Aihe

Onko Tammikuu tipaton?

Anonyymi

Raumalainen.Miten on tipaton tammikuu vietätkö vai et?
Tänään 3/31 tipatonta tammikuuta.

12

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdottomasti 1kk nenänvalkaisua.

• Anonyymi

Vietän, viettänyt jo monta tammikuuta. Ai syy miksi? No, kun tuota alkoholia tulee käytettyä, niin välillä kokeilee ns. raittiutta. Itsellä kestää kyllä tuonne huhtikuuhun, mutta sitten alkaa taas maistumaan. Kai siitä kroppakin tykkää, kun ei koko aika rasita.
      Ikää jo sen verran, että noita kavereita on poistunut parempiin juominkeihin, juu eivät pitäneet tipattomia tammikuita. Näyttää monella olevan täysin mahdotonta olla edes 1 kk. raittiina. Kun kysyy syytä, kuulemma alkoholistit tarvitsevat tipattomia, no totta sekin. Suosittelen kokeilemaan tipatonta.

• Anonyymi

Oli marras ja joulukuu tipaton. Kai tammikuussa voi tipat ottaa.

• Anonyymi

6/31 tänään.

• Anonyymi

Kyl viinaa tekee näköjään mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl viinaa tekee näköjään mieli.

7/31.Viikko tipatonta tänään.

• Anonyymi

Nyt alkaa jo toinen viikko kun tänään on 8/31.

• Anonyymi

Ooin kerran 4 vuotta ilman alkoholia. En nähnyt että siitä olisi jotain hyötyä ollut. Sosiaalinen elämä oli olematonta koska raitista ei kutsuta mihininkään.

• Anonyymi

Vielä 21 päivää.

• Anonyymi

En ole koskaan viettänyt tipatonta tammikuuta.
      Sen sijaan olen viettänyt 20 286 tipatonta päivää.
      Joten ilonalla on vielä matkaa minun tipattomiin päiviini.

• Anonyymi

Tipaton jatkuu.Tänään 22/31.

• Anonyymi

Mä tunsin telakalla yhden trukkikuskin. Hän laski melkein kellolla aikaa,kun oli viimeksi ryypyn ottanut. Kuusvuotta, neljäkuukautta ja kaksitoista päivää muistan maininneen.
      Mun mielestä jos noin tarkkaan laskee, niin ei se alkoholismi vielä ohi ole.
      Sitten kun siihen suhtautuu kuin riisipuuroon, ettei muista milloin on viimeksi syönyt (ehkä joskus 60-luvulla).
      Sitten se viinan himo on kadonnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      283
      3309
    2. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      49
      3251
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2177