Pikkulinnat visertää, että kunta menossa seurakunnan vanavedessä Lietoon.
Olisipa tämä totta, Aurassa ei ole investoitu mihinkään, ei tänne ainakaan lapsiperheet halua.
Kuntaliitos tulloo
5
240
Vastaukset 5
- Anonyymi
Meneekö siihenkin vielä vuosia?
- Anonyymi
Tämä olisi vuoden paras uutinen, jos joku kunnan päättäjä tätä lukee, niin voisi luetella että mihin on investoitu oikeasti viime vuosina?
- Anonyymi
Eikö kumminkin parennata tieyhteyttä Auran keskustaan asti.
Katso ainakin leiskaavaehdotus. - Anonyymi
Joo tulee liitos, mutta kolmeen suuntaan. Kirkonkulma Lietoon, asemanseutu Pöytyälle ja Karviainen Tortinmäkeen, siis Turkuun
Karviaisista on aina käyty Tortinmäessä kaupassa ja pankissa. Nyt pääsevät lapset Tortimmäem kouluun ja päiväkotiin. Seurakuntakin jakautuu. Karviaislaiset pääsevät Tortinmäen hautausmaalle - Anonyymi
Ei se kyllä paikkaansa pidä. Puhettakaan ollu enään pitkään aikaan kuntaliitoksista Aurassa. Varsinkaan nyt, kun kassa on ihan kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971251
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1021008- 61867
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k36839Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi53828Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126790- 3768
- 60626
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant45544Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33526