Moi. Oon tyttö joka kokee itsensä masentuneeksi ja oon hyvin hyvin hyvin varma että mulla on masennus. Lääkäri ei oo sitä mulle todennu mutta oon välillä väsyny, välillä valvon klo 6.00 yöllä, herään lomalla klo. 14.00 ja haluun vaan kuolla:( En oo kertonu mun tunteista kenellekkään ja kukaan ei oo kysyny pitkään aikaan mitä mulle kuuluu. Ja sillon ku joku kysyy sanon että voin hyvin:( Itsemurha on käyny mielessä ja on tälläki hetkellä mielessä... Sillon ku toivottavasti koitat antaa vinkkiä en oo varmaa enää elossa:(pliis auttakaa mua koska en tiiä pitäiskö kuolla vai hankkia apua...
Masentunut
Anonyymi
3
715
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko joku ihmisistä auttaa tätä nuorta apua kaipaavaa tyttöä?! Hän sanoi että sillon kun joku toivottavasti koittaa auttaa hän ei varmaan olisi enää ELOSSA. Tässä tilanteessa on todella törkeää se, että KUKAAN EI OLE KOMMENTOINUT TÄTÄ TEKSTIÄ TAI EDES LUKENUT. Tämä on surullista. JOTEN AUTTAKAA TÄTÄ NUORTA TYTTÖÄ ENNENKUIN HÄN TEKEE ITSEMURHAN!? Jooko?!
- Anonyymi
minulla on aika samantapainen tilanne itsellä
- Anonyymi
Hei! Nyt kuulostaa aika pahalta! Oon sitä mieltä, että kannattaa soittaa jonnekkin kriisi puhelimeen tai kertoa vanhemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881