Jeesus ei ollut narsisti, Hän ei siis voinut olla vellu

Syntilistaanne voisi lisätä kaikki psykologiaan liittyvät ammatit. Tietenkään teillä ei ole syntilistoja, tämä on pakko aina mainita.

Valitettavasti vl-usko on suorastaan narsismi nimisen sielunhäiriön kehto ja hautomo. Kuin tylypahka Harry Potterissa.

Psykiatrian ammattilaiset ovat vähintään yhtä suuri uhka uskolenne kuin Raamattu. Tietenkin siksi että he pyrkivät parantamaan narsismin. Pyrkimykseksi se jää koska narsistilta puuttuu sairaudentunto.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas. Demonipesä aloittaa vuotta vanhaan malliin. Säälittävää.

    • Anonyymi

      Jeesus oli pöpi. Se halusi pelastaa vain omaisuuskansan ja totisesti, edes sinä et kuulu niihin. Jos Jeesus olis ollu täyspäinen, hän pelastaisi ihan kaikki. Ihan vitun kaikki!

      • Nimittelyllesi ei ole mitään sijaa, et pysty näyttämään sitä Raamatulla todeksi.
        Vl-liikkeessä vallitsee epäterve tila niin ettei kukaan uskalla puhua eikä pukahtaa, vaikka mitä hirmutekoja näkisi. Haluan olla velluille ajatusten ja ideoiden antaja kriittiseen, terveeseen ajatteluun.

        Teissä on on monta akateemista ihmistä jotka ovat koulutettu kyseenalaistamaan kaiken. Tuskinpa he voivat olla huomaamatta vl-opin päättömyyksiä. Mutta pelko sulkee suut.


      • Joh
        6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        Nii-in kuka sinulle on muuta uskotellut?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Nimittelyllesi ei ole mitään sijaa, et pysty näyttämään sitä Raamatulla todeksi.
        Vl-liikkeessä vallitsee epäterve tila niin ettei kukaan uskalla puhua eikä pukahtaa, vaikka mitä hirmutekoja näkisi. Haluan olla velluille ajatusten ja ideoiden antaja kriittiseen, terveeseen ajatteluun.

        Teissä on on monta akateemista ihmistä jotka ovat koulutettu kyseenalaistamaan kaiken. Tuskinpa he voivat olla huomaamatta vl-opin päättömyyksiä. Mutta pelko sulkee suut.

        Tämä vastaus oli tähtiryhmälle,.


      • Anonyymi

        Varo sanojasi sinä jumalaton, sinäkin kumarrut kerran maahan asti Jeesuksen edessä. Nyt on korkea aika jo tänään nousta ylös unesta, huomisesta et tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varo sanojasi sinä jumalaton, sinäkin kumarrut kerran maahan asti Jeesuksen edessä. Nyt on korkea aika jo tänään nousta ylös unesta, huomisesta et tiedä.

        Et voi osoittaa tuota väitettäsi minusta todeksi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Joh
        6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        Nii-in kuka sinulle on muuta uskotellut?

        Onko Poikaa näknyt? Kuva olis todiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo sanojasi sinä jumalaton, sinäkin kumarrut kerran maahan asti Jeesuksen edessä. Nyt on korkea aika jo tänään nousta ylös unesta, huomisesta et tiedä.

        Tuleeko odinit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko odinit?

        Antaa tulla, luulen että ryhtiä löytyy heistäkin enemmän kuin narsistilahkolaisilta.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Joh
        6:40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        Nii-in kuka sinulle on muuta uskotellut?

        Joka paha on se vielä pahemmaksi tulkoon, sanoo Raamattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka paha on se vielä pahemmaksi tulkoon, sanoo Raamattu.

        kuinka pahaksi aiot tulla? Sanoo Raamattu etkä sitä Raamatunkohtaa tuo esille? Miksi?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Nimittelyllesi ei ole mitään sijaa, et pysty näyttämään sitä Raamatulla todeksi.
        Vl-liikkeessä vallitsee epäterve tila niin ettei kukaan uskalla puhua eikä pukahtaa, vaikka mitä hirmutekoja näkisi. Haluan olla velluille ajatusten ja ideoiden antaja kriittiseen, terveeseen ajatteluun.

        Teissä on on monta akateemista ihmistä jotka ovat koulutettu kyseenalaistamaan kaiken. Tuskinpa he voivat olla huomaamatta vl-opin päättömyyksiä. Mutta pelko sulkee suut.

        Nyt demonipesä laukoo kyllä niin hassuja, kuin olla ja voi. Kannattaisiko hankkiutua demoneista eroon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Poikaa näknyt? Kuva olis todiste.

        Joh
        20:24 Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli.
        20:25 Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran." Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko."
        20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!


    • Anonyymi

      Alottaja on itekki sairauden tunnoton.

      • Jahas vai niin :-)


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jahas vai niin :-)

        Kyllä olet. Kandeis hankkiutua demoneista eroon, jottas pääsisit tosta syntisairaudesta. Olet oikea demonisäkki!


    • Jo usko siitä että on muita parempi, on osoitus narsismista. Ja se luulo teillä itsestänne on, sanokaa mitä sanotte.

      • Anonyymi

        sinä olet todella itse selvä narsisti, eikö sinulla ole sairauden tuntoa :/?


      • Anonyymi

        Katsohan demonipesä peiliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinä olet todella itse selvä narsisti, eikö sinulla ole sairauden tuntoa :/?

        En niin narsisti että velluksi alkaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsohan demonipesä peiliin.

        Miksi nimittelet minua demonipesäksi? Muuten kommenttisi olisi ollut asiallinen.

        Enemmän te vellut olette demonipesiä Raamatun valossa.


      • Anonyymi

        Tyypillistä demonipesän puhetta! Hankkiudu niistä demoneista eroon, jotta sinäkin voisit päästä syntisairaudestasi!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Miksi nimittelet minua demonipesäksi? Muuten kommenttisi olisi ollut asiallinen.

        Enemmän te vellut olette demonipesiä Raamatun valossa.

        Sinä se täällä alvariinsa olet meitä nimittelemässä velluiksi ja aukomassa päätä herkeämättä. Mitäpä muutakaan se on, kuin syntisairauden aikaansaamaa käytöstä. Ei normaali aikuinen noin toimi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se täällä alvariinsa olet meitä nimittelemässä velluiksi ja aukomassa päätä herkeämättä. Mitäpä muutakaan se on, kuin syntisairauden aikaansaamaa käytöstä. Ei normaali aikuinen noin toimi!

        #Tykkäät kuitenkin#


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä demonipesän puhetta! Hankkiudu niistä demoneista eroon, jotta sinäkin voisit päästä syntisairaudestasi!

        Rokkaa siteeraaten: Siussa on paha vika, sie puhut leikkiä tosissais :-)


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        #Tykkäät kuitenkin#

        Mikä sinussa vellovista demoneista tuon ilmoitti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinussa vellovista demoneista tuon ilmoitti?

        Käypäs kepun sivuilla. Kummallista että koet keskustapuolueenkin demoniksi, tosi kummallista.


    • Anonyymi

      Luukas 14:26 Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

      Tyypillisen narsistisen kulttijohtajan puhetta. Voisi olla Charles Manson tai Veijo Baltzar.

    • Anonyymi

      RUIKONPERÄN pastori tuntuu olevan käärmeissään.

    • Asia on oikea. Nimimerkkisi, kirjoitustapasi (Savossa sitä sanottaisiin räkyttämiseksi) ja kielioppi kyllä pistävät miettimään.... Aikanaan tyttäremme lähti lukemaan psykologiaa ja Jumala tuumasi: Lähti seurakuntalääkäriksi. Monelle apua tarvitsevalle tuo uudesti ylhäältä syntynyt Pyhällä Hengellä täyttynyt psykologi on seurakunnassa rivijäsenenä avuksi ollut.

      • Anonyymi

        Olikohan Jeesuksella kielioppi ja puhetapa kuinka hallussa, kun sanoi joskus mm " te kyykäärmeen sikiöt..kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa...jne.." !?

        savolaisista tulee aina joskus mieleen joitain juttuja. eräs sellainen oli kun jossan isoilla juhililla oli teltan oven päällä kyltti, LÄHETYSTOIMISTO, mies meni sisään ja kysyi sokerinpalaherralta pöydän takana, että " voisiko savolaiset lähettää jonnekkin"?

        painopisteet vaihtelee kuten huomaamme.


      • Meillä päin tyyliäni kutsutaan suoraksi puheeksi :-)


    • Anonyymi

      Paraski puhuja. Mies, jonka sydän on pullollaan demoneja. Tuollaista demonipesää ei kukaan kuuntele!

    • Anonyymi

      Jeesus edusti pyyteetöntä elämää.
      Kirkko ajaa kaksilla homorattailla, liekastelee lespoliukkailla. Hartaus on herjausta, rähinää ja valitusta, oman edun tavoittelua ja Freudenthal-mitalia.

      • Anonyymi

        Miksi Jumala loi homot?


      • Anonyymi

        Jeesus oli homo. Mutta siitä keskustelu ei ole soveliasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jumala loi homot?

        Ei luonut muuta kuin miehen ja naisen ja heidän luonnollisen yhteyden. Homous oli synnin seurausta ja on vieläkin. Mietipä nykypäivää, kuka tahansa voi päättää alkaa parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa eikä kukaan enää edes ihmettele asiaa. On kyllä menty kauas Jumalasta.


    • Eipä juuri pahempaa yhdistelmää voi olla kuin vl-usko ja luonnevika. Luonnevikaiset juuri ovat muovanneet vl-uskon siksi mitä se nyt on.

      • Anonyymi

        Tuoltako näyttää demonipesästä katsottuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoltako näyttää demonipesästä katsottuna?

        Pöllönsilmää sulle näytän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoltako näyttää demonipesästä katsottuna?

        Kovin on onnetonta keskustelua vellujen puolelta,


    • Anonyymi

      Kuka tietää onko suomessa yhtään vl-psykiatria!?

      • Anonyymi

        Kyä niitä on vaikka psykiatria sinänsä on pelkkää paskaa, peusotieteiden natsioppeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyä niitä on vaikka psykiatria sinänsä on pelkkää paskaa, peusotieteiden natsioppeja.

        Psykiatrian uranuurtaja oli Sigmund Freud oli juutalainen ja hänen oppipoikansa oli niinikään juutalainen Karl Jung.

        Natsit nimenomaan vihasivat nykyaikaista mielen lääketiedettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe