Raumalainen.Miten on tipaton tammikuu vietätkö vai et?
Tänään 3/31 tipatonta tammikuuta.
Onko Tammikuu tipaton?
23
616
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti 1kk nenänvalkaisua.
- Anonyymi
Vietän, viettänyt jo monta tammikuuta. Ai syy miksi? No, kun tuota alkoholia tulee käytettyä, niin välillä kokeilee ns. raittiutta. Itsellä kestää kyllä tuonne huhtikuuhun, mutta sitten alkaa taas maistumaan. Kai siitä kroppakin tykkää, kun ei koko aika rasita.
Ikää jo sen verran, että noita kavereita on poistunut parempiin juominkeihin, juu eivät pitäneet tipattomia tammikuita. Näyttää monella olevan täysin mahdotonta olla edes 1 kk. raittiina. Kun kysyy syytä, kuulemma alkoholistit tarvitsevat tipattomia, no totta sekin. Suosittelen kokeilemaan tipatonta. - Anonyymi
Oli marras ja joulukuu tipaton. Kai tammikuussa voi tipat ottaa.
- Anonyymi
6/31 tänään.
- Anonyymi
Kyl viinaa tekee näköjään mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl viinaa tekee näköjään mieli.
7/31.Viikko tipatonta tänään.
- Anonyymi
Nyt alkaa jo toinen viikko kun tänään on 8/31.
- Anonyymi
Ooin kerran 4 vuotta ilman alkoholia. En nähnyt että siitä olisi jotain hyötyä ollut. Sosiaalinen elämä oli olematonta koska raitista ei kutsuta mihininkään.
- Anonyymi
Vielä 21 päivää.
- Anonyymi
En ole koskaan viettänyt tipatonta tammikuuta.
Sen sijaan olen viettänyt 20 286 tipatonta päivää.
Joten ilonalla on vielä matkaa minun tipattomiin päiviini. - Anonyymi
Tipaton jatkuu.Tänään 22/31.
- Anonyymi
Mä tunsin telakalla yhden trukkikuskin. Hän laski melkein kellolla aikaa,kun oli viimeksi ryypyn ottanut. Kuusvuotta, neljäkuukautta ja kaksitoista päivää muistan maininneen.
Mun mielestä jos noin tarkkaan laskee, niin ei se alkoholismi vielä ohi ole.
Sitten kun siihen suhtautuu kuin riisipuuroon, ettei muista milloin on viimeksi syönyt (ehkä joskus 60-luvulla).
Sitten se viinan himo on kadonnut. - Anonyymi
28/31 tipaton nyt.
Tähän ette spurgut pysty. - Anonyymi
On se ollut tipaton. Muutenkin monet kuukaudet olleet lähes tipattomia.
- Anonyymi
31/31 tipaton tammikuu pidetty.
- Anonyymi
Tipaton tammikuu tarkoittaa 31pv juomatta. Jos juo ympäri vuoden, mutta pitää sunnuntait tipattomana, niinon tipaton 52pv. Siis paljon enemmän!
Kumpi on siis parempi? - Anonyymi
Tänään loppui tipaton ja ostin 8 olutta.
- Anonyymi
Miten sujuu tipaton?Täällä 6/31.
- Anonyymi
Kaljaahan ei vissiin lasketa?
- Anonyymi
Moro.Mites nyt menee?Täällä 2 viikon tipaton.
- Anonyymi
On se ollut tipaton. Oli kyllä flunssaakin ettei jaksanut juoda ja tuskin juonkaan pariin kuukauteen.
- Anonyymi
31 päivää tipatonta kun on kulunut 11 päivää vielä.
- Anonyymi
Voi ei.Pian on helmikuu.Tipaton tammikuu päättyy.Kyllä harmittaa.26/31.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016