Masentunut

Anonyymi

Moi. Oon tyttö joka kokee itsensä masentuneeksi ja oon hyvin hyvin hyvin varma että mulla on masennus. Lääkäri ei oo sitä mulle todennu mutta oon välillä väsyny, välillä valvon klo 6.00 yöllä, herään lomalla klo. 14.00 ja haluun vaan kuolla:( En oo kertonu mun tunteista kenellekkään ja kukaan ei oo kysyny pitkään aikaan mitä mulle kuuluu. Ja sillon ku joku kysyy sanon että voin hyvin:( Itsemurha on käyny mielessä ja on tälläki hetkellä mielessä... Sillon ku toivottavasti koitat antaa vinkkiä en oo varmaa enää elossa:(pliis auttakaa mua koska en tiiä pitäiskö kuolla vai hankkia apua...

3

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko joku ihmisistä auttaa tätä nuorta apua kaipaavaa tyttöä?! Hän sanoi että sillon kun joku toivottavasti koittaa auttaa hän ei varmaan olisi enää ELOSSA. Tässä tilanteessa on todella törkeää se, että KUKAAN EI OLE KOMMENTOINUT TÄTÄ TEKSTIÄ TAI EDES LUKENUT. Tämä on surullista. JOTEN AUTTAKAA TÄTÄ NUORTA TYTTÖÄ ENNENKUIN HÄN TEKEE ITSEMURHAN!? Jooko?!

• Anonyymi

minulla on aika samantapainen tilanne itsellä

• Anonyymi

Hei! Nyt kuulostaa aika pahalta! Oon sitä mieltä, että kannattaa soittaa jonnekkin kriisi puhelimeen tai kertoa vanhemmille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1468
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      194
      1440
    3. 76
      1185
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      1005
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1000
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      40
      975
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      925
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      922
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      8
      874
    Aihe