Ny o pakkaset tuloos. Mitä Lata sanoo pakkasella...ettekö työ tiijä ? No miepäs kerron, mitä se sannoo :
- naks..naks..naks
- naks...njääääh...njäääh...njäähnjäh
- ni ki ta...niikita ...nikiita..nikitanikita
- hrutseev..hruttsheev rutsev rutsev
- pl pl plö plör plöörrh plrrrr
- pöts pöts
-kevväällä kesäällä..ni ki ta...niikita ...nikiita..nikitanikita...pöts
😫🤯😡🤬🤢
Silleen se Lata sannoo
Lada 2021 !!!
4
931
Vastaukset
- Anonyymi
Höpönlöpön lööperi, ladassa käytetään ranskalaista tekniikka ja lähtee kuin palmun alta!
- Anonyymi
Suomessa ei ou palamuja. Vai että ihan ranskalaista "tekniikkoo". Kyllä ne ranskikset tiijetään. Kuten se saar dy kool. Ei Putin kelepuuta semmosia tekniikoita Breezneviin. Jos joku suap Latan käyntiin, niin se sannoo nykyysin, jotta Putin putin putin putin...
Mutta ei se käyntiin lähe. Paitti jos joku riäkäsee Latan vieressä, jotta "BREEZNEV TULOO !!", niin sillon Lata ryntää aitojen läpi kohti Putinin valtakuntaa. Myös pakkasella.
🏁🦽 FROOOOM !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ou palamuja. Vai että ihan ranskalaista "tekniikkoo". Kyllä ne ranskikset tiijetään. Kuten se saar dy kool. Ei Putin kelepuuta semmosia tekniikoita Breezneviin. Jos joku suap Latan käyntiin, niin se sannoo nykyysin, jotta Putin putin putin putin...
Mutta ei se käyntiin lähe. Paitti jos joku riäkäsee Latan vieressä, jotta "BREEZNEV TULOO !!", niin sillon Lata ryntää aitojen läpi kohti Putinin valtakuntaa. Myös pakkasella.
🏁🦽 FROOOOM !!Hehe...😂🤣🚗
- Anonyymi
Lada sanoo pt put put put putputputput PUTIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585