Aihe

En saanut lykkäystä inttiin..

Anonyymi

Aiemmin kutsunnoissa painoin vain 86 kiloa ja olin 19v nyt olen 21 ja painan vain 226kg...jaksanko juosta kuten muutkin? Niin ja olen siis tyttö.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just sopivat mitat moottorikelkka-lähetiksi.

• Anonyymi

Mäpä sain koska en suostunut liittyä maskistien kultti-uskontoon johon kuuluu maskin kantaminen.

• Anonyymi

Tytöille ei ole kutsuntoja joten aloitappa uusi ketju paremmalla stoorilla.

• Anonyymi

Jaksat varmasti. se on sitä naisenergiaa. Ehkä uusissa kutsunnoissa kannattaa sanoa olevansa vaikka mikä ja enemmänkin sukupolillinentonkin.Tai joku.
      KUitenkin sanoisin tulevaisuuteesi, mamupatjana menestyt ehkäpä parhaiten. Kannattaakin VOK:ien läheisyydessä päivystää sateenkaari, tai muuta kylttiä heiluttaen Tiedotta olemassa olostaan. Vaikka sen kyllä läskeistä huomaa ja hajusta.

Jaksat kyllä aikansa lyllertää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      11161
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      130
      4961
    3. Sofian kylpylämaksut ulosottoon

Voi Stefu parkaa. Sofian hemmottelu on käynyt kalliiksi, niin kalliiksi että rahat on loppu, ja hemmoteltava on siltikin, vaikka laskulla, joka jätetä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1726