Toyota tekniikassa jäljessä pahasti
Uusin TM kertoo syksyllä 3021 tulee Toyotan ensimmäinen sähköauto, mutta ei sisällä paljon kouhkattua solid state tekniikkaa. Ensimmäinen solid state akuilla oleva sähköauto arvellaan olevan tuotannossa aikaisintaan 2025. Toyota vuosia kilpailijoita jäljessä.
22
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin tietysti 2021
- Anonyymi
Pitäisikö sinun pysyä vähän helpommissa asioissa?
- Anonyymi
Kummasti jotkut pystyy vääntelemään asioita päässään mieleisekseen, jos tykkää elää harhoissa niin, onnea vaan tulevalle elämälle
- Anonyymi
Suomessa tulee natrium akut valmistukseen
mitä se tuo tullessaan? - Anonyymi
Koville ottaa? Se, että uusin Tekniikan Maailma kertoo Toyotan ensimmäisen sähköauton tulevan markkinoille Q3 2021 ja se on tavallisella akkutekniikalla kertoo koruttomasti Toyotan olevan pahimpia kilpailijoitaan 10 vuotta jäljessä. Solid State akut tulee Toyotaan aikaisintaan 2025 ja tämänkin kertoo TM. Mitä vääntelyä se TM on tässä kohtaa tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koville ottaa? Se, että uusin Tekniikan Maailma kertoo Toyotan ensimmäisen sähköauton tulevan markkinoille Q3 2021 ja se on tavallisella akkutekniikalla kertoo koruttomasti Toyotan olevan pahimpia kilpailijoitaan 10 vuotta jäljessä. Solid State akut tulee Toyotaan aikaisintaan 2025 ja tämänkin kertoo TM. Mitä vääntelyä se TM on tässä kohtaa tehnyt?
No kerropa millä autovalmistajalla on solid state ajoakut käytössä tällä hetkellä, ehkä mersun katubusseissa? Tarvittaessa Lexus luetaan Toyota konsernituotteeksi, miksei nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerropa millä autovalmistajalla on solid state ajoakut käytössä tällä hetkellä, ehkä mersun katubusseissa? Tarvittaessa Lexus luetaan Toyota konsernituotteeksi, miksei nyt?
Sitä sinun pitää kysyä TM:n toimituksesta? Vaikka se äsyttääkin, niin todellisuudessahan tojo on jäljessä yekniikassa ja paljon ja tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koville ottaa? Se, että uusin Tekniikan Maailma kertoo Toyotan ensimmäisen sähköauton tulevan markkinoille Q3 2021 ja se on tavallisella akkutekniikalla kertoo koruttomasti Toyotan olevan pahimpia kilpailijoitaan 10 vuotta jäljessä. Solid State akut tulee Toyotaan aikaisintaan 2025 ja tämänkin kertoo TM. Mitä vääntelyä se TM on tässä kohtaa tehnyt?
Ei Toyotalla ole mitään kunnon kilpailijoita. vilppikonsernissakin pitää laskea kaikki merkit jo yhdeksi vaikka ovat suurin osa konserniin ostettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sinun pitää kysyä TM:n toimituksesta? Vaikka se äsyttääkin, niin todellisuudessahan tojo on jäljessä yekniikassa ja paljon ja tiedät sen itsekin.
Olet niin harhainen, että kanssasi on vaikea käydä keskustelua.
V. 2021 eli tänä vuonna tulee myyntiin ensimmäinen Toyotan alunperin sähköautoksi suunniteltu sähköauto, mihin oikein vertaat nyt kymmenellä vuodellasi? Teslaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerropa millä autovalmistajalla on solid state ajoakut käytössä tällä hetkellä, ehkä mersun katubusseissa? Tarvittaessa Lexus luetaan Toyota konsernituotteeksi, miksei nyt?
Toyota on niistä solid state akuista vaahdonnut kaikkein pisimpään ja lupaillut vaikka mitä viime kesälle olympialaisiin yms. Solid State akut kannattaa unohtaa kokonaan vielä muutamaksi vuodeksi kaikkien valmistajien osalta. Ne tulevat ensiksi joihinkin kalliisiin malleihin eikä todellakaan mihinkään tavis Corollaan tai ID.3:een. Porsche, Bemari, Mersu, Bentley ja sitä linjaa tuo ekat SS-akut sarjatuotantoon. Ei koske köyhää tavista millään tapaa.
Tuo Tojon eka sähköautohan on jo markkinoilla ja se on PSAn käsialaa alusta loppuun. Ensimmäinen omin käsin tehty sähköauto tulee olemaan Lexus tänä vuonna ja se on samanlainen muunnos polttisautosta sähköautoksi kuin mitä eGolf oli joskus 2014 vai milloin se tuli myyntiiin. Eli aika pahasti Tojon tekeminen laahaa muita jäljessä ja se ei selittelemällä muuksi muutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on niistä solid state akuista vaahdonnut kaikkein pisimpään ja lupaillut vaikka mitä viime kesälle olympialaisiin yms. Solid State akut kannattaa unohtaa kokonaan vielä muutamaksi vuodeksi kaikkien valmistajien osalta. Ne tulevat ensiksi joihinkin kalliisiin malleihin eikä todellakaan mihinkään tavis Corollaan tai ID.3:een. Porsche, Bemari, Mersu, Bentley ja sitä linjaa tuo ekat SS-akut sarjatuotantoon. Ei koske köyhää tavista millään tapaa.
Tuo Tojon eka sähköautohan on jo markkinoilla ja se on PSAn käsialaa alusta loppuun. Ensimmäinen omin käsin tehty sähköauto tulee olemaan Lexus tänä vuonna ja se on samanlainen muunnos polttisautosta sähköautoksi kuin mitä eGolf oli joskus 2014 vai milloin se tuli myyntiiin. Eli aika pahasti Tojon tekeminen laahaa muita jäljessä ja se ei selittelemällä muuksi muutu.Meinaatko, että tuo eGolf oli joku tekniikan riemuvoitto ja teknistä etumatkaa, johon muut autovalmistajat ei olisi pystyneet. Toivottavasti saivat sijoitetun pääomansa myynnillä takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että tuo eGolf oli joku tekniikan riemuvoitto ja teknistä etumatkaa, johon muut autovalmistajat ei olisi pystyneet. Toivottavasti saivat sijoitetun pääomansa myynnillä takaisin
Meinaan että tuo eka markkinoille tuleva Toyota (eli Lexus) on tehty samalla tavalla polttisauton platformille kuin eGolf oli aikanaan jo vuosia vuosia sitten. eGolf ehti jo eläkkeelle ennenkuin Tojo sai tehtaaltaan auton joka oli edes sillä tasolla jolla eGolf oli markkinoille tullessaan.
Tällä hetkellä VW on tehnyt alusta asti pelkästään sähköautoksi suunniteltuja MEB-pohjaisia autoja jo yli vuoden. Tänä vuonna niitä valmistetaan 330.000 kpl ja Ford on ostanut kittejä jo ennakkoon miljoona kappaletta.
Tojolla tuohon on vielä pitkä ja tuskainen taival. e-TNGAsta ei ole olemassa vasta kuin havainnekuva.
https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/2020/12/18092947/toyota-e-tnga-1-e1608279591115.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin harhainen, että kanssasi on vaikea käydä keskustelua.
V. 2021 eli tänä vuonna tulee myyntiin ensimmäinen Toyotan alunperin sähköautoksi suunniteltu sähköauto, mihin oikein vertaat nyt kymmenellä vuodellasi? Teslaan?Oletko sitä mieltä, että Toyota on kehityksessä samalla viivalla kilpailijoiden kanssa?
- Anonyymi
Toyota on perinteinen aasialainen halpistuote valmistaja.
- Anonyymi
Yhdyssanat on röllille vaikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyssanat on röllille vaikeita.
Ja sanojen oikeinkirjoitus on (rölli)trollille vielä vaikeampaa.
- Anonyymi
Toyota on köyhän kansanosan valita ja sitä myydään Aasiassa ja Usan vähävaraisille.
Autona kamala ja se ruostuu nopeasti. - Anonyymi
Toyota on autona vähävikaisin ja paras. Hyvin toimeentulevat tolkun ihmiset ostivat taas eniten Toyota-merkkisiä autoja.
- Anonyymi
Toyotalla on ollut hybridiautot tuotannossa jo yli 20 vuotta. Nyt on julkaistu ensimmäinen VW:n kevythybridi - perässä tulevat ja kaukana.
- Anonyymi
VW on tehnyt oikeita sähköautoja jo vuosia. Tojolta se ei onnistu.
- Anonyymi
VW kevythybridit ovat aivan eri juttu kuin tojon bensasta sähköä tekevät höpöhybridit.
VW ottaa ainoastaan jarrutusrnergia talteen. Ei koskaan polta bensaa sähkön tekemiseksi. Paljon fiksumpi systeemi eikä seuraa tohon harhapolkua lainkaan.
- Anonyymi
Ostin tämän jo ja guggeli sulki mainoksen lopullisesti!😭🤣😂🤣😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss28218594Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.
Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova3125324Maisa otti raskauskirtin esille
Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D1622891Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia2272618