Heisuli vei vaan kaikki thaimaan ja sosiaali demokraattien ystävät! Täällä thaimaassa on jo aamu ja eka päivä tätä vuotta 2012 joten on lubausten aika.
Tänä vuonna lupaan etten osta yhtään jahtia enkä meren ranta huvilaa lisää. En myöskään aio tavata thaimaassa ketään suomalaista luikkijaa jotka ei täytä salaisia ehdojani.
En aio laittaa teille kuvia kuksasta lehden päällä, en jahdin ruorin päällä enkä laatu pyörän satulan päällä, mutta ne kuvat on tossa kyllä valmiina oikeesti on.
En kuvaa uima hyppy tornia enkä uima allasta enkä missään nimessä amerikkalaisia autojani enkä vee 12 mersua mutta ne kuvat on tossa kyllä valmiina aijattavaksi.
Upeita huvila kuvia on tossa kanssa ja sala radalta monet monituiset kuva jossa posseeraan Valendino Rostin kanssa. Vikirostin veli poika.
Lupaan kaivata myös tänä vuonna neitiäni, aasia, nasua ja monia muita nimi merkkejä ennen kuin pandoitan ne ähtäriin eläin puistoon uusiksi pandoiksi. Naps ja khiai peukalo koukulla.
Uudenvuodenlupausten aika
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terve isiä sinne, pohjoiseen.... täältä Hui Haista.... minä lupaan etten pane tai harasta itse tyytytystä laisinkaan tänä vuonna.
- Anonyymi
Onhan tuo aloitus ja kommentti itsetyydytystä nimenomaan, joten nauti täysin siemauksin.
Kiitos etelän veli! Asiallinen kommentdi. Huomaa heti kenessä yhdistyy amerikkalainen asenne ja suomalainen pisu.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kiitos etelän veli! Asiallinen kommentdi. Huomaa heti kenessä yhdistyy amerikkalainen asenne ja suomalainen pisu.
Aimo aikoo just nyt yhdistyä hanuriiini... palataan kuksalle, myöhemmin....
mo mo mo moiiips.!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo aloitus ja kommentti itsetyydytystä nimenomaan, joten nauti täysin siemauksin.
Sain just jokapäiväisen tämän päivän ensimmäisen internetorkkuni tehdessäsi yöduunii täällä polin päivystyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain just jokapäiväisen tämän päivän ensimmäisen internetorkkuni tehdessäsi yöduunii täällä polin päivystyksessä.
kiekaisitko khiain?
- Anonyymi
Vakuuttavaa: https://www.youtube.com/watch?v=Sc1JF8Q46gY
- Anonyymi
Eipä tullut luvattua mitään kun tietää ettei se kuitenkaan pitäisi.
- Anonyymi
Korona fat campiä vietetty monta kuukautta vailla töiden rasitusta. 12 kiloa painoa tullut. Viinaa miltei päivittäin. Tipattoman tammikuun lupasin ja tähän mennessä onnistunut. Se on 10 kiloa veks jos kuri pitää. Päivä kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1912756- 1202003
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791542- 1641454
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821423- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591208
- 1191121