Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa Estradot 50 mg -laastareita ja Primolut Nor -pillereitä. Viimeisin kunnon tyhjennysvuoto tuli lokakuussa. Marraskuun vuoto oli naurettava ja nyt pelkään, ettei nytkään tule mitään. Käydessäni gynellä syyskuun alussa tämä määräsi myös Femoston 2/10. En vielä aloittanut, koska jotenkin olen tykännyt laastareista. Farmaseutti kertoi, että Primolut voi aiheuttaa vuotohäiriöitä tai niukkoja vuotoja. Nyt kyllä kaipaisin jo kunnon tulvaa!! Tuntemukset ovat ihan kuin kuukautiskivut, mutta mitään ei tule, Mietin josko tuo Femoston olisi vuotojen osalta kuitenkin parempi ja toimivampi vaihtoehto. Ainakin käytetty keltarauhashormoni on eri ja kaipa sillä voi olla merkittäväkin ero.
Femoston 2/10 vai Estradot + Primolut Nor
Anonyymi
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875