Ny o pakkaset tuloos. Mitä Lata sanoo pakkasella...ettekö työ tiijä ? No miepäs kerron, mitä se sannoo :
- naks..naks..naks
- naks...njääääh...njäääh...njäähnjäh
- ni ki ta...niikita ...nikiita..nikitanikita
- hrutseev..hruttsheev rutsev rutsev
- pl pl plö plör plöörrh plrrrr
- pöts pöts
-kevväällä kesäällä..ni ki ta...niikita ...nikiita..nikitanikita...pöts
😫🤯😡🤬🤢
Silleen se Lata sannoo
Lada 2021 !!!
4
837
Vastaukset
- Anonyymi
Höpönlöpön lööperi, ladassa käytetään ranskalaista tekniikka ja lähtee kuin palmun alta!
- Anonyymi
Suomessa ei ou palamuja. Vai että ihan ranskalaista "tekniikkoo". Kyllä ne ranskikset tiijetään. Kuten se saar dy kool. Ei Putin kelepuuta semmosia tekniikoita Breezneviin. Jos joku suap Latan käyntiin, niin se sannoo nykyysin, jotta Putin putin putin putin...
Mutta ei se käyntiin lähe. Paitti jos joku riäkäsee Latan vieressä, jotta "BREEZNEV TULOO !!", niin sillon Lata ryntää aitojen läpi kohti Putinin valtakuntaa. Myös pakkasella.
🏁🦽 FROOOOM !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ou palamuja. Vai että ihan ranskalaista "tekniikkoo". Kyllä ne ranskikset tiijetään. Kuten se saar dy kool. Ei Putin kelepuuta semmosia tekniikoita Breezneviin. Jos joku suap Latan käyntiin, niin se sannoo nykyysin, jotta Putin putin putin putin...
Mutta ei se käyntiin lähe. Paitti jos joku riäkäsee Latan vieressä, jotta "BREEZNEV TULOO !!", niin sillon Lata ryntää aitojen läpi kohti Putinin valtakuntaa. Myös pakkasella.
🏁🦽 FROOOOM !!Hehe...😂🤣🚗
- Anonyymi
Lada sanoo pt put put put putputputput PUTIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662