Pohdinnan aihe !

Anonyymi

Kysymys :

miksi minusta kaikki tykkää
mutta
minä en tykkää kenestäkää ?

17

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita olla piilossa, ota ulko-ovesta nimikyltti veke, äläkä vastaa puhelimeen, laita kuolinilmoitus lehteen itsestäsi, muuta ulkomaille, mene heikoille jäille.

      • Anonyymi

        jaaaaaa, ottaisko neuvonantajasta vaarin

        häipyis kuin pieru saharaan,,,


      • Anonyymi

        Sinulle Anonyymi Tänään 19:03. Hahhah, miten sähähtikään niin nauruhermoon.

        Voi tuossa olla tottakin toinen puoli. Yksi lapsistani etsi aina kaveria, kuka leikkisi kaa. Toinen oli sisällä ja usein naapureidenlasten pää ovenraossa, tuleeks xx ulos leikkimään.

        Yleensä mukavin on se jota ei tarvitse kadehtia. Jossa ei ole mitään uhkaa esim. työpaikalla. Ja on sitten vaan joista ei erityisemmin perusteta, minä yksi niitä. Hyvin harva tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Anonyymi Tänään 19:03. Hahhah, miten sähähtikään niin nauruhermoon.

        Voi tuossa olla tottakin toinen puoli. Yksi lapsistani etsi aina kaveria, kuka leikkisi kaa. Toinen oli sisällä ja usein naapureidenlasten pää ovenraossa, tuleeks xx ulos leikkimään.

        Yleensä mukavin on se jota ei tarvitse kadehtia. Jossa ei ole mitään uhkaa esim. työpaikalla. Ja on sitten vaan joista ei erityisemmin perusteta, minä yksi niitä. Hyvin harva tykkää.

        juu, köyhänä on kivaa kaikki tykkää
        ku ei tarvi kilpailla paremmuudesta,
        hah,


        mutta

        kaikki ei näy päällepäin,

        eräski resupekka meni ostamaan autoa,
        myyjä katteli pitkin nokkavartta, esittely oli niin ja näin
        resupekka tympääntyi
        otti taskustaan muhkean nipun setelitä ja saoi myyjälle kiitos menempä tuohon naapurikauppaan
        ja osti mersun käteisellä

        että semmosta voi olla köyhyyskin päällepäin,,


    • Anonyymi

      Kainuussa elää pahoja harhaluuloja.

    • Anonyymi

      Mä en tykkää susta, jos se sun tuskaa helpottaa. Ehkä kannattaa vaan vetää töpseli seinästä.

      • Anonyymi

        Määäää tykkään susta,,, vaikka et tykkää musta,
        meilll on kivaaaa,


    • Anonyymi

      Tämmöistä tyhjänpäiväisyyttäkö pitäisi tässä nyt sitten alkaa jauhamaan ?

      • Anonyymi

        no
        eihän meillä muuta tekemistä enää ole
        kuin kotiarestia ja höpöttää palsta kavreitten kaa mitä sattuu,

        on tämäki parempi kuin ei mitään,
        pitäis tuijotella neljää seinää,
        TV:stäkää ei tuu mitään mielekästä katsottavaa nykyisin,
        onneksi on radio
        sillä on kuitenki kanavia joista tulee mukavaa kuuneltavaa
        joskus musiikkia ja kaikenlaista puhelin juttuja kuuntelijoitten kaa,

        samalla höpöttää teikäläisten kaa mitä sattuu,,,
        moi taas vähäksi aikaa


    • Anonyymi

      Ei pir paikkajaa. Johnei pir, niin pian se huomatahan. Niin se on nottei tyhjän kaivon polulle vedenhaku jonoo tul.

    • Jossittelu on mukavaa,

      vähän paha tilanne kun
      et siis tykkää edes itsestäsi
      tykkäisit nyt itestäsi vähäsen tai ainakin pikkiriikkisen
      jospa se aukaisi silmäsi ja mielesi

      se olisi kuin siedätystä muittenkin ihmisten tykkäämisen

    • En usko että minusta tykkää edes joka toinen tuntemani ihminen. Tai mistä sen tietää, itselle ei kukaan tule sanomaan, yleensä mielipide esitetään takana päin.
      En voi sanoa tykkääväni kovin monista erityisemmin. Neutraali olisi ehkä oikeampi nimitys suhtautumiseeni, vanhemmiten voisi sanoa välinpitämätönkin.
      Onneksi ei sentään ole inhokkeja, nuorempana oli kriittisempi.

      • Anonyymi

        Vähän sama juttu. Ei minusta kovin moni liene koskaan kovin tykännyt. En minäkään ole varsinkaan näin vanhoilla päivilläni hyvin monesta pitänyt.
        Täytyy olla sellainen diplomaatti noissa ihmissuhteissa. Hyvin viihdyn näin ja nyt vanhana en jaksaisikaan viettää kovin seurallista elämää. Kunhan pysyy jotenkin väleissä ihmisten kanssa. Se riittää minulle.


    • Anonyymi

      Ei pidä muuten paikkaansa. Jos et "tykkää kenestäkään", niin se näkyy ja huokuu sinusta ulospäin, eikä sinustakaan silloin pidetä. Vähän sama kuin se fraasi, että saat sitä, mitä tilaat.

      Jos hymyilet ja olet ystävällinen muille, sullekin ollaan sellaisia. Jos murjotat, mössötät ja olet 'maasi myynyt', saat samanlaista käytöstä takaisinkin. - Nm. Peilaamme toinen toisiamme

      • Anonyymi

        tykkää minusta kaikki,
        -ku
        tykkään minäki kaikista, hymm, tai melkein kaiksita,
        senku heitin huulta,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tykkää minusta kaikki,
        -ku
        tykkään minäki kaikista, hymm, tai melkein kaiksita,
        senku heitin huulta,,,

        Huulenheiton voisi ilmoittaa heti. - Nm. Turhaa lätinää


    • Anonyymi

      Mä gans. Must kukka tykkä. Sainki syyntakeettoman paprut. Siis käytännössä. Digge on lääketieteellistä hebreaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe