Aiemmin kutsunnoissa painoin vain 86 kiloa ja olin 19v nyt olen 21 ja painan vain 226kg...jaksanko juosta kuten muutkin? Niin ja olen siis tyttö.
En saanut lykkäystä inttiin..
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Just sopivat mitat moottorikelkka-lähetiksi.
- Anonyymi
Mäpä sain koska en suostunut liittyä maskistien kultti-uskontoon johon kuuluu maskin kantaminen.
- Anonyymi
Tytöille ei ole kutsuntoja joten aloitappa uusi ketju paremmalla stoorilla.
- Anonyymi
Jaksat varmasti. se on sitä naisenergiaa. Ehkä uusissa kutsunnoissa kannattaa sanoa olevansa vaikka mikä ja enemmänkin sukupolillinentonkin.Tai joku.
KUitenkin sanoisin tulevaisuuteesi, mamupatjana menestyt ehkäpä parhaiten. Kannattaakin VOK:ien läheisyydessä päivystää sateenkaari, tai muuta kylttiä heiluttaen Tiedotta olemassa olostaan. Vaikka sen kyllä läskeistä huomaa ja hajusta.
Jaksat kyllä aikansa lyllertää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403045- 792907
- 282694
- 192665
- 522382
- 192077
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121758