Myyn käytettyjä pikkuhousuja, katso lisää täältä:
https://www.huuto.net/kayttaja/2879218
Ota yhteyttä!
[email protected]
Kik: Aadapanties
Käytetyt pikkuhousut
4
1704
Vastaukset 4
- F4ntasy0fAllium
Vaihtuuko kiloon silliä?
- Anonyymi
Aada tarvitsee tynnyrillisen härskejä sillejä jotta saa kalsareihinsa aromit kohdalleen.
- F4ntasy0fAllium
Anonyymi kirjoitti:
Aada tarvitsee tynnyrillisen härskejä sillejä jotta saa kalsareihinsa aromit kohdalleen.
Kiitos viestistäsi! Milloin toivoisitte tilauksen olevan perillä? Nostan yhden tynnyrin nyt lämpimään tilaan ja raotan kantta, jotta aromi olisi toivomanlaisenne.
- Anonyymi
F4ntasy0fAllium kirjoitti:
Kiitos viestistäsi! Milloin toivoisitte tilauksen olevan perillä? Nostan yhden tynnyrin nyt lämpimään tilaan ja raotan kantta, jotta aromi olisi toivomanlaisenne.
Otatko vaihdossa kerran käännetyt välihousut 60-luvulta. Ihan hyvät kun koputtelee isommat kuivikkeet irti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680