Mikä merkki soveltuu parhaiten johtotehtäviin/johtajaksi? Onko kokemusta omista esimiehistä esimerkiksi? Mikä merkki osaa olla hyvä johtaja? Valitettavan usein törmää epäpäteviin tai Hitler-kopioihin...
Mikä merkki on paras pomo?
27
9799
Vastaukset
- tbr
itselläni oli kauris pomo ja oli hullunhauska ja todella rento. ihana ihminen. muiden pomojen horoskooppeja en oikein tiedä.
- oinatar
Itselläni on ollut monta pomoa mutten ole tietoinen kuin yhden horoskoopista, hän oli vaaka. Tulin hänen kanssaan toimeen hyvin, kaikki tulivat. Hän oli hauska tyyppi ja ennemminkin kaveri kuin pomo. Tosin hän oli myös hyvin hajamielinen, asiat unohtuivat häneltä helposti.
Minulla on ollut myös järkyttävän kamalia Natsi-pomojakin, he olivat tehokkaita mutta ilkiöitä =) Mielummin työskentelen mukavan hyvän tyypin alaisuudessa vaikka hän olisikin vähemmän tehokas.
Ilkeä pomo voi pilata koko työpaikan ilmapiirin.
Luulisin että pomona parhaimpia voisi olla juuri vaaka, diplomaattinen, miellyttävä, hyvä keskustelija, huumorintajuinen ja ottaa huomioon muidenkin mielipiteet.
Toinen hyvä voisi olla rapu. Olen kuullut monesti että rapuja kutsutaan laiskoiksi. Ehkä ovatkin kotona mutteivat työssä. Olen työskennellyt rapujen kanssa ja viihtynyt hyvin. Rapu olisi pomona tunnollinen, huumorintajuinen ja hän myös on kuuntelutaitoinen. Rapu voisi olla alaisilleen ikäänkuin äiti/isähahmo =)
Myös vesimies voisi olla hyvä pomo. Vesimies tuskin olisi kaavoihin kangistunut, ehkäpä jopa ottaisi erilaisia ideoita hyvin vastaan ja haluaisi uudistaa.
Oinas olisi taatusti tehokas pomo, asiat hoituisivat mutta muuten oinas saattaisi olla liian hermoheikko ja äkkipikainen, itse ainakin =)
Kauriissa olisi myös ainesta hyväksi pomoksi. - teppo
oinatar kirjoitti:
Itselläni on ollut monta pomoa mutten ole tietoinen kuin yhden horoskoopista, hän oli vaaka. Tulin hänen kanssaan toimeen hyvin, kaikki tulivat. Hän oli hauska tyyppi ja ennemminkin kaveri kuin pomo. Tosin hän oli myös hyvin hajamielinen, asiat unohtuivat häneltä helposti.
Minulla on ollut myös järkyttävän kamalia Natsi-pomojakin, he olivat tehokkaita mutta ilkiöitä =) Mielummin työskentelen mukavan hyvän tyypin alaisuudessa vaikka hän olisikin vähemmän tehokas.
Luulisin että pomona parhaimpia voisi olla juuri vaaka, diplomaattinen, miellyttävä, hyvä keskustelija, huumorintajuinen ja ottaa huomioon muidenkin mielipiteet.
Toinen hyvä voisi olla rapu. Olen kuullut monesti että rapuja kutsutaan laiskoiksi. Ehkä ovatkin kotona mutteivat työssä. Olen työskennellyt rapujen kanssa ja viihtynyt hyvin. Rapu olisi pomona tunnollinen, huumorintajuinen ja hän myös on kuuntelutaitoinen. Rapu voisi olla alaisilleen ikäänkuin äiti/isähahmo =)
Myös vesimies voisi olla hyvä pomo. Vesimies tuskin olisi kaavoihin kangistunut, ehkäpä jopa ottaisi erilaisia ideoita hyvin vastaan ja haluaisi uudistaa.
Oinas olisi taatusti tehokas pomo, asiat hoituisivat mutta muuten oinas saattaisi olla liian hermoheikko ja äkkipikainen, itse ainakin =)
Kauriissa olisi myös ainesta hyväksi pomoksi.Horoskoopit voi tunkea hanuriin. Niillä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
oinatar kirjoitti:
Kauriissa olisi myös ainesta hyväksi pomoksi.Mulla on ollut kolme vaakaa pomona, kaikki ovat olleet jostain syystä järkkyjä, eivät siedä fiksuja alaisia, joilla on omia ajatuksia.
- Tulppaani
Leijonaa veikkaisin.
- Kerstin
Leijona on liian valikoiva...
- Heli
esimieheni ovat olleet Oinas, Kauris ja Vesimies. Kukaan heistä ei vaatinut alaisiltaan enempää, kuin mihin itse kykeni. Osasivat myös antaa tunnustusta silloin, kun siihen oli aihetta.
- neitsyt
,,,,,,,,,,,,,,,mita viela,,,,,,,,,,,,,,
leijonako???kaikkijen ylapuolella laijaileva iteaan taynna olava pirtti hirmu,,,,
kauris,,,????itkupilli liijan herkka tiukoissa paikossa,,,,
kaksonen????ilimielava vayrynen,kaantaa takin tuulen mukaan,,,,,,,,,,,
harka,,,??ittepainen jaarapaa,,,
valitkaa vain suosijolla NEITSYT tekee puhdasta siistia tyota jopa toistenkin kun ei kehtaa katsella toisten sotkuja,,,, - ...........
neitsyt kirjoitti:
leijonako???kaikkijen ylapuolella laijaileva iteaan taynna olava pirtti hirmu,,,,
valitkaa vain suosijolla NEITSYT tekee puhdasta siistia tyota jopa toistenkin kun ei kehtaa katsella toisten sotkuja,,,,Tekstiäsi oli todella vaikea lukea. Harjoittelehan kirjoittamista.
- Kau-ris
neitsyt kirjoitti:
valitkaa vain suosijolla NEITSYT tekee puhdasta siistia tyota jopa toistenkin kun ei kehtaa katsella toisten sotkuja,,,,hyviäkin neitsytpomoja löytyy. Minun osalleni on kyllä sattunut näennäistehokkaita ja lyhytjännitteisiä neitsyitä.
En tosin työskentelekään siivousalalla;)
- mä vaan
Saa kyllä ihmiset liikkeelle.
- tietenkin
!!!
- Zoozi
Jousimiehet on parhaita esimieshommiin.
- alaisena:)
Zoozi kirjoitti:
Jousimiehet on parhaita esimieshommiin.
ainoastaan silloin, kun tekevät etätyötä itsensa
- neutral
että skorpparit ovat parhaimpia johtajia,koska valta ei heitä sokaise(tietty persoona ratkaisee)
- todellakin
paras. Riippuu tietenkin skorpparista...
- perävaunu
örkasmot
- tök
tök.. ei voi tajuu!!!
- Anjeliin...
Kalat-merkkinen on kaikkein parhain, hän ei suosi yhtä ja morkkaa toista, hän oli puolueeton ja oikeuden mukainen.
- hessu
Anjeliin... kirjoitti:
Kalat-merkkinen on kaikkein parhain, hän ei suosi yhtä ja morkkaa toista, hän oli puolueeton ja oikeuden mukainen.
ei hhoroskoopimerkillä ole väliä kunhan se on KAURIS
- nina
Anjeliin... kirjoitti:
Mulla on kalat esimiehenä. Olisin kovinkin onnellinen, jos tosiaan ei morkkaisi selän takana ketään ja olisi kaksinaamainen.
Mutta, olen tullut siihen tulokseen ettei kyseisellä
henkilöllä ole omat asiat kunnossa ja kärsii huonosta itsetunnosta.
Bestiksenä mulla on kuitenkin ihminen joka on kalat horoskoopissaan ja on mitä tasapuolisin ja reilu ihminen kaikille. Eli... oiskohan noihin kooppeihin aina luottamista...tiedä sitä sitten.
- Entinen horoskooppien tekijä
Horoskoopit ovat huijausta, taikauskoa, rahastusta. Niillä ei ole mitään todellista merkitystä realistisen elämän suhteen. Niidenkin koukkuun on jäänyt paljon niin miehiä kuin naisiakin. Itse olen onneksi päässyt niistä vapaaksi. Olin vielä 1980-luvulla joka päivä koukussa horoskooppeihin. Tein niitä itse,ja PAKKO oli lukea joka päivän horoskooppi. Aivan kuin joku huume- tai alkoholikoukussa tai uhkapelinhimossa oleva.
Vielä pahempi,jos joitakin yhteiskunnan johtopaikkoja päätetään taikauskoon liittyvien horoskooppien mukaan.Niinkuin esim Intiassa tehdään.Intian yhteiskunnallinen surkea tilakin sen näyttää. - saarunen
Härkä. Se ei enna pienten vastoin käymisen vaikuttaa , eikä anna periksi ja vie työn loppuun saakka
- tietenkin
Vaa'at on hauskoja ja sosiaalisia ja ne aina kattoo jokaisen puolen asiasta enneku päättää ne on kivoja.
Vaakoja!
:)- may
Mun esimies oli vaaka. Väisteli velvollisuuksiaan, eikä osannu ottaa kantaa puoleen eikä toiseen. Otti nokkiinsa hyvin pienistä asioista ja tussahteli vähän väliä. Tais vaaka-kupit keikkua puolelta toiselle vähän liian nopsaan.Joten enpä menis yleistämään, että kaikki vaakaihmiset ois hyviä esimiehiä!
- äimä
No kyllä jollain on taas varsinainen huoli,miten helvetissä joku jaksaa vaivata päätään (tosin melko tyhjää semmoista) moisten 'asioden' miettimiseen...no, näitä tosin lukee kyllä kun ei ole kunnon vitsejäkään tarjolla...hoh..hoh..ja sääli sinua 'mietiskelijää'
- .........
Sinun kirjoitustaidoillasi en puhuisi tyhjästä päästä. Näköjään tuottaa sinulle vaikeuksia yrittää kirjoittaa oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138