tavata 12.02.2021 viimeistään? Tehdään siitä meidän päivämäärä kun se on tollanen hieno. Jos sä haluat myös?
voitasko me mies
73
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot nainen s kirjaimilla 🙂
- Anonyymi
Ei löydy ässiä, ei etu- eikä sukunimessä, mutta osoitteessa olisi. Se ei taida riittää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy ässiä, ei etu- eikä sukunimessä, mutta osoitteessa olisi. Se ei taida riittää? :)
Mikäs on toisen osapuolen alkavakirjain osoitteessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on toisen osapuolen alkavakirjain osoitteessa ?
katuosoitetta en tiedä sille hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten kirjoita tänne 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten kirjoita tänne 🙂
Niin tai jos sä vastailet vaan noille palloille, niin pysytään eri ketjuissa. Mä en enää vastaile palloille :)
- Anonyymi
Ketä Ässää hapuilet? Onko hänessämä mitään tunnistettavaa tai muistettavaa?
- Anonyymi
Ei s ja ei kiinnosta, etsi vaikka kirsikka, kirsikka.
- Anonyymi
Onhan tuo hieno päivämäärä.
- Anonyymi
Niin ja siitä voisi tehdä vielä hienomman, jos olisi 2 joilla sama tahtotila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja siitä voisi tehdä vielä hienomman, jos olisi 2 joilla sama tahtotila.
Niin voisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voisi.
Ihana.
- Anonyymi
Ei taida se jos haluat mies enää olla täällä, siihenhän tuo jos sä haluat tietenkin viittaa.
- Anonyymi
Hankala sanoa. En oikein jaksa enää lueskella kun taso on mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostaisiko tuo alakuloisuuttani ?
Leikit vaan numeroilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se lueskella vieläkin. Monethan lukee jos jotain sattuisi vastaan tuleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se lueskella vieläkin. Monethan lukee jos jotain sattuisi vastaan tuleen.
Niin, en tällä hetkellä tiedä. Kun oon itsekin täällä vähemmän käynyt nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostaisiko tuo alakuloisuuttani ?
Leikit vaan numeroillaEi ole tarkoitus kenenkään alakuloisuutta nostaa. Jos haluat riidellä niin mä en. Kiitos ja näkemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarkoitus kenenkään alakuloisuutta nostaa. Jos haluat riidellä niin mä en. Kiitos ja näkemiin.
Joku heitti sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku heitti sivusta
Ok, joskus vaan tuntuu, että kirjoituksessa on sellainen sävy heti, että toi haastaa riitaa. En jaksa sellaista, tapelkoon jonkun mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en tällä hetkellä tiedä. Kun oon itsekin täällä vähemmän käynyt nyt.
En tiedä kanssa, mutta jos on ollut oma kirjoitus, kyllä monet tehtyjään seuraa jos joku kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kanssa, mutta jos on ollut oma kirjoitus, kyllä monet tehtyjään seuraa jos joku kirjoittaa
Niin tietysti omia aloituksia seuraan, tätäkin. Tiettyyn rajaan asti, en välttämättä selaa eilisiä enää. En jaksa lueskella aloituksia, joissa jo otsikko kertoo, että rimanalitus kyseessä. Joku kyselee onko kaivattusi läski tuossa vieressä. Ei voisi vähempää kiinnostaa enkä sellaisia lue. Se siitä palstan tasosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti omia aloituksia seuraan, tätäkin. Tiettyyn rajaan asti, en välttämättä selaa eilisiä enää. En jaksa lueskella aloituksia, joissa jo otsikko kertoo, että rimanalitus kyseessä. Joku kyselee onko kaivattusi läski tuossa vieressä. Ei voisi vähempää kiinnostaa enkä sellaisia lue. Se siitä palstan tasosta.
Oot seurannut jos haluat aloittajaa. Aika moni on.
- Anonyymi
hmmm .... naiset.. :)
- Anonyymi
aha, eli sulle ihan sama mitä numeroita päivässä on :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha, eli sulle ihan sama mitä numeroita päivässä on :)
Onse hiano kuny tarkemmin kattelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut viimeistässi 12 päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on palindromi, ei niitä usein ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemminki sopii mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemminki sopii mulle.
Tulit sivusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet ap, niin sopii.. vaikka perjantaihan se on. Saattaa tulla rasittava :) viikonloppu kun ystävänpäivä heti sunnuntaina. Niin paljon vaaleanpunaista, että mulla saattaa mennä ruskeat lahkeeseen.. noin kuvaannollisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet ap, niin sopii.. vaikka perjantaihan se on. Saattaa tulla rasittava :) viikonloppu kun ystävänpäivä heti sunnuntaina. Niin paljon vaaleanpunaista, että mulla saattaa mennä ruskeat lahkeeseen.. noin kuvaannollisesti
mä olen ap ja tosiaan ystävänpäivä, sehän on vuosittain :)
Mutta ei hätää, en mä sitä sen kummemmin vietä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit sivusta..
Ei kun mä oon ap ja tuo viimeistässi tuli sivusta.
- Anonyymi
Sopisi mulle, jos sattuisit olemaan hän, jota ajattelen. m>n
- Anonyymi
niin tietysti, en ajattelut ketään pussi päässä tavatakaan.
- Anonyymi
Sopis kyllä 👌😘 TAi aiemminkin ;)
- Anonyymi
Muuten kyllä voitaisiin tavatakin, mutta nämä "palstatärskyt" eivät oo oikein vakuuttavia... 😂😂🙂
Mutta tosi kiva ajatus kaikesta huolimatta. Ja jos oisit vielä se tyyppi joka asuu next door to Alice.... ✌️- Anonyymi
Olen siis nainen eikä naapurissani asu ketään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä, katse huomenna aamulla tien toiselle puolen, sieltä se muuttoauto jo tulikin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä, katse huomenna aamulla tien toiselle puolen, sieltä se muuttoauto jo tulikin ;)
Ja harrastan juurikin kiikarointia...Kiva tavata uusi naapuri ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja harrastan juurikin kiikarointia...Kiva tavata uusi naapuri ;)
Ajan takaa
Tommy Hellsten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo ihan rauhassa. Vastasin kyllä huumorimielessä tähän. Toivottavasti löydät omasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tien toiselle puolelle :) Mutta siellähän on se.. Ei taida olla mulle tämä ohje.
Olisin kyllä maailman onnellisin nainen, jos hän muuttaisi tähän nurkille. Luulenpa, että nähtäisiin aika usein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo ihan rauhassa. Vastasin kyllä huumorimielessä tähän. Toivottavasti löydät omasi.
Joo toivotaan.
- Anonyymi
Naivistisuuteni on tosi naivia muuten, hieman kuin väsymyskin on vaan väsymystä. Tietsä?
- Anonyymi
No en tiiä jos et kerro.
- Anonyymi
Yksinpuhuja linnasta!! Voi hyvänen aika🎭pelottavaa.
- Anonyymi
Missä kuussa on aloittajan syntymäpäivä?
- Anonyymi
Hän mies ei sitä kyllä tiedä, ei ole kysynyt enkä ole kertonut. Joten ei käy edes tunnisteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän mies ei sitä kyllä tiedä, ei ole kysynyt enkä ole kertonut. Joten ei käy edes tunnisteesta.
Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
syntymäpäivä on maan pinnalla, eikä kuun pinnalla, eikä aurinkon pinnalla, eikä nyt auta väitellä
t.jätä mut jo rauhaan
ps.SYNTYMÄPÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
hähähähähähähähöä
https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sä miehen synttäripäivän??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sä miehen synttäripäivän??
En tiedä. Haluaisin kyllä ja horoskoopinkin.
- Anonyymi
Tutkin juuriani etsien vastausta uppiniskaisuuteeni.
- Anonyymi
Löytyikö vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyikö vastausta?
Ei löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy
Jos ei millään löydy niin se voi olla myös ihmisen luonnollista pahuutta syntiinlankeemuksesta eikä välttämättä aina sieltä juurista tulevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy
Tuo höpö vastaus oli sivusta. Miten sun uppiniskaisuus ilmenee?
- Anonyymi
Periaatteessa hieno ajatus.
Mietin vaan, että onko meillä maskit naamalla, pipo päässä ja aurinkolasit silmillä suojaamassa kevättalven auringolta? Pitääkö ottaa henkkarit mukaan, jotta varmistaudutaan toistemme henkilöllisyydestä?- Anonyymi
Ehkä helmikuussa ei enää tarvita maskia. Ja tuskin vielä aurinkoa. Henkkarit hän voisi kyllä vilauttaa. Ratkeaisi monta juttua yhdellä vilauksella.
Kait se on sitten pakko.
- Anonyymi
Hiano päivämäärä! :)
- Anonyymi
Eikö vaan olekin. Hei sulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vaan olekin. Hei sulle :)
Kyllä, kyllä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kyllä! :)
Kiva kun oot. Jos oot.
- Anonyymi
Voitais mut ei se musta riippua.
- Anonyymi
No ei, mutta molemmista riippuu.
- Anonyymi
JOO. Horoskooppi lupas rakkautta helmikuun pualiväliin <3
- Anonyymi
Mikä olet horoskoopissa? en tiedä mikä hän on, mutta jos tietäisin lukisin kaikki luonneanalyysit siitä merkistä (teinimäisesti).
- Anonyymi
Ja lupas myäs lottovoiton loppuvuoteen!
- Anonyymi
Ap: lle vastaus. En luultavasti voi nähdä tuolloin, koska (nyt tulee samanlainen "tekosyy" vastaus kun usein sinulta tuli minulle...) kylpyhuoneen kaakelit.
Mulle kyllä kelpais ennemmin tai myöhemmin.
Ennemmin olis kiva.. Eiks?- Anonyymi
Milloin mä olisin sinulle noita tekosyitä antanut? Kun mitään et ole koskaan pyytänyt. Heti olisi paras.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042