Raumalainen.Miten on tipaton tammikuu vietätkö vai et?
Tänään 3/31 tipatonta tammikuuta.
Onko Tammikuu tipaton?
23
626
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti 1kk nenänvalkaisua.
- Anonyymi
Vietän, viettänyt jo monta tammikuuta. Ai syy miksi? No, kun tuota alkoholia tulee käytettyä, niin välillä kokeilee ns. raittiutta. Itsellä kestää kyllä tuonne huhtikuuhun, mutta sitten alkaa taas maistumaan. Kai siitä kroppakin tykkää, kun ei koko aika rasita.
Ikää jo sen verran, että noita kavereita on poistunut parempiin juominkeihin, juu eivät pitäneet tipattomia tammikuita. Näyttää monella olevan täysin mahdotonta olla edes 1 kk. raittiina. Kun kysyy syytä, kuulemma alkoholistit tarvitsevat tipattomia, no totta sekin. Suosittelen kokeilemaan tipatonta. - Anonyymi
Oli marras ja joulukuu tipaton. Kai tammikuussa voi tipat ottaa.
- Anonyymi
6/31 tänään.
- Anonyymi
Kyl viinaa tekee näköjään mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl viinaa tekee näköjään mieli.
7/31.Viikko tipatonta tänään.
- Anonyymi
Nyt alkaa jo toinen viikko kun tänään on 8/31.
- Anonyymi
Ooin kerran 4 vuotta ilman alkoholia. En nähnyt että siitä olisi jotain hyötyä ollut. Sosiaalinen elämä oli olematonta koska raitista ei kutsuta mihininkään.
- Anonyymi
Vielä 21 päivää.
- Anonyymi
En ole koskaan viettänyt tipatonta tammikuuta.
Sen sijaan olen viettänyt 20 286 tipatonta päivää.
Joten ilonalla on vielä matkaa minun tipattomiin päiviini. - Anonyymi
Tipaton jatkuu.Tänään 22/31.
- Anonyymi
Mä tunsin telakalla yhden trukkikuskin. Hän laski melkein kellolla aikaa,kun oli viimeksi ryypyn ottanut. Kuusvuotta, neljäkuukautta ja kaksitoista päivää muistan maininneen.
Mun mielestä jos noin tarkkaan laskee, niin ei se alkoholismi vielä ohi ole.
Sitten kun siihen suhtautuu kuin riisipuuroon, ettei muista milloin on viimeksi syönyt (ehkä joskus 60-luvulla).
Sitten se viinan himo on kadonnut. - Anonyymi
28/31 tipaton nyt.
Tähän ette spurgut pysty. - Anonyymi
On se ollut tipaton. Muutenkin monet kuukaudet olleet lähes tipattomia.
- Anonyymi
31/31 tipaton tammikuu pidetty.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu tarkoittaa 31pv juomatta. Jos juo ympäri vuoden, mutta pitää sunnuntait tipattomana, niinon tipaton 52pv. Siis paljon enemmän!
Kumpi on siis parempi? - Anonyymi
Tänään loppui tipaton ja ostin 8 olutta.
- Anonyymi
Miten sujuu tipaton?Täällä 6/31.
- Anonyymi
Kaljaahan ei vissiin lasketa?
- Anonyymi
Moro.Mites nyt menee?Täällä 2 viikon tipaton.
- Anonyymi
On se ollut tipaton. Oli kyllä flunssaakin ettei jaksanut juoda ja tuskin juonkaan pariin kuukauteen.
- Anonyymi
31 päivää tipatonta kun on kulunut 11 päivää vielä.
- Anonyymi
Voi ei.Pian on helmikuu.Tipaton tammikuu päättyy.Kyllä harmittaa.26/31.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106