Onko työkaveri ihastunut?

Anonyymi

Mistä tiedän varmasti onko työkaveri kiinnostunut musta?

33

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun hän keskittyy kuuntelemaan ja auttamaan sinua asioissasi. Hymyilee sulle, vähän ujostelee.. Ja paljon muuta ihanaa, kuinka rakkaani minulle eleillään tunteistaan kertoi..

    • Anonyymi

      Mieti näitä:
      - pyrkiikö antamaan itsestään hyvän kuvan työntekijänä ja ihmisenä
      - onko innokkaasti mukana jos teette yhdessä työtehtäviä vaikka olisi mikä tehtävä
      - tarjoaako oma-aloitteisesti apuaan työssä ja muissakin asioissa
      - flirttaako eleillä ja puheessaan, katsoo pitkään aina kun olette samassa työtilassa
      - pyrkiikö seuraasi aina kun mahdollista, vaikka tikusta asiaa
      - suhtautuuko myönteisesti sanomisiisi ja ehdotuksiisi
      - onko iloinen ja kiusoitteleva (ei loukkaavasti)
      - onko kiinnostunut myös työn ulkopuolisista asioistasi
      Jos ei tee näitä, ei ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Tää on hyvä lista ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hyvä lista ❤

        voi olla. mutta
        mielestäni Tuo kyllä kertoo myös hyvästä työntekijästä ja ystävällisestä ihmisestä.. älkää hyvät ihmiset kaikkea luulko ihastumiseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi olla. mutta
        mielestäni Tuo kyllä kertoo myös hyvästä työntekijästä ja ystävällisestä ihmisestä.. älkää hyvät ihmiset kaikkea luulko ihastumiseksi...

        Miten sun mielestä näyttäisi ihastumista työkaverille? ap


      • Anonyymi

        No en menis tämän listan mukaan. Osa voi olla merkkejä, osa ei. Jos joku ois mulle tuollainen, niin kävis varmaan hermoille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi olla. mutta
        mielestäni Tuo kyllä kertoo myös hyvästä työntekijästä ja ystävällisestä ihmisestä.. älkää hyvät ihmiset kaikkea luulko ihastumiseksi...

        Niin samaa mieltä. Myös ystävyys sisältää nuo asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin samaa mieltä. Myös ystävyys sisältää nuo asiat.

        Miten sun mielestä näyttäisi työkaverille, jos olisi ihastunut eikä ystävyyttä? ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin samaa mieltä. Myös ystävyys sisältää nuo asiat.

        Näköjään ette erota työkaveruutta ja ystävyyttä ihastumisesta. Koominen ajatuskin että joku flirttaisi jatkuvasti työkaverille ollakseen hyvä työntekijä tai ystävyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun mielestä näyttäisi työkaverille, jos olisi ihastunut eikä ystävyyttä? ap

        Pyytäisin tapaamista töiden ulkopuolella. Lähtisin tutustumaan vapaammissa tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytäisin tapaamista töiden ulkopuolella. Lähtisin tutustumaan vapaammissa tilanteissa.

        No ei ole totakaan tehnyt joten ei taida olla kiinnostunut. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytäisin tapaamista töiden ulkopuolella. Lähtisin tutustumaan vapaammissa tilanteissa.

        Tämä on hyvä.. parempi tutustua työajan ulkopuolella


    • Anonyymi

      Voiko olla kiinnostunut, vaikka ei tule mun luo ikinä itsestään eikä auta enempää kuin muitakaan? On ystävällinen ja hymyilee paljon. ap

      • Anonyymi

        Jos ei mitään muita merkkejä ole kuin hymyily ja ystävällisyys, ei vaikuta kiinnostuneelta. Ihastuminen ilmenee isommin kuin tavanomainen käytös työpaikalla.


      • Anonyymi

        Vois kuvitella että hakeutuisi seuraasi jos on kiinnostusta. Ei tietenkään välttämättä, jos haluaa tunteensa peittää.
        Hymyily ja ystävällisyys on ainakin merkkejä että pitää sinusta, ei välttämättä muusta.
        Mut jos olet itse hänestä kiinnostunut niin älä liikoja mieti vaan ota selvää voisko olla molemminpuolista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois kuvitella että hakeutuisi seuraasi jos on kiinnostusta. Ei tietenkään välttämättä, jos haluaa tunteensa peittää.
        Hymyily ja ystävällisyys on ainakin merkkejä että pitää sinusta, ei välttämättä muusta.
        Mut jos olet itse hänestä kiinnostunut niin älä liikoja mieti vaan ota selvää voisko olla molemminpuolista!

        En kehtaa tehdä aloitetta jos en ole aika varma. Voi olla tavallista ystävällisyyttä. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa tehdä aloitetta jos en ole aika varma. Voi olla tavallista ystävällisyyttä. ap

        Näytä oma kiinnostuksesi selvästi ennen suoraa aloitetta ja katso miten hän siihen suhtautuu. Jos reagoi positiivisesti voit hyvin tehdä aloitteen.


      • Anonyymi

        Itse käyttäydyn aika pidättyväisesti muiden läsnäollessa, vaikka olisinkin aivan täysin lääpälläni johonkin henkilöön. Jännitys ihastuksen seurassa vie suurimmaksi osaksi aktiivisen toimintakykyni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois kuvitella että hakeutuisi seuraasi jos on kiinnostusta. Ei tietenkään välttämättä, jos haluaa tunteensa peittää.
        Hymyily ja ystävällisyys on ainakin merkkejä että pitää sinusta, ei välttämättä muusta.
        Mut jos olet itse hänestä kiinnostunut niin älä liikoja mieti vaan ota selvää voisko olla molemminpuolista!

        Nimenomaan.. voi ihmisistä tykätä, eikä se tarkoita että haluaisi suhdetta yms.ja olen itse esimerkiksi sanonut yhdelle työssä että voi kun on ihastuttava typpi ja siis meillä on selkeä yhteys mutta ei muuta..tullaan juttuun ja tykkään hänestä ihan kaverina.
        Ap:lle jos ajattelet ihastumista niin kysy tai sano omat fiilikset ja kattilaa mitä seuraa. Aikuisten ihmisten pitäisi suhtautua järkevästi keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.. voi ihmisistä tykätä, eikä se tarkoita että haluaisi suhdetta yms.ja olen itse esimerkiksi sanonut yhdelle työssä että voi kun on ihastuttava typpi ja siis meillä on selkeä yhteys mutta ei muuta..tullaan juttuun ja tykkään hänestä ihan kaverina.
        Ap:lle jos ajattelet ihastumista niin kysy tai sano omat fiilikset ja kattilaa mitä seuraa. Aikuisten ihmisten pitäisi suhtautua järkevästi keskusteluun.

        Katsokaa * ei kattilaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa tehdä aloitetta jos en ole aika varma. Voi olla tavallista ystävällisyyttä. ap

        No sit et kehtaa. Miks pitää olla varma että toinen on kiinnostunut ennen kuin voi näyttää oman kiinnostuksensa, kysynpähän vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä oma kiinnostuksesi selvästi ennen suoraa aloitetta ja katso miten hän siihen suhtautuu. Jos reagoi positiivisesti voit hyvin tehdä aloitteen.

        Olen jo näyttänyt mutta toinen vastaa epäselvästi, hymyilee mutta ei enempää. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyttäydyn aika pidättyväisesti muiden läsnäollessa, vaikka olisinkin aivan täysin lääpälläni johonkin henkilöön. Jännitys ihastuksen seurassa vie suurimmaksi osaksi aktiivisen toimintakykyni..

        Susta voi olla aika vaikea saada selvää, ehkä. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit et kehtaa. Miks pitää olla varma että toinen on kiinnostunut ennen kuin voi näyttää oman kiinnostuksensa, kysynpähän vaan.

        Siksi että turha näyttää jos tietää valmiiksi, ettei toista kiinnosta. Tai tuskin nyt kukaan alkaa tekemään aloitetta jos ei yhtään tiedä. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo näyttänyt mutta toinen vastaa epäselvästi, hymyilee mutta ei enempää. ap

        Siinä tapauksessa hän ei ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hän ei ole kiinnostunut.

        No niinpä, tuskin kukaan hymyilee tyhmänä jos on kiinnostunut. Ei varmaan ole kiinnostunut musta. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, tuskin kukaan hymyilee tyhmänä jos on kiinnostunut. Ei varmaan ole kiinnostunut musta. ap

        Jos on kiinnostunut, niin kyllä vastaa lähestymiseen siten ettei jää arvailujen varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo näyttänyt mutta toinen vastaa epäselvästi, hymyilee mutta ei enempää. ap

        Mä käyttäydyn noin kun varattu nainen lähestyi. En halua kenenkään suhteen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kiinnostunut, niin kyllä vastaa lähestymiseen siten ettei jää arvailujen varaan.

        Niinpä miksi ei vastaisi. Aika monella lailla olen lähestynyt, paitsi suoralla aloitteella. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käyttäydyn noin kun varattu nainen lähestyi. En halua kenenkään suhteen väliin.

        No se on varmaan eri asia, mun työkaveri ei ole varattu. ap


    • Anonyymi

      Mulla ei ollut musta kiinnostunut , paitsi nuorena Houstonin "Hevostallissa " :-*

      Taifun

      • Anonyymi

        Villilänsi meininkiä on kyllä naisessa edelleen ja kiinnostusta mulla vaik millaiseen rodeoon😉😍😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villilänsi meininkiä on kyllä naisessa edelleen ja kiinnostusta mulla vaik millaiseen rodeoon😉😍😘

        Milloin portti aukee🐎🔥🐴


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe