Pikkulinnat visertää, että kunta menossa seurakunnan vanavedessä Lietoon.
Olisipa tämä totta, Aurassa ei ole investoitu mihinkään, ei tänne ainakaan lapsiperheet halua.
Kuntaliitos tulloo
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Meneekö siihenkin vielä vuosia?
- Anonyymi
Tämä olisi vuoden paras uutinen, jos joku kunnan päättäjä tätä lukee, niin voisi luetella että mihin on investoitu oikeasti viime vuosina?
- Anonyymi
Eikö kumminkin parennata tieyhteyttä Auran keskustaan asti.
Katso ainakin leiskaavaehdotus. - Anonyymi
Joo tulee liitos, mutta kolmeen suuntaan. Kirkonkulma Lietoon, asemanseutu Pöytyälle ja Karviainen Tortinmäkeen, siis Turkuun
Karviaisista on aina käyty Tortinmäessä kaupassa ja pankissa. Nyt pääsevät lapset Tortimmäem kouluun ja päiväkotiin. Seurakuntakin jakautuu. Karviaislaiset pääsevät Tortinmäen hautausmaalle - Anonyymi
Ei se kyllä paikkaansa pidä. Puhettakaan ollu enään pitkään aikaan kuntaliitoksista Aurassa. Varsinkaan nyt, kun kassa on ihan kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619