirjainten lisäksi 😁👍
Se on mun ikioma Öykkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö <--- ? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Örjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Örjan?
Örski vaan tutummissa piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö <--- ? :D
hmmm?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki turkkilaiset alkaa ö-kirjaimella.
- Anonyymi
Olet kaunis, rauhallinen, aito, suorapuheinen ja itsepäinen. Ja nätti hymy tietysti.
- Anonyymi
Mun on vaikea laittaa sitä kaikkea mihinkään järjestykseen, joten aloitan niillä asioilla, jotka huomattuani aloin tuntemaan VIELÄ voimakkaammin vetoa häntä kohtaan.
Minun on ollut alusta asti helppo olla hänen kanssaan. Minun on helppo olla kenen kanssa tahansa, mutta joudun useimpien ihmisten kanssa ikäänkuin vähän tsemppaamaan ja hillitsemään persoonaani, ja se vaatii joskus vähän energiaa. Hänen kanssaan on vain kiva olla, ja minusta tuntuu, että en ole hänelle ainakaan sietämättömän rasittava, vaikka olisin oma itsenikin. Ja hänen kanssaan on niin vaivatonta olla, että meille syntyy ihan helposti pohdiskelevia keskusteluja ihan mistä vain aiheesta, ja hän kestää minua vaikka olisimme löytäneet kipeitäkin aiheita. Jonkun keskustelun jälkeen huomasin tuntevani ikävän fyysisenä tunteena rinnassa ja kurkussa. Olin rakastunut.
Aivan ensi kertaa tavattuamme huomasin toki heti hänen kauniit kasvonsa, sädehtivät silmänsä ja hymyn, jota en saa ravistettua mielestäni. Kaikkia tekemiäni huomioita hänen ulkonäöstään en tohdi edes kirjoittaa, mutta eläisin elämäni onnellisena loppuun asti, jos saisin halata häntä!
Hänellä on joitain sanontoja, jotka ovat tarttuneet minuun.
Ja pidän hänen tuoksustaan! Haistan hänet jo kaukaa ja tahtoisin aina juosta häntä vastaan!- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat hänestä! Uskallatko kertoa jonkun sanonnan joka on jäänyt häneltä mieleen? ;) sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti kirjoitat hänestä! Uskallatko kertoa jonkun sanonnan joka on jäänyt häneltä mieleen? ;) sivusta
👍👍👍🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍🙂
ööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oikein uskalla. Se olisi melkein sama, kuin kertoisin nimen täällä, ja en usko hänen tahtovan että häntä täällä tunnistettaisiin.
Tahdoin vielä lisätä sen, että pidän siitä, miten hän suhtautuu töihin. Meillä on molemmilla vähäsen tunnollisuutta ja työmoraalia.
Ja sitten sellainen asia....joka ei ehkä ole ilon asia...mutta tuntuu silti sisälläni sellaisena möykkynä rinnassa, että hänestä pilkahtaa joskus häivähdys surumielisyyttä...en ole varma, varmaan olen ylitulkinnut, mutta tulee joskus sellainen vähän haikea ja huolestunut olo. Toivottavasti hän voi hyvin ja on onnellinen!!! Yleensä meillä on kyllä kivaa!!! Joskus ollaan juteltu ja on tullut ilmi, että meillä on molemmilla vähän jotain rikki sisimmässä, ja minusta nämä juttelut ovat olleet voimauttavia...öh, on ehkä tuntunut vähän jopa, että....hmmmm, 🙄....aivan kuin hän olisi puuttuva palanen 🙄🙄🙄🙄
Kuin olisin jotenkin korjaantunut.
Ehkä me tasapainotamme toisiamme.
Voi vitsit, kun on kova ikävä!
- Anonyymi
En tiedä oikeen miehestä kun en tunne ja en rupea arvuuttelemaankaan kun en tee ajatuksia tuntemattomuuden perusteella johtopäätöksiä persoonasta sillä pitää ensin tuntea ihminen. Tosin en tule todennäköisesti koskaan tuntemaankaan, koska tunteet eivät kohdanneet ja muutenkin paljastui että oli varattu. (Siis jos tähän aloitukseen voi naisetkin kirjoittaa) Mukavan kiva aloitus jollekin, kun täällä paljon on negatiivisuuttakin.
- Anonyymi
Sinä (jos siis olet hän) olisit täydellinen ihminen mulle miehelle. En muuttaisi sinussa mitään. Olet täydellisen kaunis ja heleä naurusi saa minut onnelliseksi. Sitäpaitsi naurat vitseilleni. m>n
- Anonyymi
Vitsit on vitsejä, niille yleensä nauretaan.
- Anonyymi
tuollainen kuulustelukirjelmä on kirjoitettava wc paperiin, sua varten höpö......
https://www.youtube.com/watch?v=SukIBef1Yxs- Anonyymi
terveisin.Suojelupoliisi
- Anonyymi
Noh äläppä ny innostu kovin, aaton jälkeen on joka päivä ollut luonteen parannusta. Taistelut on tosi rankkoja
https://m.youtube.com/watch?v=TJOHiFC_B2w - Anonyymi
Juosta aina vastaan o kaunis ajatus
https://youtu.be/fA5yRFStJvQ - Anonyymi
Hän on osaava bisnesnainen
- Anonyymi
Sellanen höpsö pikku tonttu :)
- Anonyymi
Kokonaisuus;)
- Anonyymi
https://youtu.be/mY2SuS1C-X8
Hyvää yötä - Anonyymi
Mää tykkään sen mimmin viisaudesta. Sil mimmil leikkaa! Järki-ihminen. Herkkä ja naisellinen mimmi. Tietty ohan sil vetoovat silmät ja peräsin.
Huonoo on et se nuolee aina haavansa piilos. Tietty sen arvaa et ku siit ei kuulu et se kärsii - AnonyymiUUSI
Oikeinkirjoitus?
- AnonyymiUUSI
Nukkunut jo pari tuntia.
- AnonyymiUUSI
Aika vanhan aloituksen nostit. Miksiköhän?
- AnonyymiUUSI
J mies nyt vain vie voiton, ja kevyesti❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893