Aihe

Maanantaina 2021 Corolla alle

Anonyymi

Maanantaina 4.1 päättyy kahden kuukauden odotus kun saan corolla Hatcback hyprid Activen alle. Marraskuussa olisin jo saanut, mutta ei järkeä rekisteröidä silloin nyt saa vuoden uudemman.
Ensimmäinen Corolla edellinen oli Auris ja se oli hyvä kaikin puolin, Corolla on vielä tukevampi ja hiljaisempi. Niille ketkä kysyy miksi en ostanut jotain muuta, niin kerron Toyotalla ainoastaan on itselataava täyshypridi ja Toyotan luotettavuus tilastot kertoo lisää.

83

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa. Oman Corollani sain jo onneksi myytyä.

      • Anonyymi

        Helppo uskoa. Ostaja ei varmaankaan kysellyt, onko tyyppiviat korjattu, kuten monen muun merkin kanssa saattaa käydä.


    • Anonyymi

      Juu, muutamassa päivässä se sama Toyota nuorentuu vuodella, voihan pyhä Sylvi.
      Kai ymmärsin pyytää Peltorit ja ruostesuojauksen kaupantekijäisiä?

    • Anonyymi

      Itselataava EI ole täyshybridi. Se on mukahybridi.
      Eikä ainakaan täyshypridi, niinkuin aloittaja virheellisesti kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon!
      Tämän hetken paras valinta keskiluokan autoksi!

      • Anonyymi

        Hihii, nopein ruotuja ja meluisin, ei mitään hyvää annettavaa, kalliskin luokassaan ja heikoin.


    • Anonyymi

      Rööööl spunk spunk. Palstan tojotero röllii 24h spunk spunk. Miljoonii röllejä vain tojon tähden. Miksi

    • Anonyymi

      Taas yksi höynäytetty. Taitaa kuskin ikä alkaa ainakin kutosella, mutta todennäköisesti seiskalla. Joskus ennenwanhaan auton vuosimalli määriteltiin käyttöönottovuoden mukaan, mutta ei enää. Täsmälleen saman hyvityksen saat sitten joskus kun vaihdat mutta parin kuukauden ajot uudella autolla jäi ajamatta. Autokin on aivan varmasti samasta laivalastista ja myyjä on vaan pitänyt sitä varastossa nimelläsi, eikä siis yhtään uudempi.

      Muuten, lataako se autosi itseään parkkiruudussa seistessään? Plugari sentään latautuu sähköllä.

    • Anonyymi

      2020 vuosimalli siis kun silloin valmistettu. Todennäköisesti jo loppukesällä viime vuonna.

      • Anonyymi

        Vuosimalli on eri asia kuin valmistusaika. Jos malli vaihtuu niin uutta myydään jo edellisen vuoden puolella.


      • Anonyymi

        Jos auto oli saatavissa marraskuussa, se on todennäköisesti valmistunut keväällä ennen lomakautta.


    • Anonyymi

      Kateelliset bemari- ja mersukuskit täällä taas ulisee.

      • Anonyymi

        Hihii, etkö parempaan pysty omapoika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, etkö parempaan pysty omapoika?

        Hanki sinäkin toyota niin ei tarvitse joka päivä kadehtia toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinäkin toyota niin ei tarvitse joka päivä kadehtia toisia.

        En tunne ketään joka kadehtisi Toyotaa, tunnetko sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne ketään joka kadehtisi Toyotaa, tunnetko sinä?

        en tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinäkin toyota niin ei tarvitse joka päivä kadehtia toisia.

        "toiota kun et muuta saa"


    • Anonyymi

      12 kk/10 tkm sopimus?

    • Anonyymi

      Tojo on myös sito jota ei tarvii selitellä tai puolustella helppo valinta. Itselataava on teknisesti fiksuin valinta tojo taitaa olla ainut muut vielä latailee piuhilla

      • Anonyymi

        Tojoahan täällä selitellään minkä keritään koko ajan.


      • Anonyymi

        Tojoa ladataan bensaletkusta, ei muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojoa ladataan bensaletkusta, ei muuten.

        Eikö tojotaluottomyyjä huomannu kertoa tätä asiaa ollenkaan.

        Tarvikkeena toyotaliikkeestä saa muunnosadapterin. Tyhjä bensaletkun pätkä yhdistetään sähköpiuhaan ja sitte vaan pistoke seinään, yön aikana lataa sähköä, mikä muuntuu bensaksi tankkiin mennessä.

        Kuinka kätevää. Alkuperäinen varaosa.


      • Anonyymi

        Juu, muut ovat jo tuon hylänneet ja menneet seuraavaan vaiheeseen.


    • Anonyymi

      Muista ruoste suojata heti uutena että kori ei ruostu muutaman vuoden päästä puhki , ruoste suojaushan näissä on täysin puutteellinen tehtaalta tullessaan toisin kuin saksalaisissa.

    • Anonyymi

      Toyota, Suomen luotettavin auto tilastojen mukaan!
      Ykkönen Lexuksen ohella koko maailmassa!

      • Anonyymi

        Suomessa ei sellaista tilastoa ole koskaan tehty, mutta Briteissä on tehty ja parin viimeisen vuoden tuloksissa Toyota löytyy sijoita 19. ja 20.


    • Anonyymi

      Miksi PROVOIHIN VASTATAAN. . .PALSTA PELKKÄÄ TROLLAUSTA.

    • Anonyymi

      Onittelen valinnastasi.
      Yllätyt pienen bensankulutukseen ja äänettömään liikkeellelähtöön akuilla.

      Samoin kun kauounkiajissa seisot valoisa ei moottorit käy.

      Varo kateellisoa naapureita , sno vaan niille ttä.selaine. riisipusis niin ne lauhtuu nopeemmin.

      Itse ostin kolmanne. Toyotan nyt rav nelosen
      On kyllömkateellista poruhkaa ympeeillö.
      Kun kertoo au y ossa olebåvan kolme moottorii.

      • Anonyymi

        Ei tuolla kirjoitustaidolla ansaitse rahaa niin paljon, että olisi vara ostaa auto.


      • Anonyymi

        No eipä sulla ole ollut omaa autoa pitkiin aikoihin, kun ajelet vaan rahoitusyhtiön autoilla. Ei noin kalliita autoja osteta kuin peräkkäisillä osamaksuilla.


      • Anonyymi

        Taitaa olla "lukihäiriötä" nautittuna, kun tuollaisen teksti saa tehtyä.
        Taitaa olla vähän sama kuin tojotaa ostavalla papparaisella autokaupan "lasipaadessa", mitään ei tiedä, mutta nimi paperiin kun myyjä näin pyytää.


    • Anonyymi

      Auton valmistumisajankohta määrää vuosimallin, ei se milloin laitettu rekisteriin. Joskus 80 luvulla rekisteröintipäivällä oli vielä merkitystä, nykyään ei mitään. Luulin, että ei kukaan enää ajattele tuolla olevan merkitystä, mutta ilmeisesti vanhemmat autoilijat pitää rekisteröinti päivää vielä tärkeänä. Toyotaa jostain syystä laitetaan paljon tammikuussa rekisteriin, eli siirretään vuoden 2020 lopusta, johtuisikohan Toyotan ostajien korkeammasta keski-iästä. Muuten autona varmaan kaupunkiautona tai lyhyillä matkoilla kohtalainen. Pitkillä matkoilla Toyota ei ole parhaimmillaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin, malivuosi ja kilometrit ratkaisee. Vaarit on vaan pudonneet kelkasta ja elävät menneessä. Samalla logiikalla se vaihdokki on myös vuotta vanhempi kun sen luovuttaa liikkeelle, eli hyvitys sen mukaan, mitä vaarit tähän sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, malivuosi ja kilometrit ratkaisee. Vaarit on vaan pudonneet kelkasta ja elävät menneessä. Samalla logiikalla se vaihdokki on myös vuotta vanhempi kun sen luovuttaa liikkeelle, eli hyvitys sen mukaan, mitä vaarit tähän sanoo?

        Toyotalla on valmistettu my 2021 elokuusta 2020 alkaen. Joten aloittajan auto on 2021 mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla on valmistettu my 2021 elokuusta 2020 alkaen. Joten aloittajan auto on 2021 mallia.

        Hehhee heh heee, jos tehdas pukkaa sen hihnalta ulos vuonna 2020, on se 2020 mallia, oli sitten ajovalot/maski takavalot minkänäköiset tahansa, vasta 2021 hihnalta pukatut on 2021 mallisia, muuta mä en usko, sanokoon se rasvapää pikkutakki myyjänretku mitä tahansa, no tojotaa ei meillä ole, eikä tule, senverran pitää olla perstaskussa "voimaa" ettei tojotaa tartte ostaa, perhees kuitenki 5 kulkinetta ja kaikki saksalaisia, ei VW/Audi/Skoda/Seat (kansanauto), ei Opel (korjaa koko kesä), ei BMW (pyrkyri kiin.välittäjä), sekä ei MB (vanhat miehet mustiksissaan), vaan sen yhden ja oikean tuotteita ja niillä pärjätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehhee heh heee, jos tehdas pukkaa sen hihnalta ulos vuonna 2020, on se 2020 mallia, oli sitten ajovalot/maski takavalot minkänäköiset tahansa, vasta 2021 hihnalta pukatut on 2021 mallisia, muuta mä en usko, sanokoon se rasvapää pikkutakki myyjänretku mitä tahansa, no tojotaa ei meillä ole, eikä tule, senverran pitää olla perstaskussa "voimaa" ettei tojotaa tartte ostaa, perhees kuitenki 5 kulkinetta ja kaikki saksalaisia, ei VW/Audi/Skoda/Seat (kansanauto), ei Opel (korjaa koko kesä), ei BMW (pyrkyri kiin.välittäjä), sekä ei MB (vanhat miehet mustiksissaan), vaan sen yhden ja oikean tuotteita ja niillä pärjätään.

        Onko se siis trabant vai wartburg?


    • Anonyymi

      Röööl röööl. Pelkkää röllausta. Miksi vastaatte röllille. Toistan MIKSI

      • Anonyymi

        Miksi sinä huutelet täällä, miksi miksi?


    • Anonyymi

      Ihanaa aitoa tojomiehen yksinkertaisuutta. Tekniikka menee hurjaa vauhtia eteenpäin ja fiksuimmat pysyy mukana, tojomiehet kuitenkin omalla yksinkertaisuudellaan tuo iloa meidän kaikkien päiviin vuonna 2021.

      • Anonyymi

        Uudessa tekniikassa voi olla hienoja juttuja mutta vanha koeteltu tekniikka on se, joka toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudessa tekniikassa voi olla hienoja juttuja mutta vanha koeteltu tekniikka on se, joka toimii.

        Mutta Toyotassa ei toimi, kun käyttävät aina vain enemmän ja enemmän halpuutettua vanhaa tekniikkaa ja sama halpuutus on niissä uudemmissa osissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyotassa ei toimi, kun käyttävät aina vain enemmän ja enemmän halpuutettua vanhaa tekniikkaa ja sama halpuutus on niissä uudemmissa osissakin.

        Tiesithän että Lexus ja Toyota ovat kärjessä kaikissa luotettavuus tutkimuksissa, samoin muut japanilaiset autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesithän että Lexus ja Toyota ovat kärjessä kaikissa luotettavuus tutkimuksissa, samoin muut japanilaiset autot.

        Toyota ei ole kärjessä missään luotettavuustilastossa, ei Saksassa eikä Briteissä, sijat 12-20 on Toyotan kohtalo. Suomessa ei luotettavuustilastoja tehdä.


    • Anonyymi

      No niin kotiin tultu uuden Corolla hypridin kanssa. Auto on kyllä hieno ja tukevan tuntuinen ja tilava. Vanha Auris jatkaa elämäänsä 28000 ajettuna 2018 tammikuussa käyttöönotettu luottopeli ilman vikoja. Myyjältä tuli vielä Corolla kauppaan kehut hyvän auton valinnasta millä turvalliset ja luotettavat kilometrit edessä. Viikonloppuna jos ei paha talvisää lähdetään käymään sukuloimassa ja autoa näyttämässä.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuolla taas seuraavat 28000 km ajat, korkeintaan pari takaisinkutsua.


      • Anonyymi

        Corollalla coronaa sukulaisiin levittämään.


      • Anonyymi

        Niin ja osamaksuerät jatkuu. Taisi uudet erät olla vähän suurempia kuin Auriksesta. Oliko loppuvelka vielä kovinkin suuri?

        Kyllähän myyjä kehuu hyvää ostosta ja tarjoaa viinerikahvitkin kun saa bonukset tililleen.


      • Anonyymi

        Myyjä on aina oikeassa, siihen olen luottanut minäkin 45 vuotta, mitä olen autoja ostellut, minulla on ollut 20 autoa ja niistä 6kpl on ollut sellaisia kuin myyjä on sanonut, muissa on sitten niitä pikku/piilovikoja ollut ja alkupäässä jopa aivan selviä "juniorin sumutuksia", eli en luota suomalaiseen autokauppiaaseen edes uuden auton ostossa, joku niissäkin mättää, tai jotain puuttuu mitä suusanallisesti oli sovittu, mutta ku ei paperista löytynyt, niin turha valittaa, ja liikkeet olivat näitä isoja monimerkkiliikkeitä, eli tarkkana saa olla, tai sanelukone "rintataskuun" myyntilupausten varmentamiseksi.
        -Eläin se ihminenkin vaan on-


      • Anonyymi

        Voi maar sentään, minulla juuri sama tilanne edessä, elikkäs vaihtarina Auris 2018 Touring Sports 1,2 T Active Edition Multidrive S, ajettu nyt 32 682 km ja uuteen vastaavaan Hybrid Corollaan vaihtamassa, saako kysyä? ------- no kiitos, eli paljonko sait hyvityksenä Auriksesta?, minulle myyjä tarjoaa n.15 000€ vaihtohyvitystä joka mielestäni tuntuu alhaiselta, kun katsoin netistä, niin liikkeet pyytävät vastaavista Auriksista n. samoilla km-määrillä 20 000 -22 000€, eli aika pieni on toi hyvityksen määrä suomen halutuimmasta/luotettavimmasta merkistä huolimatta, jotain 18 000€:n hyvitystä haluaisin, autossa ei ole naarmun naarmuakaan, ostettuani se pinnoitettiin koriltaan Diamond käsittelyllä ja viime kesänä käsittely tarkastettiin ja "myllytettiin" uudestaan, lisäksi alustasuojaus tehtiin ennen luovutusta minun kustannuksellani, elikkäs auto on aivan loistavassa kunnossa, mutta myyjän mukaan markkinat on nyt juuri huonot "farmarimallille" ei muka ole kysyntää, tuota en kyllä usko, no katsotaan mihin tämä johtaa, mutta kun täällä pohjoisessa ei noita myyntiliike/vaihtopaikkoja hirviästi ole, niin huonolta näyttää, ilmatteeksi en lähes käyttämätöntä hyväkuntoista autoa anna.
        Ps. paras joppari tarjous 12 000€, nauroin sen pois pihalta kuleksimasta "rotikan" kanssa,
        nettiin en enää laita myyntiin, ilmatteeksi pitäis "ruosteläjä" myydä ostajien mukaan, heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi maar sentään, minulla juuri sama tilanne edessä, elikkäs vaihtarina Auris 2018 Touring Sports 1,2 T Active Edition Multidrive S, ajettu nyt 32 682 km ja uuteen vastaavaan Hybrid Corollaan vaihtamassa, saako kysyä? ------- no kiitos, eli paljonko sait hyvityksenä Auriksesta?, minulle myyjä tarjoaa n.15 000€ vaihtohyvitystä joka mielestäni tuntuu alhaiselta, kun katsoin netistä, niin liikkeet pyytävät vastaavista Auriksista n. samoilla km-määrillä 20 000 -22 000€, eli aika pieni on toi hyvityksen määrä suomen halutuimmasta/luotettavimmasta merkistä huolimatta, jotain 18 000€:n hyvitystä haluaisin, autossa ei ole naarmun naarmuakaan, ostettuani se pinnoitettiin koriltaan Diamond käsittelyllä ja viime kesänä käsittely tarkastettiin ja "myllytettiin" uudestaan, lisäksi alustasuojaus tehtiin ennen luovutusta minun kustannuksellani, elikkäs auto on aivan loistavassa kunnossa, mutta myyjän mukaan markkinat on nyt juuri huonot "farmarimallille" ei muka ole kysyntää, tuota en kyllä usko, no katsotaan mihin tämä johtaa, mutta kun täällä pohjoisessa ei noita myyntiliike/vaihtopaikkoja hirviästi ole, niin huonolta näyttää, ilmatteeksi en lähes käyttämätöntä hyväkuntoista autoa anna.
        Ps. paras joppari tarjous 12 000€, nauroin sen pois pihalta kuleksimasta "rotikan" kanssa,
        nettiin en enää laita myyntiin, ilmatteeksi pitäis "ruosteläjä" myydä ostajien mukaan, heh heh.

        Jos vaihdat autoa hieman useammin, sen arvo ei ehdi romahtamaan noin rajusti.

        Ensi kerralla vuoden vaihtoväli niin säästät sievoisen summan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja osamaksuerät jatkuu. Taisi uudet erät olla vähän suurempia kuin Auriksesta. Oliko loppuvelka vielä kovinkin suuri?

        Kyllähän myyjä kehuu hyvää ostosta ja tarjoaa viinerikahvitkin kun saa bonukset tililleen.

        Sai pulla kahveet kaupan päälle harjakaisena. Luotto myyjä silotteli väli rahan mukavaksi ja oli korko vain 0,9% ja 3 v maksu aika, sitten vaihto taas uuteen. Helppoa ja Corolla on vaivaton luotto peli syö bensaa vain 4 paikkeilla hybridinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi maar sentään, minulla juuri sama tilanne edessä, elikkäs vaihtarina Auris 2018 Touring Sports 1,2 T Active Edition Multidrive S, ajettu nyt 32 682 km ja uuteen vastaavaan Hybrid Corollaan vaihtamassa, saako kysyä? ------- no kiitos, eli paljonko sait hyvityksenä Auriksesta?, minulle myyjä tarjoaa n.15 000€ vaihtohyvitystä joka mielestäni tuntuu alhaiselta, kun katsoin netistä, niin liikkeet pyytävät vastaavista Auriksista n. samoilla km-määrillä 20 000 -22 000€, eli aika pieni on toi hyvityksen määrä suomen halutuimmasta/luotettavimmasta merkistä huolimatta, jotain 18 000€:n hyvitystä haluaisin, autossa ei ole naarmun naarmuakaan, ostettuani se pinnoitettiin koriltaan Diamond käsittelyllä ja viime kesänä käsittely tarkastettiin ja "myllytettiin" uudestaan, lisäksi alustasuojaus tehtiin ennen luovutusta minun kustannuksellani, elikkäs auto on aivan loistavassa kunnossa, mutta myyjän mukaan markkinat on nyt juuri huonot "farmarimallille" ei muka ole kysyntää, tuota en kyllä usko, no katsotaan mihin tämä johtaa, mutta kun täällä pohjoisessa ei noita myyntiliike/vaihtopaikkoja hirviästi ole, niin huonolta näyttää, ilmatteeksi en lähes käyttämätöntä hyväkuntoista autoa anna.
        Ps. paras joppari tarjous 12 000€, nauroin sen pois pihalta kuleksimasta "rotikan" kanssa,
        nettiin en enää laita myyntiin, ilmatteeksi pitäis "ruosteläjä" myydä ostajien mukaan, heh heh.

        farkku on antiikkia ja nyt kaikki haluaa citymaasturin/crossoverin kuten C-HR tai RAV4...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi maar sentään, minulla juuri sama tilanne edessä, elikkäs vaihtarina Auris 2018 Touring Sports 1,2 T Active Edition Multidrive S, ajettu nyt 32 682 km ja uuteen vastaavaan Hybrid Corollaan vaihtamassa, saako kysyä? ------- no kiitos, eli paljonko sait hyvityksenä Auriksesta?, minulle myyjä tarjoaa n.15 000€ vaihtohyvitystä joka mielestäni tuntuu alhaiselta, kun katsoin netistä, niin liikkeet pyytävät vastaavista Auriksista n. samoilla km-määrillä 20 000 -22 000€, eli aika pieni on toi hyvityksen määrä suomen halutuimmasta/luotettavimmasta merkistä huolimatta, jotain 18 000€:n hyvitystä haluaisin, autossa ei ole naarmun naarmuakaan, ostettuani se pinnoitettiin koriltaan Diamond käsittelyllä ja viime kesänä käsittely tarkastettiin ja "myllytettiin" uudestaan, lisäksi alustasuojaus tehtiin ennen luovutusta minun kustannuksellani, elikkäs auto on aivan loistavassa kunnossa, mutta myyjän mukaan markkinat on nyt juuri huonot "farmarimallille" ei muka ole kysyntää, tuota en kyllä usko, no katsotaan mihin tämä johtaa, mutta kun täällä pohjoisessa ei noita myyntiliike/vaihtopaikkoja hirviästi ole, niin huonolta näyttää, ilmatteeksi en lähes käyttämätöntä hyväkuntoista autoa anna.
        Ps. paras joppari tarjous 12 000€, nauroin sen pois pihalta kuleksimasta "rotikan" kanssa,
        nettiin en enää laita myyntiin, ilmatteeksi pitäis "ruosteläjä" myydä ostajien mukaan, heh heh.

        Olen oikea aloittaja. Sain 16900 ja rukattiin Corollan ostohintaa hiukan ylöspäin, mutta väliraha oli sama koko ajan, myyjä sanoi ettei hinta tai tarjottu vanhan hinta ratkaise vaan väliraha ja lomake syistä rukkaili hintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikea aloittaja. Sain 16900 ja rukattiin Corollan ostohintaa hiukan ylöspäin, mutta väliraha oli sama koko ajan, myyjä sanoi ettei hinta tai tarjottu vanhan hinta ratkaise vaan väliraha ja lomake syistä rukkaili hintoja.

        Luottomyyjä nosti auton hintaa kikkailulla ja saa paremmat provikat, ei siinä reilun tuntuinen luottomyyjä. Mitäs sinä sait myyjän kikkailusta itsellesi?


    • Anonyymi

      Yli 20 autoa omistuksessa 1970 luvulta lähtien. Uutta ja vanhaa. Ei koskaan Toyotaa, eikä koskaan tule. Sen verran pitää olla järkeä päässä.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole varaa ylivertaiseen Toyotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole varaa ylivertaiseen Toyotaan.

        mutta alivertainen toyotoa myy kuin häkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta alivertainen toyotoa myy kuin häkä

        Joo kommareita riittää. Itäauto on saatava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole varaa ylivertaiseen Toyotaan.

        Juu, kallishan se on ominaisuuksiinsa verrattuna kuten Opelkin, samaa sarjaa, "rahamiesten" auto, ylläpito maksaa Ferrarin verran . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kallishan se on ominaisuuksiinsa verrattuna kuten Opelkin, samaa sarjaa, "rahamiesten" auto, ylläpito maksaa Ferrarin verran . . .

        No onpas mennyt ferrarin ylläpito sitten halvaksi.


    • Anonyymi

      Tuo noin niin "Marraskuussa olisin jo saanut, mutta ei järkeä rekisteröidä silloin nyt saa vuoden uudemman. "
      ei toi sun rokkokorko vuotta uudemmaks muutu vuodenvahteen jälkeen rekkariin laittaes, ihan on 2020 malli, no ehkä sä saat kisksejä luullessasi muuttuvan uudemmaksi, no ja toivo et ne sardiinipurkkipellit kestää sen muutaman vuotta ruostumatta.
      Kun sitten 2 vuoden kyllästymisen jälkeen viet vaihtarina liikkeeseen, niin jokainen myyjäjantte sanoo, et oot näköjään rekisteröinyt 2020 mallin vasta 2021, ei onnistu näin vuosimallin "uudistaminen", mutta myydessään ne sitten myyvät "uudempaa" vuotta kuin rekkariin laitto, mutta sua se ei hyödytä missään vaiheessa, näin me ammattimaiset kauppiaat toimitaan.
      Ps. jokainen vähänkin asioista tietävä tietää, että 4.1.2021 rekisteröity ajoneuvo on ns. taktinen rekisteröinti, jolla yritetään saada vaikutus "uusimmasta mallista" ja saattaa olla, että auto on valmistettu jo 2020 keväällä, silloin se ei muutu rek.pvm:n mukaan 2021 malliksi.

      • Anonyymi

        Olipas siinä ahdistunut teksti. Sardiinipurkkipellit? Ajatko sinä valurautateräksestä tehdyllä audilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas siinä ahdistunut teksti. Sardiinipurkkipellit? Ajatko sinä valurautateräksestä tehdyllä audilla?

        Ahdistaahan tuo Toyotan etumatka.
        2021 mallin auto on muutaman tonnin arvokkaampi kuin vuotta vanhempi, sehän on päivän selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas siinä ahdistunut teksti. Sardiinipurkkipellit? Ajatko sinä valurautateräksestä tehdyllä audilla?

        Japsiautojen pellit on pokattu niin monelle taitokselle että ohut pelti olisi riittävän tukevaa. Aikoinaan Citroen käytti samaa konstia "rättärissä" tekemällä pellit aaltopellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaahan tuo Toyotan etumatka.
        2021 mallin auto on muutaman tonnin arvokkaampi kuin vuotta vanhempi, sehän on päivän selvää.

        Kyllä jos VUOSIMALLI on vuoden uudempi, mutta käyttöönottopäivämäärä ei ratkaise hyvityshintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japsiautojen pellit on pokattu niin monelle taitokselle että ohut pelti olisi riittävän tukevaa. Aikoinaan Citroen käytti samaa konstia "rättärissä" tekemällä pellit aaltopellistä.

        Okei, ymmärrän mitä tarkoitat.

        Aikoinaan tuo näkyi siten että joku nissan cherry painoi 800kg.

        Miten on nykyisin, kuinka paljon on esimerkiksi corolla, kilpailijoitaan kevyempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos VUOSIMALLI on vuoden uudempi, mutta käyttöönottopäivämäärä ei ratkaise hyvityshintaa.

        Tammikuussa 2021 rekisteröity on vm-21.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuussa 2021 rekisteröity on vm-21.

        Ei välttämättä. Esim vanhanmalliset Yarikset eivät taatusti ole vm 2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaahan tuo Toyotan etumatka.
        2021 mallin auto on muutaman tonnin arvokkaampi kuin vuotta vanhempi, sehän on päivän selvää.

        300-400 euroa enemmän, korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos VUOSIMALLI on vuoden uudempi, mutta käyttöönottopäivämäärä ei ratkaise hyvityshintaa.

        Koita näitä sitten tojotakuskeille rautalangasta vääntää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuussa 2021 rekisteröity on vm-21.

        Hah hah!

        Tammikuussa 2021 rekisteröity on tammikuussa rekisteröity, mutta ei välttämättä 2021 vuosimalli!


    • Anonyymi

      Sama se koska on käyttöönotettu Toyota. Itäauto on aina itäauto.

      • Anonyymi

        Näin on, sama se koska Toyota on käyttöönotettu, se vain kestää ja kestää. Ja samaa mieltä noista itäautoista, ne on aina itäautoja kuten skooda, dacia ja lada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, sama se koska Toyota on käyttöönotettu, se vain kestää ja kestää. Ja samaa mieltä noista itäautoista, ne on aina itäautoja kuten skooda, dacia ja lada.

        Onks tää Trumppi, kun on samalla lailla käsitteet sekaisin, tai kateudesta tarve vääristellä.
        Toyota on itäauto. Tänne tulevat valmistetaan venäjällä ja turkissa. Siis kolhoosituotteita itätrukkeja. Siellä samoissa tehtaissa tulee ladoja ja ziguleita.
        Siinä on aito oikea nykyajan itäauto toyota.

        Skoda ja Dacia taas ovatkin länsiautoja, ei mahda mitään, vaikka toyotatoveriteroa kuinka kenkuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää Trumppi, kun on samalla lailla käsitteet sekaisin, tai kateudesta tarve vääristellä.
        Toyota on itäauto. Tänne tulevat valmistetaan venäjällä ja turkissa. Siis kolhoosituotteita itätrukkeja. Siellä samoissa tehtaissa tulee ladoja ja ziguleita.
        Siinä on aito oikea nykyajan itäauto toyota.

        Skoda ja Dacia taas ovatkin länsiautoja, ei mahda mitään, vaikka toyotatoveriteroa kuinka kenkuttaa.

        Dacia on huomattavasti parempi kuin tsekkoslovakian skooda johtuen ranskalaista juurista.
        Molemmat tulevat Varsovan liiton alueelta kuten mosset, ladat ja trabantit mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on huomattavasti parempi kuin tsekkoslovakian skooda johtuen ranskalaista juurista.
        Molemmat tulevat Varsovan liiton alueelta kuten mosset, ladat ja trabantit mm.

        Paljos paapalla sitä ikää on? Oot juuttunut 70-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljos paapalla sitä ikää on? Oot juuttunut 70-luvulle.

        Kaikki paapat eivät ole vieläkään päässeet yli Neuvostoliiton hajoamisesta ja elävät muutenkin kylmän sodan aikaa.
        Säälittävää kun täälläkin om muutama nuori jotka elävät vaariensa opeista ja ennakkoluuloista, koska heillä ei ole henkisistä ja fyysisistä syistä kontaktia normaaliin elämään ja ovat siksi taantuneet menneisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljos paapalla sitä ikää on? Oot juuttunut 70-luvulle.

        Juu ei ressukka tiedä, että tsekkikin on natomaa. Lännempänäkin kuin vaikka hesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on huomattavasti parempi kuin tsekkoslovakian skooda johtuen ranskalaista juurista.
        Molemmat tulevat Varsovan liiton alueelta kuten mosset, ladat ja trabantit mm.

        Skodahan on saksalaista juurta, osat suoraan VW:n alihankkijoilta.


    • Anonyymi

      Hieno peli tuo Corolla. Peittoaa kaikki luokkansa kilpailijat ja onpa se paras talviautokin, kertoo TM.

      • Anonyymi

        Aika heikosti vain pärjännyt. Tainnut tulla pataan ihan jokisessa verrailussa? No jonkunhan pitää se alinkin rima asettaa.


    • Anonyymi

      Tuhannet saavat myös tänä vuonna ylivetopelin eli Corollan käyttöönsä.

      • Anonyymi

        Säälin heitä ja sinua kun sinulla ei ole elämää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Liikenne topissa

      Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      10975
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

      Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      139
      7427
    3. Maisa se jaksaa valehdella

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      6187
    4. Liedenpohja

      Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      22
      3411
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

      Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      150
      2379