Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

65

  1. Mä olen aina looseri

    Mulle ei koskaan tapahdu . Kaikki naisetkin katsoo vam.maiseksi. Joo, olen aivovammainen. Ihan sama. En enää jaksa sel
    Sinkut
    3
    208
  2. Tyttöjä sekä naisia syrjitään!

    Urhéilussa sekä tyttöjä, että naìsia vähätellään. MIKSI? Itse olen ollut vaativassa kemian teolliìsuuden systeemìssä. E
    Sinkut
    19
    287
  3. Hieman närästykseen helpotusta

    Huh, meinasi tulla närästys. Onneksi ymmärsin ottaa natriumbikarbonaattia. Na2CO3 on mm. närästyslääke Samarinin vaikut
    Sinkut
    3
    140
  4. Ihan varppina on teidän syy!

    Profiilikuvani on ihan vinossa! Kuka se teistä oli!? Harmisko ajoi täysillä hiasella kylkeen? Minun vika se ei ainakaan
    Sinkut
    8
    171
  5. Harmis ja muut persut

    Sovitaanko näin, ettemme vähättele toisiamme? Olen varmasti syyllistynyt siihen itsekin. Mutta siitä ei ole mitään pitkä
    Sinkut
    27
    371
  6. Aikoinaan engelsmannit moukarivoivat rannikkoamme.

    Noh, Kokkolassa annoimme turpiin kunnolla. Kasakat olivat toki auttamassa. Mutta edelleen englannin ainoa sotasaalis ele
    Sinkut
    1
    36
  7. Kaikki kiusaa

    Olen yrittänyt etsiä parisuhdetta, mutta pinnalliset naiset eivät ole ottaneet erittäin kivuliaata varpaankynnen lohkeam
    Sinkut
    0
    39
  8. Teistä ei lähe

    Aika nössöjä. Hmph. Voi voi. Pojat on lapsia. Ihmettelee sitten miksi naisia ei kiinnosta.
    Sinkut
    0
    55
  9. PALSTA TÄYNNÄ LOOSEREITA

    Hitto mitä pelleloosereita. Nainen varmaan ihkuna oottaa just itsesäälipaskaa? Mikä VTU teitä jätkät vaivaa? ootteko noi
    Sinkut
    7
    56
  10. Nyt ollaan asian ytimessä

    Huulipunapuolueet. Lisäksi keput ja kokkarit ovat riistäjiä. Keput kokkarien traktoreillä levittävät vassareita pelloill
    Yhteiskunta
    0
    37
  11. aRajat kiinni

    Peppulit rajojen ulos
    Sinkut
    0
    30
  12. NÄYTÄ PROSESSIMIES

    Niin. Näytä mulle prosessinhoitaja niin minä näytän henkilön joka sanoo OHO!?
    Sinkut
    1
    31
  13. Nooh nyt on hyvä mieli

    Taasen tuli autettua ja lohdutettua ihmisiä. Itse olen tyytyväinen kunhan sain autettua poloisia. Miten teillä muilla ry
    Sinkut
    7
    52
  14. Anteeksipyyntöni

    Olen oikeasti pahoillani, mikäli olen loukannut ihmispoloa. En halua ketään loukata tahi väheksyä. Olen nöyrimmin pahoil
    Sinkut
    0
    39
  15. Paskiaiset?

    Noh te idarit ja koskaan ketään saamattomat. Onko nyt hyvä mieli? Te paskat ette koskaan, onneksi tule lisääntymään kosk
    Sinkut
    14
    154
  16. Iltapaska sensuroi

    Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska Iltapaska
    Yhteiskunta
    0
    26
  17. Nämä helsinkin sanomista trollaavat

    Nämä oikeistolehti hesarin, ja muista verkkolulkaisullla trollaavat ovat mielestäni oikeistoiltapäivälehden kanssa ihan
    Sinkut
    0
    33
  18. Olen pahoillani

    En minä, timo juhani similä tiennyt minkälaisen paskamyrskyn aloitan.. Olen siis pahoillani, ja elkäätte syyttäkö muita
    Sinkut
    0
    22
  19. paskoja iareita

    Juusereita olette kaikki
    Sinkut
    2
    32
  20. Taas nöyrästi

    Entinen vuokranantajani myi asunnon. Noh, uusi sijoittaja osti sekä tuli ntekemään uuden vuokrasopimuksen. Kaikki oli en
    Sinkut
    0
    40