Kokemuksia kyseisestä firmasta?
Prohoc/Proactor?
15
8244
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa myös. Google-arvostelut ainakin firman itsensä kirjoittamia tai todella ruskeakielistä porukkaa duunissa.
- Anonyymi
Eli haluat kuulla vain negatiivista?
- Anonyymi
Kovasti kasvaa ainakin
- Anonyymi
Ulkomaalainen nimi kuulostaa aina epäilyttävältä.
- Anonyymi
Heh.... Näkyy olevan "asiantuntijat" kommentoimassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.... Näkyy olevan "asiantuntijat" kommentoimassa...
Sama tyyppi tehnyt jo vuosia aloituksia firmoista ym. Toivoo, että täällä alettaisiin mollata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tyyppi tehnyt jo vuosia aloituksia firmoista ym. Toivoo, että täällä alettaisiin mollata.
Mut miten luotettava voi olla firma, jonka nimeen jo sisältyy "oho".
- Anonyymi
Määräajan jälkeen uudet tilalle.
- Anonyymi
Tarjoavat pitkäaikaisia työsopimuksia/hyvillä henkilöstöeduilla.!
40 vuotta? Taloudellisiin ja Tuotannolisiin syin irtisanotaan.!?
- Anonyymi
Aika huono.
- Anonyymi
Muutaman vuoden nyt ollut kyseisessä firmassa ja ei se huonoin mutta kova kasvu näkyy tietämättämyytenä henkilöstö asioissa. Ei kuulu työnantajaliittoon eikä tunnusta teollisuusliiton luottamusmiestä. Palkkaus ok ainakin omalla kohdalla. Jopa saunailtoja silloin tällöin jos sellaista arvostaa.
- Anonyymi
mustasaaren koulussa kiusaaja niemi pyysi menemään maton päälle ja sen jälkeen veti maton niin että lensin selälleni. hän on myös kampittanut minut koulun sisällä.
- Anonyymi00013
Vaasa on ihan ok, palkka voisi olla parempi.
Wärtsilän alihankinta firma, työ on kokoonpanoa.
2 vuotta takana ja olen ihan tyytyväinen.
Toinen paikka on Turussa. Siellä on kuulemani mukaan paljon ongelmia kyvyttömän työnjohtajan vuoksi.
Saa raivareita ja jotain kiusaamista ollut myös tämän pomon toimesta. Nämä siis huhuja, en tiedä pitääkö paikkaansa. - Anonyymi00014
kyllä, Turussa moisia ongelmia on. ongelmat painetaan villasella vaasanpään "luottamusvaltuutetun" ja HR toimesta, joka käy muutaman kuukauden välein hymyilemässä Turussa ja esittämässä kiinostunutta. puhutaan firman arvoista mitkä lienee kaukana Turun pään toiminnasta. tällein oli asiat ainakin puolisen vuotta sitten. entisille työtovereille terveisiä että nähdään jokilaivoilla ja tsemppiä uuden työpaikan etsinnässä.
- Anonyymi00015
käräjäsihteeri antila on entinen koulukiusaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472